Appartement Larici

Appartement Larici

9.8Fenomenaal

Italië, Veneto, Caorle

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Larici?

9.8Fenomenaal

3 reviews over Appartement Larici

• 2019
      10De Hondt Roland24-09-2019

Gewoonweg fantastisch.

Ons Vakantieverblijf was een appartement. Mijn eerste indruk vakantiepark...dat was meer dan ik verwachtte. Ons appartement overtrof alles, maar dan ook echt alles. Het appartement was ruim, gezellig en heel netjes, het voelde zo goed aan, dat ik er nooit meer weg wilde gaan. Achter ons lag een zeer mooi zwembad... verzorgd en netjes. Wilde je naar het strand, dan kon dat al wandelend, er was geen auto voor nodig. De receptie, dat was wel eventjes zoeken in het begin. Wat de receptie betreft, ze waren met voldoende personeel om je te helpen en naar mijn gevoel, super vriendelijk. Of ik ooit terug op vakantie wil naar Larici...zeer zeker is dan mijn antwoord. Als koppel waren wij er zeer gelukkig.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Jeannette06-09-2017

Misschien ooit nog eens

Mooi groot, schoon en ruim appartementen complex. Wij zaten op de derde verdieping aan de parkeerplaats kant. Redelijk uitzicht maar had liever aan de kant van het zwembad gezeten. Als je op het balkon zit kun je niet op straat kijken want er stond een matglazen wand waar je niet doorheen kon kijken. De appartementen aan de tuinzijde waren geweldig met een ingebouwde BBQ. Wat ik persoonlijk miste was een receptie. Gelukkig hebben wij tijdens onze vakantie niemand nodig gehad anders zouden we naar een centrale incheckbalie voor het hele vakantiedorp moeten gaan. Het zwembad was mooi groot en schoon. Er waren genoeg hele comfortabele ligbedjes Nadeel er was een badmeester waar je eigenlijk niets van mocht. Niet springen niet spetteren. Op de dag dat hij het niet was heerste er een andere positieve sfeer. Er mocht niet gegeten en gedronken worden bij het zwembad, maar er was ook geen bar waar je iets kon halen. Tussen half 2 en half 4 moest je uit het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Heyligen - Sweelssen02-08-2016

Mooie appartementen met alle comfort!

Mooie, ruime appartementen met alle comfort, flatscreen en airco, grote douche. Voldoende parking, ook ondergronds. Superfijn zwembad! Wel iets te weinig ligstoelen en parasols. Levendig vakantiepark met winkeltjes, caféetjes, animatie en voldoende eetmogelijkheden. Supermarkten vlakbij. Caorle is een tof en gezellig stadje om te gaan slenteren, winkelen en eten. Daarbuiten valt er niet veel te zien, alle stadjes en winkeltjes trekken op elkaar. Vanaf het park kan je de bus nemen richting Venetië en dan de boot op met organisatie Quickly voor een democratische prijs, heel handig en makkelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Appartement Larici info