Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

6.9Voldoende

• 6.4Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Centro Vacanze Villaggio San Francesco is geschikt wanneer je houdt van een grote camping waar alles aanwezig is. Entertainment, winkeltjes en een grote supermarkt. Niet één zwembad maar vijf. Ook zijn er diverse restaurants en barretjes. Het campingdorp ligt aan zee en is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Venetië (1 uur rijden).

595 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• 8Anita31-01-2020

Leuke camping, prima vermaakt!

Mooie camping,schoon en netjes.Over het algemeen vriendelijk personeel.Betaalbaar uit eten op de camping. Veel (drukke) zwembaden en ook strand en de zee schoon maar druk.Heerlijke ijsjes.Wij waren met het vliegtuig.De camping ligt afgelegen en dit betekende voor ons dat we er niet op uit konden.Geen auto is voor het doen van boodschappen een ernstige beperking.De campingwinkel is prima maar het aanbod is beperkt en de winkel is schreeuwend duur.Tussen 12:30-16:00 alles dicht,supermarkt,winkeltjes,apotheek,zwembaden (op 1 na).Wij hadden een stacaravan, een klein beetje gedateerd maar met met gratis airco en van alle gemakken voorzien. De douche was hopeloos. Al gauw overgestapt op douchen in de openbare ruimtes en dat beviel super!Heerlijke douches, ook weer schoon en netjes.Groot minpunt is extra betalen voor springkussen etc voor kinderen.Ook het betaalde zwembad niet echt de moeite.Al met al hebben wij genoten, aanrader met kinderen!

• 8Activiteiten

• 2019
    6Floor26-08-2019

Nooit meer

Grote camping,maar niet massaal, Het is een commerciële camping waar alle extra's betaald moet worden tot het camping treintje aan toe, Wbt de annimatie vonden wij deze tegenover eerdere camping ervaringen hier toch wel heel erg matig Wat wij zelf vooral gemist hebben was de avond gezelligheid,deze was heel ver te zoeken, rond 2100 waren de meeste avonden donker en stil, Hiervoor zijn wij uitgeweken naar de gezelligheid van Caorle Omgeving is weinig te doen buiten dagje Venetië en Caorle Voor ons was het een eens maar nooit meer

• 5Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Maatje18-08-2019

Goede ervaring.

Een heerlijke relaxte vakantie. In de buurt heb je Caorle en Venetië. Verder is er niet veel meer dan stand. Boodschappen kun je ideaal halen bij de alíper en bij een groenteboer vlakbij de camping. Het park is netjes onderhouden en personeel is vriendelijk. Voor echt heel jong tot oud is er wat te doen. Wij hadden via touroperator geboekt. Prima caravan en vriendelijke hosts. Hoewel wij normaal geen strandvakantiegangers zijn, hebben wij ons hier goed vermaakt.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lankhorst17-08-2019

Leuke commerciële camping

Op een dinsdag aangekomen geen drukte bij de receptie, het viel me op dat op zaterdag heel heel heel druk is. Goeie 5 sterren, geboekt bij ROAN, niks mis mee met de caravan en het personeel van Roan. De omgeving weinig bijzonders, met alle respect het is net de polder. Het is een grote camping die tussen 1300-1500 rust houden alles dicht 4 goeie zwembaden verspreid op de grote camping en nog 1 zwembad waar je moet voor betalen.

Speeltuin is er niet ja 2 stelde niks voor. Je moet betalen voor de springkussen 6.50 euro voor 1 avond. Verder moet je ook betalen voor de tafeltennis, draaimolen, treintje en ook de ligbedden bij de zee. Supermarkt en de 3 restaurants. Het is een commerciële camping die overal op wil verdienen.

• 7Activiteiten

• 5Wolthuis12-08-2019

Geen 5 sterren camping

Ik zou deze camping niet aanraden,alleen als je van een grote camping houdt!! Accommodatie niets mis mee!! Wij zaten in een staancaravan van rowan en co 4 camp..prima georgamiseerrd. Zwembaben gaan hier op het heetst van de dag dicht.. 1 zwembad is heel mooi,maar daar moet je voor betalen. Iedereen is hier erg op zichzelf, dus weinig vriendjes Voetballen is lastig,want is te ver weg van alles! Nou volgende keer een kleinere camping voor ons!!

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Inge10-08-2019

Als je voor alles extra wilt betalen, is dit het!

San FRANCESCO is een 5 sterren camping. Deze optie hadden we genomen, omdat we samen met 2 gezinnen op vakantie wilden en het ene gezin nog nooit had gekampeerd. Zeker goed moet het dan zijn, toch? De units waren prima, de bedden minder. Klein en heel dun matras. Als je slecht ter been bent, is deze camping zonder fiets/rolstoel/step geen optie, het is een enorm concern/park, wij moesten een half uur op en neer lopen voor broodjes op de camping zelf. Er waren drie zwembaden. Twee echt beneden de maat en wat de foto’s ons toonden. Een derde kostte geld en dus zat daar niemand. De speeltuin was 6 euro entree en alles wat je daar wilde doen, kostte nog eens 5 euro per paar minuten. Maar de klapper is, dat je op het strand 19 euro per dag betaald voor een strandbed. Bestel je deze niet, dan mag je er ook niet liggen met je handdoek en wordt je weggestuurd!! Al met al, 2000 euro lichter voor 9 dagen. Alleen de unit! Geen aanrader. Wel

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

• 7Fam. Jansen29-07-2019

Redelijk maar voor ons te massaal

wij hadden extra large kampeerplaatsen vlakbij zee. Die waren super! Schoon sanitair, hele dagen was daar iemand ah schoonmaken. Ontvangst bij aankomst liet te wensen over. Enveloppe in de handen geduwd en wacht maar totdat iemand je naar je plek brengt. Camping van alle gemakken voorzien. Overal extra voor betalen. Zwembad water was na een paar warme dagen gewoon warm. Alleen het betaalde zwembad was prettig qua temperatuur. We misten speeltuintjes/speelgelegenheden verspreid over de camping. 1 klein speeltuintje ah begin vd camping. En een soort springkussen land uiteraard tegen betaling. Eten in de restaurants was erg goed!

• 6Activiteiten

• 8Margaretha27-07-2019

Een fijne vakantie.

Prachtig park. Receptie mensen zijn vriendelijk en helpen je goed. De 5 zwembaden zijn prachtig. Er is 1 betaald zwembad welke de hele dag open is. Er is 1 zwembad die ook hele dag open is alleen gaan de glijbanen dicht tussen 13.00 en 15.00. De andere 3 zwembaden zijn sowieso dicht tussen 13.00 en 15.00 en er is ook altijd 1 van de zwembaden dicht (elke dag een ander). Er zijn extra faciliteiten zoals: een treintje, draaimolentje, springkussen park en elektrische auto's (welke niet terug te vinden zijn op internet) waar je voor moet betalen. Dat is iets waar ik wel van op keek. Prijzen in de supermarkt liggen velen malen hoger dan in de supermarkt die hier 15 min vandaan is (Lidl). De omgeving is prachtig en de miniclub en de shows zijn erg leuk, wel beginnen de shows pas 21.45 en dat is voor de wat jongere kinderen wel laat, maar met een beetje aanpassen kan je er wel heen. Strand is ook heerlijk! Wij hebben genoten hier!

• 10Activiteiten

• 4RR12-07-2019

Niet nogmaals

Mooie omgeving grote camping, maar veel te weinig ligbedden bij zwembaden. Schandalig eigenlijk. Animatie is waardeloos. Slecht Engels en niet Nederlandstalig. Tussen 12.45 en 15 u gaan veelzwembaden dicht. Dan kan je naar t strand of een overvol alternatief zwembad Bij t strand. Je moet werkelijk voor elke speel activiteit betalen, kassa! Zelfs t voetbalveld. Schandalig!

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 6Kris09-07-2019

Gemiddeld, geen 5 sterren waard

De ligging van deze camping is ideaal, je kan vanaf hier verschillende uitstappen plannen ook het dorp caorle zelf is heel levendig. De service van touroperator zelf is top! Zeer vriendelijke mensen. Het jammere is dat je op deze camping voor bijna alles moet betalen. Het strand kost zo veel geld als je stoeltje wil huren, anders moet je naar een klein stukje strand verderop waar je dan op elkaar gepropt zit, onze kinderen hadden echt niets aan de animatie of kids club, de zwembaden zelf vonden we ook niet echt proper of onderhouden. Dit zou toch wel mogen voor een 5 sterren camping. Het eten op de camping was ook maar in 1 restaurantje te eten , de pizza in het andere was echt verschrikkelijk! Er is een treintje op de camping, tegen betaling, activiteiten kunnen ook enkel tegen betaling en dan nog niet min... Moest deze camping 3 sterren hebben was het genoeg geweest en mss dat ze best ook op hun site vermelden dat alles tegen betaling is

• 6Activiteiten

14 tips over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• trijn van boeschoten, 25-09-2013

neem fietsen mee als dat kan,want de afstanden naar een grote supermarkt buiten de camping is niet te lopen,bezoek Venetie en de Dolomieten,dit moet je gezien hebben als je hier op vakantie bent.

• Dussel, 11-08-2012

Muggenspul of klamboes meenemen!

• Grietje, 05-06-2013

Natuuurlijk een bezoekje aan Venetië. Rijd naar Punto Sabbione, waar je voor €7 p/p overvaart naar Venetië. En bezoek de markt in Cavallino Treporti.

29 vragen over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• Christa, 31-03-2019

openingstijden supermarkt

weet iemand de openingstijden van de supermarkt op Villagio San Francesco, wij zitten er met Pasen; wel zo handig om te weten waar ewe aan toe zijn

• Jacq., 14-06-2018

honden

wie weet of er een apart gedeelte is op het park waar honden mogen komen en of er een apart gedeelte op het strand hiervoor is?

• judithenharold, 25-11-2015

betalen voor zwembad

ik zou graag willen weten of je voor de rode en gele glijbaan die je op de foto ziet moet betalen? Mocht dat zo zijn moet je dan dus ook voor dat zwembad wat je op de foto ziet bij de glijbanen betalen? Welke zwembaden zijn wel gratis toegangelijk?

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats