8 vragen over Vakantiepark Giardini Di Altea

• PetraBennes, 29-05-2015 Rapporteren

Wasmachines

Zijn die op het complex aanwezig?

• Rosa, 25-11-2014 Rapporteren

3-kamer appartement

Hallo,

Weet iemand of de 3-kamer appartementen een balkon of een tuintje hebben. Wij willen graag op de begane grond maar op de site van hunzelf staat dat het 3-kamer appartement (7pers.) volgens mij een balkon heeft maar op andere sites kun je ook nog kiezen uit duplex appartementen.

• Nikolai, 26-06-2012 Rapporteren

Is er wifi

Hallo beste vakantiegangers :)

Kan iemand vertellen over draadlose internet mogelijkheiden in de buurt van Giardini di Altea.

alvast bedankt. Niko

Lot, 22-07-2012

Nee helaas!!! Internetcafe lekker ouderwets!

• Laura, 07-08-2011 Rapporteren

Weet iemand of er Wifi aanwezig is op het park? Zo niet is er ergens in de buurt een punt met Wifi?

Lot, 22-07-2012

Nee helaas!!! Internetcafe lekker ouderwets!

• Karen, 13-07-2011 Rapporteren

Voorzieningen

Halllo wijvertrekken binnen enkele dagen naar caorle, vakantieparkt Giardini Di Altea. Nu was mijn vraag wat is er daar standaard aanwezig in het huis? Moeten wij nog zorgen voor schilmesjes, keukenrollen, wc papier, handdoeken,... ??

Linsey, 14-07-2011

Dag karen Ik zou er niet op rekenen dat er daar keuken handdoeken aanwezig zijn. Die ga je misschien wel vinden in een winkeltje in de buurt. Je kan ook zelf dingen voorzien he! Stel het goed daar op reis he.

• Fieneke, 05-07-2011 Rapporteren

Zwembroeken

Wij gaan deze zomer naar het park Giardini di Altea. Mogen de mannen 'gewone' zwembroeken aan in het zwembad op het park of moeten het van die strakke dingen zijn? In Frankrijk is dat namelijk bij veel zwembaden verplicht en we hebben gehoord dat dat in Italie ook bij verschillendel zwembaden verplicht is. Graag uw reactie.

Romy en Alicia, 23-06-2012

Nee hoor!

• Bert, 14-06-2011 Rapporteren

muggen

we gaan in de maand juli naar dit park; van verschillende mensen hebben we gehoord dat je hier in dit park in caorle, in de maand juli veel last heb van muggen. klopt dat?

Romy en Alicia, 23-06-2012

er waren zeker veel muggen dus s'avonds een lange broek aan en alle muggen middeltjes inslaan wat je kan vinden, maar veder zit het je leuke vakantie niet in de weg vonden wij.

• chantal coumans, 07-03-2011 Rapporteren

linnengoed en vervoer van en naar vliegvelden

wij zijn aan het overwegen om met het vliegtuig naar Italie,Caorle te komen,als zullen we landen op Marco polo of Treviso nu is onze vraag kunnen we met openbaar vervoer naar Caorle komen of bestaat er eventueel ook een service(natuurlijk tegen betaling). En is het ook nog mogelijk om een linnenpakket en handdoekenpakket te huren.

Bvd voor u antwoord, vriendelijke groet Chantal Coumans

Joopie, 11-08-2013

Bij Giardini di altea, kun je dat huren. ( kijk dat alleen wel goed na als je het besteld ) Het is wel vrij prijzig.