Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Review geschreven door Fleur

massaal, geen SERVICE, commercieel, niet TOP

Fleur,
20-8-2018

- Het strand prachtig, het zwembad is leuk t-m 5 jaar en begint te verouderen, de shows zijn OK, de kermis ok maar duur, restaurant normaal, treintje is ok voor en keer, Bungalows zijn OK.

- camping afgelegen

- Aangezien we bijna altijd in het zwembad liggen hadden we onze dekens mee genomen en een parasol voor de baby en besloten geen bedje te nemen. Omdat we geen bedje huurden moesten we achter het touw liggen, mochten we niet eten-drinken, geen slippers aan, en de parasol (37 graden) voor onze baby niet gebruiken. De badmeester deed overal de parasols zonder het te vragen boven onze baby gewoon dicht. Meneer de badmeester vond dat we naast de 1400 euro per week die we al betaalden voor de bungalow dat we voor 5 euro per persoon per dag bedjes met parasol moesten huren.

- Gemeenschappelijk sanitair was smerig, te weinig en oud.

-Zwembaden te min voor zoveel mensen.

-Zeker geen 4 sterren (meer) waard

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018