ItaliëVenetoCaorleResorts CaorleVakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

ItaliëVenetoCaorle

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 588 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Centro Vacanze Villaggio San Francesco is geschikt wanneer je houdt van een grote camping waar alles aanwezig is. Entertainment, winkeltjes en een grote supermarkt. Niet één zwembad maar vijf. Ook zijn er diverse restaurants en barretjes. Het campingdorp ligt aan zee en is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Venetië (1 uur rijden).

Tonen op kaart

598 Reviews over Centro Vacanze Villagio San Francesco

• 3Japiow27-09-2021

Voldeed niet aan de verwachtingen, matige camping

Camping schermt met veel faciliteiten maar kom dan niet in september want als de zomer drukte voorbij is, zijn de gasten vanaf september niet meer belangrijk... Restaurants sluiten ze, zwembaden gaan dicht, vullen hun voorraad niet meer bij in restaurants die wel open zijn, zodat er weinig keuze over blijft. Daarnaast ook weinig echt Italiaans eten op een Italiaanse camping. Geen bruchetta, maar wel schnitzels... Stacaravans ook veel verouderder dan op foto's, slecht onderhouden en niet hygiënisch. Voor kinderen wel prima zwembaden, dus die hebben zich prima vermaakt.

• 2Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 7BV24-08-2021

Prima camping, jammer van siesta en weinig te doen

Stacaravan van Vacansoleil was echt onder de maat, alle lattenbodems van de bedden stuk, veel dingen misten, zoals een bakpan, dweil en emmer, motblik en veger. Caravans zijn af, om die reden hoefden we ook geen borg te betalen, maar daar kwamen we pas later achter. Camping, 3 mooie zwembaden, 2 zijn echt heel oud en niet mooi. Weinig te doen in de omgeving met jonge kinderen, Parco zoo Punta Verda is leuk dierenparkje en Aquafollie was leuk. Nadeel dat de hele camping siesta heeft tussen 13-15u, je kunt het park niet op of af met de auto, wel lopen, 4 van de 5 zwembaden zijn ook gesloten tijdens siesta. Weinig speelmogelijkheden voor de kinderen, maar 1 kleine speeltuin op deze best wel grote camping. Al met al prima camping, maar komen niet terug.

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 8Myr26-07-2020

Super vakantie

Goede camping, mooi gelegen aan het strand. Veel zwembaden verdeeld over het park. Eentje hele dag open, ideaal voor ons met een zoontje van 4,5. Supermarkt op park, goede prijs boodschappen. Restaurant was erg goed. Normale prijs. Erg mooie en ruime stacaravan hadden wij (lemon hill). Tip aquafollie waterpark in Caorle, 5 min rijden. Wij hebben ons prima vermaakt

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Anita31-01-2020

Leuke camping, prima vermaakt!

Mooie camping,schoon en netjes.Over het algemeen vriendelijk personeel.Betaalbaar uit eten op de camping. Veel (drukke) zwembaden en ook strand en de zee schoon maar druk.Heerlijke ijsjes.Wij waren met het vliegtuig.De camping ligt afgelegen en dit betekende voor ons dat we er niet op uit konden.Geen auto is voor het doen van boodschappen een ernstige beperking.De campingwinkel is prima maar het aanbod is beperkt en de winkel is schreeuwend duur.Tussen 12:30-16:00 alles dicht,supermarkt,winkeltjes,apotheek,zwembaden (op 1 na).Wij hadden een stacaravan, een klein beetje gedateerd maar met met gratis airco en van alle gemakken voorzien. De douche was hopeloos. Al gauw overgestapt op douchen in de openbare ruimtes en dat beviel super!Heerlijke douches, ook weer schoon en netjes.Groot minpunt is extra betalen voor springkussen etc voor kinderen.Ook het betaalde zwembad niet echt de moeite.Al met al hebben wij genoten, aanrader met kinderen!

• 8Activiteiten
  • 6Floor26-08-2019

Nooit meer

Grote camping,maar niet massaal, Het is een commerciële camping waar alle extra's betaald moet worden tot het camping treintje aan toe, Wbt de annimatie vonden wij deze tegenover eerdere camping ervaringen hier toch wel heel erg matig Wat wij zelf vooral gemist hebben was de avond gezelligheid,deze was heel ver te zoeken, rond 2100 waren de meeste avonden donker en stil, Hiervoor zijn wij uitgeweken naar de gezelligheid van Caorle Omgeving is weinig te doen buiten dagje Venetië en Caorle Voor ons was het een eens maar nooit meer

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Maatje18-08-2019

Goede ervaring.

Een heerlijke relaxte vakantie. In de buurt heb je Caorle en Venetië. Verder is er niet veel meer dan stand. Boodschappen kun je ideaal halen bij de alíper en bij een groenteboer vlakbij de camping. Het park is netjes onderhouden en personeel is vriendelijk. Voor echt heel jong tot oud is er wat te doen. Wij hadden via touroperator geboekt. Prima caravan en vriendelijke hosts. Hoewel wij normaal geen strandvakantiegangers zijn, hebben wij ons hier goed vermaakt.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Lankhorst17-08-2019

Leuke commerciële camping

Op een dinsdag aangekomen geen drukte bij de receptie, het viel me op dat op zaterdag heel heel heel druk is. Goeie 5 sterren, geboekt bij ROAN, niks mis mee met de caravan en het personeel van Roan. De omgeving weinig bijzonders, met alle respect het is net de polder. Het is een grote camping die tussen 1300-1500 rust houden alles dicht 4 goeie zwembaden verspreid op de grote camping en nog 1 zwembad waar je moet voor betalen.

Speeltuin is er niet ja 2 stelde niks voor. Je moet betalen voor de springkussen 6.50 euro voor 1 avond. Verder moet je ook betalen voor de tafeltennis, draaimolen, treintje en ook de ligbedden bij de zee. Supermarkt en de 3 restaurants. Het is een commerciële camping die overal op wil verdienen.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 5Wolthuis12-08-2019

Geen 5 sterren camping

Ik zou deze camping niet aanraden,alleen als je van een grote camping houdt!! Accommodatie niets mis mee!! Wij zaten in een staancaravan van rowan en co 4 camp..prima georgamiseerrd. Zwembaben gaan hier op het heetst van de dag dicht.. 1 zwembad is heel mooi,maar daar moet je voor betalen. Iedereen is hier erg op zichzelf, dus weinig vriendjes Voetballen is lastig,want is te ver weg van alles! Nou volgende keer een kleinere camping voor ons!!

• 1Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 5Inge10-08-2019

Als je voor alles extra wilt betalen, is dit het!

San FRANCESCO is een 5 sterren camping. Deze optie hadden we genomen, omdat we samen met 2 gezinnen op vakantie wilden en het ene gezin nog nooit had gekampeerd. Zeker goed moet het dan zijn, toch? De units waren prima, de bedden minder. Klein en heel dun matras. Als je slecht ter been bent, is deze camping zonder fiets/rolstoel/step geen optie, het is een enorm concern/park, wij moesten een half uur op en neer lopen voor broodjes op de camping zelf. Er waren drie zwembaden. Twee echt beneden de maat en wat de foto’s ons toonden. Een derde kostte geld en dus zat daar niemand. De speeltuin was 6 euro entree en alles wat je daar wilde doen, kostte nog eens 5 euro per paar minuten. Maar de klapper is, dat je op het strand 19 euro per dag betaald voor een strandbed. Bestel je deze niet, dan mag je er ook niet liggen met je handdoek en wordt je weggestuurd!! Al met al, 2000 euro lichter voor 9 dagen. Alleen de unit! Geen aanrader. Wel

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Fam. Jansen29-07-2019

Redelijk maar voor ons te massaal

wij hadden extra large kampeerplaatsen vlakbij zee. Die waren super! Schoon sanitair, hele dagen was daar iemand ah schoonmaken. Ontvangst bij aankomst liet te wensen over. Enveloppe in de handen geduwd en wacht maar totdat iemand je naar je plek brengt. Camping van alle gemakken voorzien. Overal extra voor betalen. Zwembad water was na een paar warme dagen gewoon warm. Alleen het betaalde zwembad was prettig qua temperatuur. We misten speeltuintjes/speelgelegenheden verspreid over de camping. 1 klein speeltuintje ah begin vd camping. En een soort springkussen land uiteraard tegen betaling. Eten in de restaurants was erg goed!

• 6Activiteiten

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco info