Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
7,7

310 reacties Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

avant eurocamp stacaravan

manon giesekam, 16-1-2019

Hoi,

wij willen rond 24 juli naar pra delle torri.

wie kan ons vertellen of het de moeite waard is bij eurocamp een avant stacaravan te boeken?

deze zien er wat luxer en mooier uit dan de gewone classic of esprit.

Supermarkt

Melanie , 3-9-2018

Wij gaan aankomende zondag 9/9/2018 voor 12 dagen naar dit park en wil graag weten tot hoe laat de supermarkt open is in de avond? Is er ook nog entertainment in deze periode? Zijn alle zwembaden nog open in deze periode?

Alvast bedankt!

Koelkast

Marleen, 16-7-2018
Weet iemand of je op de camping een koelkast kan huren? Of ergens in de buurt ?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

bungalow

Pip, 9-6-2018

Hallo,wij zitten komende zomer in bungalow nummer 1 (bungalow de luxe). Weet iemand zo of deze een beetje gunstig ligt en hoe de bungalows er uit zien?

bijbetaling

Damelsa, 1-11-2017

Hoi Hoi,

aankomende zomer gaan wij in Juni naar deze camping.

Nu lees ik ineens dat je overall voor moet bijbetalen.

Is er iemand die mij kan vertellen wat de kosten zijn voor bedjes/parasols bij het zwembad en op het strand? en wat de kosten voor het luna park zijn?

Welke touroperator, welk gebied

lvh85, 4-10-2017

Wie kan me wegwijs maken welke touroperator in welk gebied zijn stacaravans heeft?

Leeftijd genoten

Jenny , 3-8-2017

Hallo,

Ik ben een meisje van 16 jaar en ga 8 augustus naar pre delle torri. Zijn er dan toevallig ook leeftijdgenoten?

Groetjes Jenny

nederlanders

james, 20-7-2017

7 augustus 2017 ga ik naar deze camping met mijn ouders ik ben 17 jaar oud nog iemand van mijn leeftijd die hier heen gaat

3 reacties

Fietsverhuur

Natascha, 9-7-2017
Wie weet wat het huren van een fiets kost?

Huur bedjes

Nabiha, 19-6-2017

Kan iemand mij vertellen of de huur van bedjes per twee gaan? En de kosten zin dan € 56,- per 2 bedden of per stuk voor een hele week?

Is het ook mogelijk om eigen bedjess ed mee te brengen?

Hoor het graag.