Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,9

14 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

Zijlstra , 19-7-2015
Wij zijn zelf met de auto naar punta sabione gereden en hebben daar de boot naar Venetië genomen. Neem niet de eerste parkeerplaats die je ziet maar rijdt een stukje door. Is goedkoper. Het restaurant aan de kade daar is uitstekend!
Bart en Eef, 16-6-2015
Sirmione en Verona (echt super leuke stad) als je vroeg gaat ben je voor de drukte.
kim, 12-2-2015
Elke zaterdag is er een super leuke gezellige markt in Caorle, echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

klrparijs, 14-8-2014
Hangmat en koekenpan meenemen ;-)
Dave, 6-8-2014
Het strand van de camping is super vol en druk. Echter, wanneer je via de camping het strand oploopt (aan de achterzijde van de camping), loop dan een paar minuutjes naar rechts en je komt op een openbaar strand, waar véél minder mensen liggen (soms zelfs bijna geen mensen).
familie Ceric, 4-8-2014
Pizzeria Brian in Brian op 5 minuten rijden van de camping, ooit wereldkampioen pizza's maken!

Corinne, 14-7-2014
Je hoeft geen badmuts aan te schaffen.
trijn van boeschoten, 25-9-2013
neem fietsen mee als dat kan,want de afstanden naar een grote supermarkt buiten de camping is niet te lopen,bezoek Venetie en de Dolomieten,dit moet je gezien hebben als je hier op vakantie bent.
Grietje, 5-6-2013

Natuuurlijk een bezoekje aan Venetië. Rijd naar Punto Sabbione, waar je voor €7 p/p overvaart naar Venetië.

En bezoek de markt in Cavallino Treporti.

Berry van Hemert, 27-5-2013
vergeet caorle, jesulo niet leuk om even te struinen ps vanaf punto sabbione met de boot naar venetie zeker doen!