Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Review geschreven door Vadervan3

Viel heel erg tegen.

Vadervan3,
10-9-2018

Op het eerste gezicht een leuke camping. Deze mening veranderd echter naarmate je vakantie voorbij gaat.

- Camping is echt belachelijk groot, groter dan je je kunt voorstellen.

- Zaken als kinderdisco e.d. echt super slecht geregeld. Geen drinken te krijgen bij het theater, kinderen word verzocht te gaan zitten ( Leg dat maar eens uit aan 2/3-jarigen.

- Muggen waren echt niet te doen. Alle aangeraden middeltjes geprobeerd en toch nog compleet lekgestoken.

- Betalen voor bedjes? Dus nadat je honderden, zo niet duizenden euro's betaald hebt (bijvoorbeeld voor een huisje) moet je ook nog betalen om normaal op een bedje te kunnen liggen? Belachelijk.

- Het parkje voor de kinderen is zo druk, dat je daar niet eens aan wilt beginnen.

Waren er ook positieve punten? wel een aantal:

- Zwembad was leuk

- Eten was er prima en betaalbaar

- Strand en zeewater waren super.

Voor ons eens maar nooit weer, voor dit geld zijn er tientallen betere.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018