Vakantiepark Giardini Di Altea

Meer vakantiepark info

62 reviews over Vakantiepark Giardini Di Altea

• 9familie de smedt02-09-2009

ideaal voor gezinnen met jonge kinderen

mooie appartementen mét airco. ruime kamers rustig gelegen.'s avonds geen lawaaihinder. goed zwembad nadeel: te weinig stoelen en parasols rond zwembad; goede kinderclub:gevarieerd en Vlaamse kinderanimatrice!! leuk voor mijn twee dochters van 4 en 6. caorle: leuk stadje om 's avonds te bezoeken porto st-margharita: niets te zien san donna di piavé:winkelcentrum op half uurtje rijden. aanrader: restaurant Brian in Brian op 5 minuten van complex. overheerlijke pizza's voor aanvaardbare prijs; probeer de pizza verdure eens.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8familie de smedt02-09-2009

ideaal voor gezinnen met jonge kinderen

mooie appartementen met airco, wij hadden jammer genoeg een klein terras (we zaten op de eerste verdieping). families op gelijkvloers hadden een groot terras. miniclub was zeer goed. dagelijks andere activiteiten. positief: vlaamse kinderanimatrice

• 6Activiteiten

• 9fam. kouwenberg31-08-2009

Prima vakantie met goede faciliteiten

Wij zijn hier geweest van half tot eind augustus met twee volwassenen en twee kinderen van 8 en 1 jaar oud. Zaten in Tigli, in een appartement met twee slaapkamers. Nette huisvesting, maar zeker geen 7persoons, met maximaal 5 is goed te doen. Matrassen zijn dramatisch slecht en van de douchecabine wordt je claustrofobisch. Het park is prachtig aangelegd en wordt steeds verder uitgebreid. Klachten (kapotte airco en verstopt bidet) werden binnen het uur verholpen! Je kunt er lekker eten in diverse restaurants, maar voor pizza moet je naar Brian! Groot winkelcentrum in S Donna de Piave, Venetie vonden wij met twee kleintjes niet zo'n succes (heet, druk en vies). Fijne vakantie voor een prima prijs!

• 8de Staercke K31-08-2009

ideale zomer vakantie met de kids !!!

Wij hebben het hier zeer naar onze zin gehad !!! De heenreis was niet niks maar als je hier aankomt ben je al dat filleleed zo vergeten ! Je hebt hier alles wat je op vakantie nodig hebt, niet de super deluxe natuurlijk maar nét goed . Het eten is hier zeer lekker en het is hier ook erg gezellig ! Op het heetste moment van de dag is het tss 13.30 & 15.30 silenzio en valt het leven hier wat stil wat op zich ideaal was om even de koelte op te zoeken vd airco op de slaapkamer en samen met de kids van 2 en 5j even een dutje te doen om dan tegen 15.30 terug aan het zwembad te gaan zitten tot s'avonds. Alles kan dus maar niks moet en dat vonden wij super. De italianen zijn een zeer extravert volkje en zijn erg op hygiëne gesteld (bv in de supermarkt raak je geen fruit of groente aan zonder handschoenen !) Kortom een leuke vakantie , zéker aan te raden met jonge kindjes. Wij komen volgende zomer zéker terug maar dan wat langer. !!!!

• 8Activiteiten

• 7Verbeks25-08-2009

Fijne vakantie!

Vooral door het prachtige weer een fijne vakantie gehad. Wij vonden het alleen allemaal wat groots. Er zijn 13 verschillende accomodaties. Iedere accomodatie heeft wel zijn eigen zwembad (dit sluit van 13.30 tot 15.30, maar dat vonden wij geen probleem). In tegenstelling tot wat andere mensen schrijven, stonden er bij ons zwembad (Lecci) om 9 en 15 uur al mensen aan het poortje om hun handdoekjes klaar te leggen op de ligstoelen (om vervolgens eerst te gaan ontbijten of een boodschapje te doen!!!, zodat andere mensen, die wel kwamen zwemmen, op het gras konden liggen!! De kwaliteit van de restaurants vonden wij voor Italiaanse begrippen tegenvallen. Het eten is niet duur, maar echt lekker eten, nee! De grootste tegenvallen vonden wij de bedden. De matrassen zijn echt van superslechte kwaliteit. Ook beneden slapen was geen pretje. De koelkast maakt een behoorlijke herrie, dus we zijn wat dat betreft blij dat we weer in ons eigen bed kunnen slapen.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 9Anouk18-08-2009

Mooi park

Mooi, net park. Alleen een paar min puntjes: Zwembad en winkels ( Behalve supermarkt)dicht tussen 13.30 en 15.30 uur. Je mag niks drinken en eten bij het zwembad. Er liggen geen kussens op de ligstoelen, je mag niet met een luchtbed in het zwembad.Er zijn wel plaatsen genoeg aan het zwembad. Je hoeft je handdoek er niet al heel vroeg te gaan neer leggen.(Zwembad gaat ook pas om 9 uur open)Er staan hekken omheen die afgesloten worden! Er zijn een paar appartementen complexen, ieder heeft zijn eigen zwembad. Je mag alleen bij je eigen zwembad komen. Animatie is er alleen op het strand en 'savonds op een groot plein (stelt niet veel voor) Er is niets te doen voor kinderen tussen de 10 en 16 jaar. Voor de kleine kinderen zijn er sprinkussens voor 5 euro de hele avond. Is ook pas 'savonds open. Ligstoelen tegen betaling op het strand. Iets van 10 euro per dag.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8PMN19-07-2009

Goed voor met kleine kinderen

Juist terug van Gardinie die altea met een week super weer (plus 30°C) Nieuwe propere woonst met zelfs airco op de slaapkamer en sanitair is nieuw OK en nieuw Zwembad zeer proper en ideaal voor met kleine kinderen, enkel open van 09h00 tot 13h30 en 15h30 tot 20h30. Minpunt is dat je snel je handdoek op een ligzetel om 09h00 of 15h30 moet gaan leggen of het is in het gras liggen. Ook best je eigen parasol meenemen. Ik raad niet om er met pubers te gaan want ze zullen zich ZEKER vervelen. Het strand op 15min wandelen (of met het treintje dat om de 10min langskomt)is rustig,mooi en proper met te huren ligzetels (11€ per dag) Qua eten best steeds naar Caorle gaan waar je zeer zeer lekker Italiaans kan eten en het best dicht bij de dijk voor zeer redelijke prijzen.Dit zullen wij ECHT missen Uitstap naar Venetie is een must; neem de trein in Mestre (1€ per persoon per rit) en parkeer je wagen rechtover het station (8€ per dag). Udine is ook OK voor een halve dag.

• 6Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Han13-05-2009

Nieuwbouwwijk aan de Adraitische kust

Zijn daar met 4 personen eind april begin mei geweest. Bijzonder stil zelfs het zwembad was nog niet gevuld met water. Maarrr tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Het park zi kan je het 't beste noemen is dan net open heb ik 't idee dus ieder appartemenet dat bezet is is meegenomen. Eindschoonmaak was ge € 50,- maar € 25,- Bij ontvangst kergen we een heerlijke fles italiaanse rode wijn. 10 min lopen van het strand. Iedere dag is er wel een markt in de omgeving. Uiteraard pizza's en Gelati gescoord

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

• 9Caers Bart09-09-2008

aanrader voor (jonge) gezinnen

Wij hebben het heel erg naar onze zin gehad. In de woonblok is niets buiten een zwembad, en het is er dan ook altijd rustig. Op wandelafstand is er een winkel, restaurant om te eten of af te halen, speeltuin, de zee en het strand, speelpark voor de kinderen ... Het lijkt echt iets voor (jonge) gezinnen. Het zwembad is in de namiddag even dicht mij wij zagen dit niet als een nadeel. Onze dochter ging dan even slapen en wij relaxten wat op ons terras. Wasmachine in het appartement vonden wij een héél groot voordeel, zeker met kinderen. Leuke uitstap-mogelijkheden naar Caorle, Venetië, Treviso, ... 's Avonds wel goed spuiten met de muggenspray. Wij hebben er een zeer leuke vakantie gehad en raden het zeker aan voor jonge gezinnen. Voor mensen zonder kinderen of met oudere kinderen kan het misschien saai zijn als ze graar zeer actief zijn op vakantie.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8anoniem belgië17-08-2008

een aanrader

7personen app. in res. Tigli, keuken heel basic en zeker voldoende voor 5 pers. (2volw. en 3tieners). mooi terras, mooi en verzorgd domein en zwembad.Ondanks waarschuwing van muggen hebben wij er alvast geen enkele beet aan overgehouden. Prijzen in domein zijn democratisch.

• 7Onderkomen

Gereisd met familie in augustus 2008