5,2

43 reviews over Camping Marelago in het Nederlands

Na 2 keer hebben we het gezien

Elke
12-11-2018

Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest met onze zoon (nu 3 jaar) dit was ons zo goed bevallen dat we weer terug zijn gekomen. Dit keer met ons dochtertje (1jaar) erbij. Sanitair is schoon heel de dag door zijn de dames er mee bezig. Zwembad was te druk. Wij vonden het dit keer wel wat meer tegen vallen doordat het ontzettend heet was en heel veel last hadden van muggen. Verder een leuke camping voor jonge kids.

Nooit meer

Alexandrina
25-8-2018

Het stikt er van de muggen en andere stekende insecten. Als je allergisch bent, niet hier heen gaan!

Verder sloeg de animatie werkelijk waar helemaal nergens op.

Het restaurant, dat ze het überhaupt zo noemen, was waardeloos. Als je naar het toilet moest, moest je terug de camping op, om naar het toilet gebouw te lopen. Dat verklaarde waarom er nooit iemand zat.

Heb je geboekt en wil je eerder vertrekken, is dat geen probleem. Je moet alleen wel het volle pond betalen. Dus niet alleen de staplaats (wat logisch is) maar ook het aantal personen, toeristenbelasting etc.

Zwembad was prima.

Het beste was nog het strand. Hier kun je lopend naar toe. Ligbedden zijn te huur voor een goede prijs. Leuke strandtent.

S'avonds naar het 'pretparkje' met arena waar van alles te doen was. Maar helaas, zodra je er naar toe liep werd je gelijk weer aangevallen door de vele muggen.

Voor ons was dit de eerste en zeker de laatste keer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch!

Familie Kramer
11-8-2018

Van 21 juli tot 8 augustus 2018 hier een fantastische vakantie gehad. Mooie ruime kampeerplaats . Vriendelijke en hulpvaardige mensen bij de receptie. Het sanitair gebouw ,met heerlijke douches, werd de hele dag door schoongemaakt. Het strand erg dichtbij en ook een supermarkt ( alliper) op loopafstand. In de avond kon je muziek horen van de naburige beachbar maar dat stopte om middernacht. Wij herkennen de negatieve berichten van vorige reviews niet en komen graag terug. Ook onze dochters die een weekje langskwamen hebben genoten.

Nooit meer.

Mariëlle
28-7-2018

Wat een herrie! De reviews waren goed, maar helaas valt het verblijf enorm tegen. Veel lawaai, harde muziek tot middernacht en al vroeg weer de vuilnis. De huisjes zijn wel mooi, vooral de nieuwe. Maar hier gaan we nooit meer naartoe.

Verschrikkelijk, slechtste camping ooit!

Linda
25-7-2018

Alles aan deze camping LIJKT op voorhand te kloppen, mooi zwembad etc. Ook na het lezen van de recensies lijkt het helemaal goed. Maar niets is minder waar! De camping is zeer lawaaierig gelegen naast een park waar s avonds dronken mensen met harde muziek passeren of s middags gaan lunchen met navenant lawaai. Ook de strandtenten deden snachts mee met allerlei herrie. Ook de camping zelf is zeer onrustig. Om half negen s ochtends kwamen er dagelijks meerdere vuilnisauto’s in hoog tempo voorbij razen met daarbij gevaarlijke situaties voor de kinderen! Er blijft zo geen moment rust over. Toen we dit bij de receptie aangaven, konden ze daar niets aan doen. We hadden het meteen moeten melden. En ze vertelden ons daarbij ook met een arrogante en aanvallende houding dat het onze eigen beleving was. We voelden ons totaal niet serieus genomen en bij alles wat we zeiden was het vooral toch onze eigen schuld. Daarom: ga niet naar deze camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Leuke kleine simpele camping

nancy
6-2-2018

Nette kleine camping, mooie ligging staanplaatsen en caravans. Maar ook wat minpunten: zwembad voor kleintjes erg diep, kinderbad 50 cm en weinig vertier in behalve een sproeier. Caravan met minimaal inventaris. Dus zelf van alles meenemen, maar er is ook geen inventarislijst beschikbaar. Campingbedjes waren niet aanwezig, maar wel gereserveerd. Ideale afstand tot strand en recreatie gedeelte van lampogroep waar wel veel te doen is. Bedjes op strand moet je tegelijk met staanplaats/caravan reserveren, anders zijn ze allemaal al bezet. Op de camping is nog een echte siësta, van 13:00 tot 15:00 en van 23:00 tot 7:00 moet je echt heeeeel rustig zijn op de camping en tussen de middag is zwembad ook dicht. Sanitair is erg comfortabel en netjes. Beter dan in de stacaravan zelf, dus wij gingen daar douchen. Animatie op camping stelt niks voor, maar op terrein van lampogroep wel! Super dus dat deze camping en een hotel en appartementen dit samen georganiseerd hebben via die Lampogroep.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Een gezellige camping aan zee met prima sanitair

Anton
22-8-2017

Een kleine camping, direct aan zee, met prima faciliteiten zoals ligbedden, douches en een strandtent waar je goed kunt eten en drinken. Het sanitair wordt 3-4 keer per dag schoongemaakt, echt top. Het zwembad is schoon en heeft voldoende ligbedden met parasols. Camping en ook zwembad 'sluit' tussen 13 en 15 uur. Caorle ligt 7 km van de camping af. Een grote supermarkt (Alipert) op 500 meter. Je kunt vanaf Treporti en Punta Sabioni naar Venetie en de eilanden rond Venetie (35 minuten), zeker een aanrader! Wij waren met een tent, nodig is dan een grote staanplaats (Azurro). Veel Italianen en Duitsers op de camping. Caorle is toeristisch en heeft veel winkels. Het zwembad is max 130 diep, veelal geschikt voor de kids. Een badmuts is niet nodig. Verder zijn er sportfaciliteiten zoals beachball, voetbal, tennis, etc. Het restaurant op de camping is sober. Kortom een prima camping voor gezinnen, kleinschalig en heerlijk aan zee!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

leuke camping

Saskia Philips
17-7-2017

vriendelijk personeel, mooi zwembad, schoon

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch vakantie

Casey
2-9-2016

Het is een fijne camping.Volgend jaar gaan wij weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping!

Moon
12-8-2016

Niet al te grote camping waar we met veel plezier 2 weken hebben doorgebracht. Zeer nette, schone stacaravan met veranda.

Mooi, eenvoudig, maar zeer overzichtelijk zwembad. Ideaal voor kleinere kinderen ivm 2 ondiepe gedeeltes.

Campingwinkel aanwezig voor de kleinere, hoognodige boodschappen. Een grote supermarkt op geringe (te lopen) afstand.

Geweldig animatie team met ieder avond een ander event. Musical op donderdagavond is geweldig.

Dorpje Caorle is een bezoek waard. Venetië bezoeken vanuit Punta Sabioni is een leuke dagtrip.

Top vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!!! Aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marelago in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marelago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.