Tijdelijk €25 aanbetaling

Centro Vacanze Villagio San Francesco

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

5.2MatigScore uit 594 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Centro Vacanze Villaggio San Francesco is geschikt wanneer je houdt van een grote camping waar alles aanwezig is. Entertainment, winkeltjes en een grote supermarkt. Niet één zwembad maar vijf. Ook zijn er diverse restaurants en barretjes. Het campingdorp ligt aan zee en is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Venetië (1 uur rijden).

594 Reviews over Centro Vacanze Villagio San Francesco

• 8Bertus Everwijk22-08-2022

Prima camping, niks mis mee!

Ik begrijp werkelijk niet waarom deze camping hier zo slecht beoordeeld wordt. Op andere sites zie je gewoon waarderingen van 8,2 of 8,6. Het lijkt erop dat er een bepaalde hetze wordt gevoerd. On topic: vooral in het voorseizoen een heerlijke camping, rustig, netjes onderhouden, mooie tuinen. Inderdaad groot, maar dat kun je al weten voordat je erheen gaat. Horeca goed, zwembaden uitstekend en een heerlijk strand. Wij hebben een complete stacaravan via een touroperator geboekt en dus geen gebruik gemaakt van het algemene sanitair. Wij gaan nooit 2 keer naar een camping, maar zouden voor deze best een uitzondering kunnen maken.

• 7Wennepen20-08-2022

Veelzijdige camping

Wij hadden geboekt via Vacanceselect een mobile home Cosy. Wij sliepen met zijn vijven in deze vrij eenvoudige stacaravan. Het kon prima want we hoefden er alleen maar in te slapen. Er werd in eerste instantie aangegeven niet te mogen bbq’en op houtskool maar met een emmer water ernaast werd hierover niet moeilijk gedaan. Tussen 13-15 u zijn de meeste zwembaden dicht (behalve het aquapark) en ook de winkeltjes op de camping ivm rust (je mocht dan ook de camping niet oprijden). Wij gebruikten deze tijd meestal om te lunchen. Voor de zwembaden zelf hoef je niets extra’s te betalen. Bedjes op het strand en bij het zwembad dien je te huren (prijzen rond 15/17 euro voor 2 bedden Incl parasol). Maar je kan ook je eigen parasol mee nemen en met je handdoek ergens ga liggen in een vrij gedeelte. Camping schoon en voldoende te doen. Extra activiteiten op de camping kost wel geld. Leuk om hier te zijn geweest maar hoeven niet terug.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 7Fam de Jonge18-08-2022

Prima maar niets is gratis

Wij verbleven in een stacaravan van Roan, was prima! De camping is netjes, sanitair is schoon en alle faciliteiten zijn aanwezig. 3 zwembaden, waarvan een de gehele dag open is. Wij vonden de plekken wat klein maar dat schijnt wel vaker zo te zijn op campings in Italië. Het grote nadeel aan deze camping is dat je overal voor moet betalen. Bedje aan het strand, €19 voor een hele dag. Bedje aan het zwembad, €14 per dag. Wil je gewoon je handdoek ergens neerleggen en dus niet betalen voor een bedje, dan lig je ergens achteraf. Er is maar een speeltuin op het park. Verder zijn er springkussens maar ook daar moet je weer voor betalen. Voor ons geen herhaling dus!

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Manouck06-08-2022

Afgrijselijk!!!!

Nooit doen! We hadden een mobile home voor 6 personen; wij waren met 4 en dat was al veel te klein. Het is vies, er lagen insekten, 1 douche doet het niet. Er mist van alles; vuilnisbak, druiprek, toiletrolhouder, wsterkoker. Slot van de deur is kapot. Auto moet je wegzetten in piepklein stukje naast je slaaphok. De zwembaden zijn op 1 na dicht tussen 1 en 3 in de middag. Er zijn ook veel te weinig bedjes bij de zwembaden dus lig je op de stenen. Overal moet je extra voor betalen. Service is slecht Strand ligt vol en ook daar moet je uiteraard extra betalen. En zitten in de avond veel muggen die je lek prikken.

Het enige positieve is de werkende airco Al met al een veel te dure vakantie voor een klein, vies rothok en een massale camping waar je tussen 1 en 3 bij 1 zwembad terecht kan, je op de stenen kan liggen en je overal op het park alles kan doen als je maar betaalt

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 3Eetgelegenheden
  • 2Manouck06-08-2022

Afgrijselijk!!! Te duur! Te massaal!

Vreselijk!!!! Mobile home voor zes personen is piepklein en wij zijn maar met 4. Het huisje is vies, insecten aanwezig, 1 douche doet het niet. Geen vuilnisbak, Geen druiprek, wc rol kan je niet eens kwijt, slot kapot enzzzz Alleen de airco doet het goed. Verder een verschrikkelijk huisje waar je de auto ergens buiten tussen moet proppen.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 3Japiow27-09-2021

Voldeed niet aan de verwachtingen, matige camping

Camping schermt met veel faciliteiten maar kom dan niet in september want als de zomer drukte voorbij is, zijn de gasten vanaf september niet meer belangrijk... Restaurants sluiten ze, zwembaden gaan dicht, vullen hun voorraad niet meer bij in restaurants die wel open zijn, zodat er weinig keuze over blijft. Daarnaast ook weinig echt Italiaans eten op een Italiaanse camping. Geen bruchetta, maar wel schnitzels... Stacaravans ook veel verouderder dan op foto's, slecht onderhouden en niet hygiënisch. Voor kinderen wel prima zwembaden, dus die hebben zich prima vermaakt.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 7BV24-08-2021

Prima camping, jammer van siesta en weinig te doen

Stacaravan van Vacansoleil was echt onder de maat, alle lattenbodems van de bedden stuk, veel dingen misten, zoals een bakpan, dweil en emmer, motblik en veger. Caravans zijn af, om die reden hoefden we ook geen borg te betalen, maar daar kwamen we pas later achter. Camping, 3 mooie zwembaden, 2 zijn echt heel oud en niet mooi. Weinig te doen in de omgeving met jonge kinderen, Parco zoo Punta Verda is leuk dierenparkje en Aquafollie was leuk. Nadeel dat de hele camping siesta heeft tussen 13-15u, je kunt het park niet op of af met de auto, wel lopen, 4 van de 5 zwembaden zijn ook gesloten tijdens siesta. Weinig speelmogelijkheden voor de kinderen, maar 1 kleine speeltuin op deze best wel grote camping. Al met al prima camping, maar komen niet terug.

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Myr26-07-2020

Super vakantie

Goede camping, mooi gelegen aan het strand. Veel zwembaden verdeeld over het park. Eentje hele dag open, ideaal voor ons met een zoontje van 4,5. Supermarkt op park, goede prijs boodschappen. Restaurant was erg goed. Normale prijs. Erg mooie en ruime stacaravan hadden wij (lemon hill). Tip aquafollie waterpark in Caorle, 5 min rijden. Wij hebben ons prima vermaakt

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Anita31-01-2020

Leuke camping, prima vermaakt!

Mooie camping,schoon en netjes.Over het algemeen vriendelijk personeel.Betaalbaar uit eten op de camping. Veel (drukke) zwembaden en ook strand en de zee schoon maar druk.Heerlijke ijsjes.Wij waren met het vliegtuig.De camping ligt afgelegen en dit betekende voor ons dat we er niet op uit konden.Geen auto is voor het doen van boodschappen een ernstige beperking.De campingwinkel is prima maar het aanbod is beperkt en de winkel is schreeuwend duur.Tussen 12:30-16:00 alles dicht,supermarkt,winkeltjes,apotheek,zwembaden (op 1 na).Wij hadden een stacaravan, een klein beetje gedateerd maar met met gratis airco en van alle gemakken voorzien. De douche was hopeloos. Al gauw overgestapt op douchen in de openbare ruimtes en dat beviel super!Heerlijke douches, ook weer schoon en netjes.Groot minpunt is extra betalen voor springkussen etc voor kinderen.Ook het betaalde zwembad niet echt de moeite.Al met al hebben wij genoten, aanrader met kinderen!

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 6Floor26-08-2019

Nooit meer

Grote camping,maar niet massaal, Het is een commerciële camping waar alle extra's betaald moet worden tot het camping treintje aan toe, Wbt de annimatie vonden wij deze tegenover eerdere camping ervaringen hier toch wel heel erg matig Wat wij zelf vooral gemist hebben was de avond gezelligheid,deze was heel ver te zoeken, rond 2100 waren de meeste avonden donker en stil, Hiervoor zijn wij uitgeweken naar de gezelligheid van Caorle Omgeving is weinig te doen buiten dagje Venetië en Caorle Voor ons was het een eens maar nooit meer

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden