Hotel Panoramic

4 reviews over Hotel Panoramic in het Nederlands

Een echte aanrader!!!

Louise
3-9-2012

Fantastisch familiehotel met prima ligging aan het strand. De familie doet alles om het je naar de zin te maken. Ze bieden voor een zeer vriendelijke prijs halfpension en dat is een echte aanrader. Het eten is uitstekend, heerlijk saladebuffet en twee hoofdgerechten en toetje naar keuze. Ik ben zelf vegetariër en ze zorgden ervoor dat ook ik elke avond iets lekkers had. Wij hadden een ruime, schone, pas gerenoveerde kamer. Het uitzicht is spectaculair. Fijn zwembad met ligstoelen en twee gratis stoelen en parasol op het strand. Bij de receptie wordt uitstekend Engels en Duits gesproken. Door de ligging aan het eind van de lange boulevard is het vrij rustig. Het dorpje zelf heeft een historisch centrum, een mooi en schoon strand en lange boulevard en is zeer gezellig. Kortom we hebben genoten.

Heerlijk hotel

anja
31-12-2009

Heerlijk rustige ligging. Lekkere loopafstand naar het gezellige centrum. Men is er zeer gastvrij en lekker eten. Je komt er tot rust!

Heerlijk rustige vakantie!

Peter & Angela
29-12-2009

Goed hotel, lekker dicht bij het strand, maar een eindje lopen van het dorpje!

De receptie spreekt maar mondjesmaat Duits en Engels, voor lastigere vragen was hand- en voetenwerk nodig!

2008

mooi hotel

Sandra van Erp
25-9-2008

Het hotel ligt aan het eind van de boulevard, aan zee. Het is 20 minuutjes lopen naar het centrum. Het is een familiehotel en ze zijn erg gastvrij. De kamers zijn ruim en er is een nette badkamer. Er wordt heel goed schoongemaakt en elke dag krijg je schone handdoeken. De inrichting in de gezamenlijke ruimtes is een beetje engelse stijl met bloemenmotiefjes. Het ontbijt is goed. Wij gaan zeker nogeens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Panoramic voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panoramic in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panoramic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panoramic scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.