WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

Allcamps
LUX-camp
LUX-camp

1 review over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

2007

prada dell tori is een prachtige camping met een schitterend zwembad en en mooie intree.

Ook de caravan die wij hadden gehuurd was prima.

Niet groot maar wel netjes en met goede bedden

Jammer genoeg was de kinderanimatie in het duits en italiaans. Er waren verschillende eetgelegenheden en 1 ervan was maar goed.

Voor kinderen vanaf 12 jaar was er weinig te beleven. Gelukkig waren er veel kinderen van die leeftijd, dus die hebben zich met elkaar vermaakt.

Vervelend is echter dat ze in italie een siesta houden van 12 tot 4. En daar wij niet altijd even mooi weer hadden waren wij genoodzaakt om bij de caravan te gaan zitten.

OOk is ons opgevallen dat de italianen op het parc niet allemaal even vriendelijk waren. Maar werd ons uitgelegd, dat kwam omdat het seizoen bijna afgelopen was!!!!

Maar goed we hebben het met elkaar reuze naar onze zin gehad.

Gereisd zakelijk in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.