Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
8,5

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

52 tips over Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

Robert, 5-8-2016
Wifi alleen beschikbaar bij de restaurants, zwembad(en) en strand. NIET op camping of bij mobile homes. Regel dus MIFI (mobile wifi) thuis of in Caorle bij de Expert (Mifi modem voor 49,00 en WIND data kaart voor 10 euro met 10gb)
haka1001, 31-8-2015

Calculeer de huur van een ligbedje in en bedenk dat je daarvoor gewoon vrije ligbedjes hebt en geen last van een handdoekenrace 's ochtends om 9:30.

Schoenmaker, 14-7-2015

Bezoek Jesolo

Dagtocht Venetië, Burano en Murano (vanuit camping)

Boodschappen nodig? -> Lidl in Lignano of Alyper in Caorle

Stepjes of fietsen mee ivm grootte van camping

Naar het strand? Ga een paar 100m naar rechts, veel rustiger!

Nicole, 7-9-2014

Venetie is echt een aanrader, niet als je nog een kindje in de buggy heb, veel trapjes daar, wij zijn vertrokken vanuit Punta Sabbione..

Pizzeria Brian is een aanrader, erg goed eten daar.

Stuur geen kaartjes naar het thuisfront, heb zelf het vermoeden dat wij opgelicht zijn met de postzegels van de camping zelf, we moesten de kaartjes in een aparte doos doen, kaartjes zijn 4 weken geleden verstuurd en nog niet aangekomen, 11,50 euro kwijt, laatste keer dat wij kaartjes hebben verstuurd

Henny, 5-9-2014
Caorle is een heel leuk plaatsje.
Jacq, 23-8-2014

Eten bij pizzeria Brian.

Naar Venetië!

Leuke markt op zaterdag in Caorle. Caorle is 's avonds ook leuk!

Sandra, 13-8-2014

Als je met de auto richting Jesolo rijd kom je onderweg leuke dingen tegen.

Aqua park, karten, sea life, en een leuke stad erbij.

Op 50 minuten rijden zit een leuk outlet winkelcentrum( soort batavia stad)

Info is te krijgen bij de receptie.

Als je na de camping linksaf rijd heb je op 5 min rijden een heerlijk restaurant met vooral heerlijke toetjes.

cindy_7, 11-8-2014

Venetie: met de auto naar punta sabioni rijden, daar kun je 5 euro parkeren en daar de boot pakken.

In de avond met treintje (vanuit de camping) naar Caorle

Grotten in Trieste

Juliette, 2-8-2014
Venetie is met de auto ook goed te doen. Het parkeren in een garage in het centrum is € 26,-- maar mag je de hele dag blijven staan. Terwijl de boot + parkeren vaak duurder is.
Piet, 31-7-2014
Bungalows zijn van zaterdag tot zaterdag of van zondag tot zondag te boeken. Boeken kan via de camping zelf of via Neckermann.