Vakantiepark Giardini Di Altea

Meer vakantiepark info

62 reviews over Vakantiepark Giardini Di Altea

• 9hilde28-09-2015

fantastisch

wij zijn er al een 10 tal keren geweest met de kinderen van toen ze klein waren (4-6 jaar )en we kijken er naar uit om onze vakanties er nog door te brengen

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Demy Brekhof05-09-2015

Super fijne vakantie gehad!

Het park is van alle gemakken voorzien! Ook een dagtrip naar Venetië geboekt. Daar was het erg warm maar goed te doen. Een minpunt is dat het zwembad ivm siësta tussen half 2 en half 4 gesloten was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Prima accommodatie27-08-2015

Zeer geslaagd

Prima accommodatie. Wij hadden een duplexwoning op Lecci. Schoon , netjes , vlakbij zwembad. 2x airco ( wat zeer prettig was bij 35 graden). Voldoende buitenruimte. 5 minuten lopen van klein winkelcentrum en pizza restaurant. Enige minpunt zijn de vele muggen ( vooral in de avond)

• 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Kimberley H.26-08-2015

Netjes en schoon appartement, mooi park!

Het park is zeer groot en heeft alles, restaurants, winkels, speeltuinen etc. Genoeg te beleven voor kinderen, en de animatie elke avond is heel leuk voor de kinderen. Nadeel is natuurlijk ook dat deze te groot was, ik kon mijn jonge kinderen niet zomaar even laten gaan, behalve het terrein van ons appartement. Helaas was het restaurant Green day op het park geen goed idee, vis besteld en niet schoongemaakt (schubben etc) op je bord gepresenteerd.....

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Marleen11-08-2015

Prachtig park

Een overzichtelijk, veilig park. Je kwam er met een code in, zelfs ook als je van het park afging; ook code gebruiken.Schoon zwembad. Zwemmuts was niet nodig!van de badmeester een sleutel waardoor we gebruik konden maken van aparte ingang voor onze kinderwagen; ideaal! Er zijn muggen. Wij hadden DEET, muggenlamp. 3kamerappartement. Was netjes. Aangekleed met oud bollige, persoonlijke spulletjes. Goede bedden (ik zag heel veel keren staan dat de bedden zo slecht waren, misschien verschilt dat per appartement) Wij zaten op de begane grond. Ruime tuin om appartement. Het centrum van vakantiedorp;Een soort van Centerparcs maar Dan in de zomer..Leuke winkeltjes (souvenirs, kleding volop!) De receptie wist niks van Nederlandse Barkieclub. Ook hebben wij geen ontvangst gehad van TO. Dat mag je toch verwachten als je het geboekt hebt van TO? Je kunt lopend naar de zee. Ideaal voor jonge kindjes. Neem wel een eigen parasol mee. Nergens Olvarit potjes te verkrijgen in Italië.fijne vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9De Vries06-07-2014

Geweldige vakantie gehad!!

Vorig jaar geweest en het was super! Mooi appartement, leuk zwembad. Alles is dichtbij! Super leuke kinderclub voor de kinderen. Heerlijk strand! Voor ons is hier alles wat wij nodig hebben op vakantie! Nog een paar daagjes en wij gaan er weer naar toe!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 7Rene10-11-2013

2 x geweest

fijne vakantie als je niet te veel eisen stelt. Bedden niet erg goed en of het zwembad nou echt schoon was ?? De eerste keer hadden we blijkbaar meer geluk met de staat van het huis.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Gast24-08-2013

Uitstekend vertoeven! We hebben genoten.

Prima accommodatie voor een gunstige prijs. Wij zaten in Lecci in een duplex huisje (2 verdiepingen). De huisje zijn sober, maar redelijk compleet ingericht. Geen oude rommel, alles werkte naar behoren.

Pluspunten: +ruime verzorgde huisjes met complete inventaris, 2 airco's en goede douches +grote voortuin bij huisje +auto dichtbij huisje parkeren +net onderhouden groene omgeving +fijn zwembad met voldoende gratis ligbedjes en parasols +leuke Nederlandse kidsclub +klein winkelcentrum in de buurt

Minpunten: -wifi alleen rond zwembad. frustrerend en vaak onwerkbaar traag -matrassen zijn aan vervanging toe. je voelt de veren -op de parken zelf is niets te koop. hapje en ijsje bij het zwembad zou aardig zijn -naar het strand een kwartiertje lopen. er rijdt een treintje, niet overdreven vaak

Bij aankomst mochten we meteen ons huis je in. Als het huisje nog niet schoon is, moet je wachten met uitpakken totdat de werksters geweest zijn, of het zelf doen als je niet wilt wachten.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 2Fam.van de Weg15-08-2013

Slecht!!!

We hebben nog nooit zoiets meegemaakt! Het is een groot legerkamp met heel veel appartementen. Appartement gewoonweg goor! Vol schimmel,de keuken was te smerig om aan te raken, laat staan om te koken. We hebben gegeten van plastic bestek en gedronken uit plastic bekers,omdat alles zo verschrikkelijk vies was! Samen met onze kinderen (1 en 4 jaar) hebben we gegeten zittend op een soort matras in de kamer,want over het hele park is geen kinderstoel te verkrijgen,terwijl ik die er wel bijgeboekt had. Lekker kindvriendelijk!! Receptie gewoon asociaal en totaal niet behulpzaam. Uiteindelijk was het gevolg dat wij na 4 dagen zijn vertrokken ipv de 15 dagen die wij hadden geboekt. Nooit weer!!!

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 5Joopie11-08-2013

Tegenvaller Appartement.

Helaas doet brochure zich mooier voor dan in het echt !!!! Appartement net ff te klein voor 5 personen,had geboekt voor 5/6 personen. Appartemnet niet echt fris, Hele slechte bedden, vering voelde je als je er op ligt, slaapbank helemaal slecht. Ouwe troep. Bij aankomst geen stoelen voor 5, 4 binnen en 4 buiten , dus te kort. Kreeg met moeite aan de receptie stoelen erbij, uiteindelijk toch gekregen. lamp in huiskamer stuk, haardrogerslang kapot, geen airco benden in huiskamer/slaapgedeelte, alleen boven bij de kinderen. Koelkast maakte verschrikkelijk veel herrie, in de nacht maar uitgedaan. Receptie spreken ze toch wel slecht engels en begrijpen je dan niet. Buitenstoelen ( groene stoeltjes ) slecht en met breuken. Douchekop sproeide alle kanten op. Enzzzzzz...... dus helaas een slchte ervaring. Eten op het park is niet echt lekker, bediening erg opdringerig ( vooral in Greenday ) Het vet druipt van de pizza af enz... Deze accomodatie zeker niet voor herhaling !!!!

• 7Activiteiten

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 10 minuten met de auto, 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiBij het zwembad