Camping Marelago

55 reviews over Camping Marelago

• 2018
    8Elke12-11-2018

Na 2 keer hebben we het gezien

Wij zijn hier 2 jaar geleden ook geweest met onze zoon (nu 3 jaar) dit was ons zo goed bevallen dat we weer terug zijn gekomen. Dit keer met ons dochtertje (1jaar) erbij. Sanitair is schoon heel de dag door zijn de dames er mee bezig. Zwembad was te druk. Wij vonden het dit keer wel wat meer tegen vallen doordat het ontzettend heet was en heel veel last hadden van muggen. Verder een leuke camping voor jonge kids.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 5Alexandrina25-08-2018

Nooit meer

Het stikt er van de muggen en andere stekende insecten. Als je allergisch bent, niet hier heen gaan!

Verder sloeg de animatie werkelijk waar helemaal nergens op.

Het restaurant, dat ze het überhaupt zo noemen, was waardeloos. Als je naar het toilet moest, moest je terug de camping op, om naar het toilet gebouw te lopen. Dat verklaarde waarom er nooit iemand zat.

Heb je geboekt en wil je eerder vertrekken, is dat geen probleem. Je moet alleen wel het volle pond betalen. Dus niet alleen de staplaats (wat logisch is) maar ook het aantal personen, toeristenbelasting etc.

Zwembad was prima.

Het beste was nog het strand. Hier kun je lopend naar toe. Ligbedden zijn te huur voor een goede prijs. Leuke strandtent.

S'avonds naar het 'pretparkje' met arena waar van alles te doen was. Maar helaas, zodra je er naar toe liep werd je gelijk weer aangevallen door de vele muggen.

Voor ons was dit de eerste en zeker de laatste keer.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Familie Kramer11-08-2018

Fantastisch!

Van 21 juli tot 8 augustus 2018 hier een fantastische vakantie gehad. Mooie ruime kampeerplaats . Vriendelijke en hulpvaardige mensen bij de receptie. Het sanitair gebouw ,met heerlijke douches, werd de hele dag door schoongemaakt. Het strand erg dichtbij en ook een supermarkt ( alliper) op loopafstand. In de avond kon je muziek horen van de naburige beachbar maar dat stopte om middernacht. Wij herkennen de negatieve berichten van vorige reviews niet en komen graag terug. Ook onze dochters die een weekje langskwamen hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Mariëlle28-07-2018

Nooit meer.

Wat een herrie! De reviews waren goed, maar helaas valt het verblijf enorm tegen. Veel lawaai, harde muziek tot middernacht en al vroeg weer de vuilnis. De huisjes zijn wel mooi, vooral de nieuwe. Maar hier gaan we nooit meer naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Linda25-07-2018

Verschrikkelijk, slechtste camping ooit!

Alles aan deze camping LIJKT op voorhand te kloppen, mooi zwembad etc. Ook na het lezen van de recensies lijkt het helemaal goed. Maar niets is minder waar! De camping is zeer lawaaierig gelegen naast een park waar s avonds dronken mensen met harde muziek passeren of s middags gaan lunchen met navenant lawaai. Ook de strandtenten deden snachts mee met allerlei herrie. Ook de camping zelf is zeer onrustig. Om half negen s ochtends kwamen er dagelijks meerdere vuilnisauto’s in hoog tempo voorbij razen met daarbij gevaarlijke situaties voor de kinderen! Er blijft zo geen moment rust over. Toen we dit bij de receptie aangaven, konden ze daar niets aan doen. We hadden het meteen moeten melden. En ze vertelden ons daarbij ook met een arrogante en aanvallende houding dat het onze eigen beleving was. We voelden ons totaal niet serieus genomen en bij alles wat we zeiden was het vooral toch onze eigen schuld. Daarom: ga niet naar deze camping!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6nancy06-02-2018

Leuke kleine simpele camping

Nette kleine camping, mooie ligging staanplaatsen en caravans. Maar ook wat minpunten: zwembad voor kleintjes erg diep, kinderbad 50 cm en weinig vertier in behalve een sproeier. Caravan met minimaal inventaris. Dus zelf van alles meenemen, maar er is ook geen inventarislijst beschikbaar. Campingbedjes waren niet aanwezig, maar wel gereserveerd. Ideale afstand tot strand en recreatie gedeelte van lampogroep waar wel veel te doen is. Bedjes op strand moet je tegelijk met staanplaats/caravan reserveren, anders zijn ze allemaal al bezet. Op de camping is nog een echte siësta, van 13:00 tot 15:00 en van 23:00 tot 7:00 moet je echt heeeeel rustig zijn op de camping en tussen de middag is zwembad ook dicht. Sanitair is erg comfortabel en netjes. Beter dan in de stacaravan zelf, dus wij gingen daar douchen. Animatie op camping stelt niks voor, maar op terrein van lampogroep wel! Super dus dat deze camping en een hotel en appartementen dit samen georganiseerd hebben via die Lampogroep.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Oude reviews

9Anton22-08-2017

Een gezellige camping aan zee met prima sanitair

Een kleine camping, direct aan zee, met prima faciliteiten zoals ligbedden, douches en een strandtent waar je goed kunt eten en drinken. Het sanitair wordt 3-4 keer per dag schoongemaakt, echt top. Het zwembad is schoon en heeft voldoende ligbedden met parasols. Camping en ook zwembad 'sluit' tussen 13 en 15 uur. Caorle ligt 7 km van de camping af. Een grote supermarkt (Alipert) op 500 meter. Je kunt vanaf Treporti en Punta Sabioni naar Venetie en de eilanden rond Venetie (35 minuten), zeker een aanrader! Wij waren met een tent, nodig is dan een grote staanplaats (Azurro). Veel Italianen en Duitsers op de camping. Caorle is toeristisch en heeft veel winkels. Het zwembad is max 130 diep, veelal geschikt voor de kids. Een badmuts is niet nodig. Verder zijn er sportfaciliteiten zoals beachball, voetbal, tennis, etc. Het restaurant op de camping is sober. Kortom een prima camping voor gezinnen, kleinschalig en heerlijk aan zee!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Saskia Philips17-07-2017

leuke camping

vriendelijk personeel, mooi zwembad, schoon

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Casey02-09-2016

Fantastisch vakantie

Het is een fijne camping.Volgend jaar gaan wij weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Moon12-08-2016

Geweldige camping!

Niet al te grote camping waar we met veel plezier 2 weken hebben doorgebracht. Zeer nette, schone stacaravan met veranda.

Mooi, eenvoudig, maar zeer overzichtelijk zwembad. Ideaal voor kleinere kinderen ivm 2 ondiepe gedeeltes.

Campingwinkel aanwezig voor de kleinere, hoognodige boodschappen. Een grote supermarkt op geringe (te lopen) afstand.

Geweldig animatie team met ieder avond een ander event. Musical op donderdagavond is geweldig.

Dorpje Caorle is een bezoek waard. Venetië bezoeken vanuit Punta Sabioni is een leuke dagtrip.

Top vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!!! Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Marelago info