Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• Onderkomen7,8

29 reacties Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

openingstijden supermarkt

Christa, 31-3-2019
weet iemand de openingstijden van de supermarkt op Villagio San Francesco, wij zitten er met Pasen; wel zo handig om te weten waar ewe aan toe zijn

honden

Jacq., 14-6-2018
wie weet of er een apart gedeelte is op het park waar honden mogen komen en of er een apart gedeelte op het strand hiervoor is?

betalen voor zwembad

judithenharold, 25-11-2015

ik zou graag willen weten of je voor de rode en gele glijbaan die je op de foto ziet moet betalen? Mocht dat zo zijn moet je dan dus ook voor dat zwembad wat je op de foto ziet bij de glijbanen betalen?

Welke zwembaden zijn wel gratis toegangelijk?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

Honden

leidie1, 3-9-2015
Kan iemand mij vertellen of er een apart gedeelte met staanplaatsen voor honden is of staan deze gewoon door elkaar heen? Geldt dit ook voor het strand?

caravan van vacanse select super 3

celena, 27-7-2015

hallo,

heeft er iemand toevallig bij vacance select geboekt.

en weten jullie misschien waar de sta caravans van hun ongeveer staan.

alvast bedankt.

groeten annelies

1 reactie

Voorzieningen

a., 19-6-2015

Hallo, ik heb een vraag over de inventaris van de Stacaravan Marina. Is er een koffiezetapparaat en een magnetron aanwezig? Verder voldoende keukengerei?

Ook hoor ik geluiden over het betalen van diverse activiteiten en een SAM-voordeelkaart. Is het de moeite om zo'n kaart aan te schaffen, waar biedt het voordeel op?

Eventueel nog andere dingen waar we op moeten letten en of tips?

Groetjes, familie XYZ

Muggen

Gerrit, 28-5-2015
In 2004 zijn wij op de camping Pra'delle torri geweest in Caorle. Het stikte daar van de muggen, heb er nog littekentjes van op mijn armen. Zijn er op San Francesco ook zoveel muggen?

Honden bi dog beach

iris, 21-2-2015

Heeft iemand ervaring met het speciaal voor honden ingerichte gedeelte op het strand "bi dog beach"

Is het er druk, kunnen/mogen de honden daar echt in zee zwemmen, wat zijn een beetje de prijzen, enz?

toegang zembad met glijbaan

Yvon, 7-1-2015
ik heb gelezen, dat je voor het zwembad met glijbanen een kaartje moet kopen. Betekent dit, dat je dan die bewuste dag gebruik mag maken van het zwembad en tussendoor naar je caravan kan gaan (later op de dag weer terugkomen zonder opnieuw te moeten betalen??)
1 reactie

Wie weet meer informatie over waar de mobile homes van to (Vac. Sol) (speciaal type Nuvola) staan op de camping?

Staan ze dichtbij het strand of bij het zwembad?

Alle info is welkom.

Acties