Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco
7,5

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

447 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco in het Nederlands

geen san Francisco meer. Receptie afknapper

Petra pijnen
28-4-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Mooie camping. Wij boeken altijd via touroperator. Super caravans , goeie service altijd vriendelijk onthaal.

Aankomst bij receptie was een drama. Duurde 1 uur en 3 kwartier voor we werden geholpen. Zelfs nu om 20:30 uur nog hele lange wachtrij bij de receptie. Dit nu in meivakantie, als dit in hoogseizoen ook zo is wens ik iedereen heel veel sterkte. Vind fit echt een heel erg minpunt. Ook nog niet alles open en bij restaurants nog niet alles te krijgen van de kaart. Etalagepoppen nog naakt in etalage. Klein detail maar vind dit eigenlijk niet kunnen. Organisatie van touroperators zijn het er mee eens dat dit een ramp is. Niets op aan te merken op deze organisatie. 😊

Geweldig

Frits en Ria
3-3-2018

De sta caravans van touroperator waren prachtig en heel schoon dat vinden wij belangrijk

de omgeving was ook erg mooi En geweldig personeel die altijd tijd voor je hebben

fantastisch

Frits en Ria OpDenDrink
        27-2-2018
        • Activiteiten9
        • Onderkomen10

Een prachtige Camping vlak aan zee schoon en mooie sta caravans

Heerlijke vakantie

Van oijen
        11-1-2018
        • Activiteiten6

Veel last van muggen. Goede service en faciliteiten waren schoon. Aardige mensen en een mooie omgeving. Vooral Caorle centrum is een aanrader om naar toe te gaan

Geweldige tijd gehad

Esther
        10-8-2017
        • Onderkomen8

Ik wil graag wat over onze vakantie vertellen. We hebben geboekt via touroperator. Ipv met de auto zijn wij er met het vliegtuig heen gegaan. Dit is allemaal prima verlopen. Het was inclusief transfer. Dit was wel even zoeken, maar uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Het is een super grote camping met mega veel zwembaden. We zaten in een nieuwe Mobile Home. De airco die er in zit moet je per uur betalen. Maar overdag stond hij toch niet aan. Alleen snachts een paar uurtjes. Het was ruim 38 graden overdag. En geen zuchtje wind. Dus wel erg warm om iets te ondernemen. Snachts rond de 26 graden.

Elke dag hebben we een ander zwembad bezocht. Er is er ook 1 waarvoor je moet betalen. Het waterpark noemen ze die. Het heeft 2 glijbanen. Maar mijn kinderen vonden die de minste. De andere zwembaden waren prima. Merendeel heeft glijbanen, van steen. Alles werd goed schoon gehouden. Personeel is niet al te vriendelijk. Je mocht van 13-15 uur niet van de glijbanen. Er zijn in totaal 5 zwembaden.

Strand was ook prima. Verdeeld in betalen voor bedjes met parasol of een gratis plekje en dus hutje op mutje. We hadden een eigen parasol in het huisje. Dus die is goed gebruikt. Er lopen tientallen verkopers op het strand. Sieraden, massages, zonnebrillen, handdoeken, vliegers, kleden, hoedjes, venetie aanbiedingen, enz. Je kunt dit irritant vinden, maar ik vond het een genot om naar te kijken. Je kunt er lekker bij afpingelen hoorde ik om mij heen.

Verder nog een waarschuwing voor de muggen. Neem Deed en een vliegenmepper mee. Iedereen wordt er geprikt! En dus loopt iedereen er met rode plekken van de muggen. Citronella kaarsen of iets dergelijks heeft geen zin. Zijn ze immuun voor.

Je bent wel erg beperkt wanneer je geen auto hebt. Dus hebben voor 2 dagen een auto gehuurd. We wilde graag naar Venetie, maar daar was het echt te heet voor. Helaas dus niet meer gedaan. Wel een avondje naar Caorle en zaterdag ochtend naar de weekmarkt daar met de bus. Is goed te doen. Bushalte voor de deur.

We waren er op voorbereid dat het er best duur is en veel nog moet betalen. Bij ons vielen de kosten mee. Goed om je heen kijken en vergelijken. En ook af dingen hoort er bij.

En er is niks in het Nederlands. Dus alles Italiaans, Duits of Engels. Dat vond ik een beetje een nadeel.

Verder hebben wij het er prima gehad. Net dat we wat aan de warmte gewend waren moesten we helaas al weer naar huis.

Oude reviews (archief)

• Activiteiten7
        • Onderkomen8

De camping is keurig schoon en sfeervol, wel ietwat gedateerd. Mooie ligging, veel groen, maar ver van steden zoals Venetië en op behoorlijke afstand van dorpjes, markten e.d. Je hebt ter plekke wel vervoer nodig.

Mensen zijn heel behulpzaam en er zijn leuke restaurantjes op het terrein.

Leuk maar erg prijzig

Rick
        4-9-2016
        • Onderkomen7

Wij zaten in een M50 comfort chalet wat een prima huisje is. De camping is schoon en groen. Groot nadeel is dat voor werkelijk alles betaald moet worden. Er zijn meerdere gratis zwembaden maar die zijn erg klein. Het 'grote' zwembad met 2 glijbanen is teleurstellend en kost 4,- p.p. In de omgeving zijn vele leuke plaatsen (Caorle, Jesolo, Treviso, Venetie) en diverse gratis stranden. All by all hebben we een leuke vakantie gehad maar waren er veel bijkomende uitgaven. Wij gaan er niet nogmaals naartoe.

Prima vakantie locatie

Olaf
        3-9-2016
        • Activiteiten8
        • Onderkomen8

Wij zijn hier met twee kinderen (7 en 9 jaar) geweest. Aankomst op 15 augustus 2016 voor 14 nachten. Dit vakantie dorp is direct aan de Adriatische zee gelegen. Het is voorzien van 4 zwembaden, waarvan 1 betaald. Het zwembad waar je voor moet betalen heeft twee redelijk snelle glijbanen, maar was het minst druk bezocht. De prijs was €4,- voor volwassenen en €3,- voor kinderen. Verder zijn er op het park winkels, supermarkt, apotheek en diverse bars/restaurants. 1 van de restaurants zendt veel sportwedstrijden uit op meerdere grote schermen. Er zijn veel vrije campingplaatsen, en veel mobile homes. De mobile homes staan vrij dicht op elkaar gebouwd. Vrijwel het gehele park staat tussen de bomen wat je het gevoel geeft in een bos te staan. Door de hoeveelheid bomen is er veel schaduw, waardoor de gevoels temperatuur lager was dan de 33 graden die het werkelijk was. Het strand is erg dichtbij maar zeer druk. De zee loopt geleidelijk af waardoor kleine kinderen prima in de branding kunnen spelen. De douche gelegenheden zijn ruim en zeer schoon. Medewerkers van de supermarkt zijn niet erg vriendelijk. De supermarkt heeft een uitgebreid assortiment maar is erg duur. 5 kilometer verderop zit een zeer grote supermarkt (aliper) waar we twee keer uitgbreid ingeslagen hebben. Er heerst een stilte regime tussen 13-15 en van 24-7 uur. Dit wordt strikt nageleefd. Maximum snelheid op het park voor auto's is 10km p/u. Echter, je kon electrische steps huren die zeker 20/30km p/u konden halen. Dat kwam erg vreemd over.

Wij zijn tevreden over deze vakantie en locatie.

Echt goed bevallen!

Cornelia
        31-8-2016
        • Activiteiten8
        • Onderkomen8

We hadden een camping plaatst bij het strand, we zaten erg centraal. Ik lees een berg negativitijd, maar dat is mij vreemd hoor. Het was drukker dan druk dit jaar, wat overlast in de nacht, na klagen een heerlijk diner gekregen en 10 entree kaartjes voor het grote zwembad. Het zwembad bij het strand is gewoon de hele dag open en alleen op zaterdag dicht. Alle restaurantjes waren betaalbaar en lekker. Supermarkt kun je alles halen, kassa mevrouw keek alleen wel enorm sjaggo 3 weken aan een stuk. We hadden een wat kleine plek, maar alles paste er op en voor volgend jaar een grotere plek gereserveerd. Ja de ondergrond is wat droog en stoffig, maar grad groeit nu eenmaal niet zo lekker met maanden aan een stuk 35 graden. Dan moet je lekker in de regen in Oostenrijk gaan zitten, prachtig groen gras daar. Wij hadden een peuter en puber bij, voor beide genoeg te doen. Er mogen idd wel wat meer speeltuintjes gebouwd worden, die zijn er bijna niet. Voor ons gewoon weer hoor volgend jaar :)
        • Activiteiten4
        • Onderkomen6

strand goed maar zeer duur zwembaden leuk maar niet geweldig animatie alleen in het italiaans dus groot drama voor andere kinderen was ook wel te zien zwembaden zo en zo 1 dag in de week gesloten nog nooit meegemaakt drinken op terras zeer duur 4.80 euro voor een biertje 2.50-2,70 voor een glasje cola op de camping zijn regels en terecht maar op deze camping is het een verlicht strafkamp en wat een zeikerds van mensen zijn die Italianen alle klachten op de camping komen van deze egoisten pffff het strand is goed maar voor 2 ligbedjes en parasol 195 euro te betalen voor 2 weken is gekke werk schoon was de camping zeker en het aqua park (lachwekkend om het zo te noemen )met 2 glijbanen om daar geld voor te vragen schandalig dan het speel eilandje op de camping entree 6 euro maar op trampoline komt er 5 euro bij voor 5 min springen auto scootertjes 1,50 voor een paar rondjes echt niet te geloven het weer was goed dat is het grootste pluspunt de rest was toch over het algemeen tegenvallend dus geen aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco scoort een 7.46 uit 10 op basis van 580 reviews.