Vakantiepark Giardini Di Altea

Meer vakantiepark info

62 reviews over Vakantiepark Giardini Di Altea

• 5anoniem28-07-2008

Valt ons tegen

zijn net teruggekomen en hadden een 3ka in Lecci. Kidsclub was erg goed. App. was erg eenvoudig. zonder magnetron en niet gezellig. ook niet schoon. konden zelfs in de koelkast haren vinden ieks!! Zwembad is inderdaad 's middags paar uur gesloten. ook dat is nadeel en de muggen hebben voor ons het gezellig 's avonds buiten zitten goed verpest ondanks insmeren en citronella kaarsjes. VOOR ONS NIET WEER!

• 4Onderkomen

• 9katrien11-07-2008

beste vakantie met de kids in de afgelopen jaren,we zijn er geweest van 7-21 juni 2008 je bent er vrij in je doen en laten.suppermarkt op ongeveer 1 km waar alles te verkrijgen is aan goede prijzen.caorle is mooie en venetie zeker de moeite waard. wij hadden onze fietsen meegenomen en er waren sinds kort veel mooie fietspaden aangelegd met prachtig bloemen.wij zaten beneden in ons appartement en hadden onze eigen tuin,en als we buitengingen door ons tuintje zaten we aan het proper onderhouden zwembad waar ze vanaf s'morgens GEEN handoeken gingen leggen.voor herhaling vatbaar

• 8nicoli-vanheel09-07-2008

Bij aankomst voor de eerste keer, moet je wat zoeken naar de receptie (het is de balie van het immo-kantoor) Ons(groot 7pers) app was piekfijn in orde, proper en ruim genoeg voor ons en de 4kids, wel geen microgolf of oven.Muggenzalf is een must ,we kunnen het niet genoeg vermelden!! Altijd plaats aan het zwembad, super! De omgeving is ondertussen minder kaal en mooi aangelegd.Shoppen deden wij ook in de nabijgelegen supermarkt. Zeker de moeite in de buurt als uitstap is "aqualandia",niet te verwarren met "aquafolie" .(20min richting venetie) Wij gaan zeker terug !

• 6Pien05-07-2008

er waren geen leuke dingen voor kinderen. er zaten veel muggen, en er zijn te kleine staanplaatsen, geen aanrader dus wat mij betreft.

Gereisd in juli 2008

• 9FAM PYNSEEL BELGIE15-06-2008

al 4 keer geweest telkens 2 weken in juli(14- 28 juli ong.) telkens huisje van 5 personen zijn er geweeest met 2 volw en 3 kinderen (tss 1 en 6 jaar).park met op 1a2 kilometer nieuw vorig jaar(2007) een heel groot hypersupermarkt goedkoper dan op hetpark. 1 enkel minpuntje alle jaren zijn de agressieve muggen s'avonds(toch in juli en aug door veel bijna droogliggende riviertjes in de streek ideale broedplaats voor muggen) alle dagen op het park kranten uit belgie en nederland. eigen strand met redderspost. gaan dit jaar terug in juli(19 tot 2 aug)in huisje van 7 personen omdat het toch wat krap is huisje 5 voor 5 personen.ook wat negatief is aankomst en vertrek op zaterdag.op park alles voorzien kapster internetcafe bakkerij dokter coctailbar wasserij (met jetons)en ik denk maar ben niet zeker een tandarts. zeker een aanrader. mail mij maar bij vragen.

Gereisd met familie in juni 2008

• 9Diana Beiten27-11-2007

Wij zijn er afgelopen juli geweest. Mooie appartementen (zien eruit als nieuw), elk app. heeft een eigen tuin met terras (erg leuk gedaan door natuurlijke begroeiing). Je hebt privacy en toch contact met je omgeving. Zwembad is prima - jammer alleen dat het zwembad 's middags een paar uur gesloten is. Net buiten het park een mega-supermarkt en het is vlakbij het gezellige dorpje Caorle. Leuk dorp al moet je als het donker wordt wel rekening houden met muggen!!! (het enige minpuntje dat ik kon vinden, maar wel een heel vervelende) We hebben het super naar onze zin gehad

• 8Onderkomen

Gereisd met familie in juli 2007

• 9anja17-11-2007

Wij zijn in mei jl naar dit park geweest en zaten in het complex ai faggi. Mooie nieuw appartamenten, ruim en schoon. Voldoende inventaris, buiten hadden we uitzicht vanaf ons terras en balkon op de golfbaan en een pad dat naar het strand liep (circa 10 minuten) Op zich erg goed bevallen, maar het weer was toen minder. De zwembaden op het totale park gaan pas open na half mei. Toen wij er waren was het park (afgezien van het weekend rond 1 mei) uitgestorven. Een deel van de app. van ai Faggi zijn prive-huisjes van italianen, mi erg leuk omdat je dan niet alleen tussen de buitenlandse toeristen zit. De omgeving vonden wij een stuk minder dan andere plekken in italie zoals de omgeving rond de meren, toscane, umbrie etc.

Gereisd met familie in november 2007

• 8Park07-10-2007

Het domein bestaat ongeveer 5 jaar en is nog in opbouw. (Het is niet dat je in een werf terecht komt.) Momenteel zijn er een 12-tal dorpen aanwezig. Elk dorp heeft zijn zwembad. Om een dorp te betreden heb je de code nodig van de poortjes. Aangezien het een groot complex is, rijdt er een treintje rond (gratis). Kinderen van 3-12 kunnen terecht in 1 van de kinderclubs(Italiaans, Belgisch, Nederlands, Pools, Duits). Er is een speeltuin aanwezig in het Peter Pan Park. Verder is er nog het lange strand, animatie (voetbal, tennis, aerobics, volleybal door het italiaans animatieteam), restaurants, het winkelcentrum (bakker, apotheek, internet, souveniers, jassenwinkel, lampo, bar, klerenwinkel, schoenenwinkel, enz.), trampoline, autobaan, verhuur fietsen, ping-pong, golf, springkastelen, supermarkt, avondanimatie: kinderdans (hotel en domein) en shows.Rechts van het strand kan je allerlei watersporten beoefenen. Links van het strand heb je 's avonds het gezellige Baja Blue waar je kan dansen

• 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 9Anoniem03-09-2007

Wij zijn de laatste 2 weken van juli hier geweest, we hebben het prima naar onze zin gehad. Wel viel het wat tegen toen we aankwamen, ik heb echt wel een paar uurtjes moeten poetsen voor het schoon was, er is ook geen schoonmaakcontrole als je weggaat, verder ziet het park zelf er zeer goed onderhouden uit, met name ook het zwembad en alles er omheen. De huisjes waren verder ook goed ingericht. Ons tweede minpuntje was eigenlijk dat we heel erg een klein barretje of restaurantje bij het zwembad miste en bij het zwembad zelf was ook geen animatie. Daarvan moest je echt je eigen bungalowparkje af, om vervolgens een barretje of kinderanimatie te vinden. De winkegallerij die op de algemene locatie stond op het park vond ik wel mooi, handig en erg netjes. Caorle is inderdaad een super leuk typisch Italiaans dorpje, wel toeristisch maar toch sfeervol. Wij hebben het er prima naar onze zin gehad, maar ik denk niet dat we snel terug zullen gaan. Wij vonden de huisjes trouwens echt niet duur!!

• 6Onderkomen

Gereisd met familie in juli 2007

• 7ter Haar30-08-2007

Fijne vakantie gehad! De meeste dingen over dit park zijn al terug te lezen in de andere beoordelingen. Voor kinderen boven de 12 jaar is hier heel weinig te doen. Park is nieuw en wordt keurig onderhouden. De grote net geopende Alliper supermarkt op drie minuten rijden van de vakantiewijk is goed betaalbaar en heeft een ruim assortiment aan verse groenten, brood, gebak, vlees, verse vis, wijnen en verse italiaanse specialiteiten. De villa waar wij zaten zag er ook keurig uit. Wat ik wel miste was een iets luxere (tuin)stoel (met kussen) en een zonnescherm of parasol bij het huis. Met ons terras op het zuiden kon je niet altijd buiten zitten in de brandende zon. We komen hier over een paar jaar vast nog wel eens terug, als alles in de wijk klaar is en het iets meer begroeid is.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen