Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten7,4

Omschrijving
Centro Vacanze Villaggio San Francesco is geschikt wanneer je houdt van een grote camping waar alles aanwezig is. Entertainment, winkeltjes en een grote supermarkt. Niet één zwembad maar vijf. Ook zijn er diverse restaurants en barretjes. Het campingdorp ligt aan zee en is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Venetië (1 uur rijden).

We hebben een aantal aanbieders voor Centro Vacanze Villagio San Francesco voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

452 reviews over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco in het Nederlands

Zeker genoten en voor herhaling vatbaar.

Leonie,
27-10-2018
  • Activiteiten7

Mooie verzorgde camping. Goede restaurants. Lekker eten en niet al te duur. Leuke winkeltjes. Schoon en mooi strand. De chalets vooraan op de camping waren begin 2018 gerenoveerd. Ze waren heel netjes en schoon. Mooie badkamers en keukentje. De bedden sliepen fijn. De matrassen waren wat harder. Zwembaden waren ook mooi, alleen het toilet bij het zwembaden vond is wat vies. Zorg wel dat je genoeg muggenspray mee brengt. En parkeer nooit je auto voor de camping (buiten de poort). Onze auto heeft er maar 3u gestaan, helaas behoorlijke krassen op de zijkant.

We hebben genoten!

Huib Eshuis,
25-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

het is een mooie grote camping en van alle gemakken voorzien. Een grote supermarkt, twee restaurants, meerdere barretjes, diverse winkels met sport en strandkleding en accessoires, kranten, magazines, fietsverhuur, elektrische steps, veel zwembadcomplexen, sportvelden, animatie, direct aan het strand. Allemaal dik in orde. Om je 's avonds tegen de muggen te wapenen even de plaatselijke middeltjes gebruiken ("off" bijvoorbeeld) We hadden geboekt via een touroperator. Uitstekende service van John en Ingrid en een prima stacaravan.

Het restaurant op de camping met uitzicht op zee - Chalet Beach - serveerde een ontzettende goede glutenvrije pizza Margherita. We hebben er al heel wat glutenvrij gehad bij verschillende restaurants, maar dit was de beste. Het restaurant was verder ook uitstekend, zowel het eten en drinken als de bediening.

Fantastische camping!

Willy,
21-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. We zaten 12 dagen in een Mobile Home van een touroperator en het was allemaal dik voor elkaar. Het echtpaar van de touroperator was zeer hulpzaam en hadden altijd tijd voor een vriendelijk praatje. De airco was wel nodig maar zat bij de prijs in. Er was voldoende te doen voor de oudere jeugd. Voor wat betreft de zwembaden: een paar waren tussen de middag gesloten maar dat was geen probleem omdat er altijd wel één open was.

De omgeving was prachtig maar een auto ben je wel nodig als je iets wilt zien. M En muggen? Wij hebben geen mug gezien. In Nederland bij vertrek waren er thuis meer! Kortom een zeer geslaagde vakantie!

D-reizen

Massale camping, druk, niet geschikt voor ons

Familie,
27-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

Onze accommodatie lag direct aan de provinciale weg, erg veel last van. Huisjes staan overal behoorlijk dicht op elkaar dus ook veel geluid van de (directe) buren.

Als je van veel activiteiten houdt en ge-entertained wilt worden tijdens je vakantie is dit een prima camping met alle voorzieningen aanwezig. Als je meer rust wilt tijdens je vakantie moet je hier niet naar toe gaan.

schone camping

karen,
21-7-2018
  • Activiteiten7

fijne camping. alleen jammer dat je voor 1 zwembad moet betalen.

geen san Francisco meer. Receptie afknapper

Petra pijnen,
28-4-2018
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Mooie camping. Wij boeken altijd via touroperator. Super caravans , goeie service altijd vriendelijk onthaal.

Aankomst bij receptie was een drama. Duurde 1 uur en 3 kwartier voor we werden geholpen. Zelfs nu om 20:30 uur nog hele lange wachtrij bij de receptie. Dit nu in meivakantie, als dit in hoogseizoen ook zo is wens ik iedereen heel veel sterkte. Vind fit echt een heel erg minpunt. Ook nog niet alles open en bij restaurants nog niet alles te krijgen van de kaart. Etalagepoppen nog naakt in etalage. Klein detail maar vind dit eigenlijk niet kunnen. Organisatie van touroperators zijn het er mee eens dat dit een ramp is. Niets op aan te merken op deze organisatie. 😊

Geweldig

Frits en Ria,
3-3-2018

De sta caravans van touroperator waren prachtig en heel schoon dat vinden wij belangrijk

de omgeving was ook erg mooi En geweldig personeel die altijd tijd voor je hebben

fantastisch

Frits en Ria OpDenDrink,
      27-2-2018
      • Activiteiten9

Een prachtige Camping vlak aan zee schoon en mooie sta caravans

Heerlijke vakantie

Van oijen,
      11-1-2018
      • Activiteiten6

Veel last van muggen. Goede service en faciliteiten waren schoon. Aardige mensen en een mooie omgeving. Vooral Caorle centrum is een aanrader om naar toe te gaan

Geweldige tijd gehad

Esther,
      10-8-2017
      • Activiteiten6

Ik wil graag wat over onze vakantie vertellen. We hebben geboekt via touroperator. Ipv met de auto zijn wij er met het vliegtuig heen gegaan. Dit is allemaal prima verlopen. Het was inclusief transfer. Dit was wel even zoeken, maar uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Het is een super grote camping met mega veel zwembaden. We zaten in een nieuwe Mobile Home. De airco die er in zit moet je per uur betalen. Maar overdag stond hij toch niet aan. Alleen snachts een paar uurtjes. Het was ruim 38 graden overdag. En geen zuchtje wind. Dus wel erg warm om iets te ondernemen. Snachts rond de 26 graden.

Elke dag hebben we een ander zwembad bezocht. Er is er ook 1 waarvoor je moet betalen. Het waterpark noemen ze die. Het heeft 2 glijbanen. Maar mijn kinderen vonden die de minste. De andere zwembaden waren prima. Merendeel heeft glijbanen, van steen. Alles werd goed schoon gehouden. Personeel is niet al te vriendelijk. Je mocht van 13-15 uur niet van de glijbanen. Er zijn in totaal 5 zwembaden.

Strand was ook prima. Verdeeld in betalen voor bedjes met parasol of een gratis plekje en dus hutje op mutje. We hadden een eigen parasol in het huisje. Dus die is goed gebruikt. Er lopen tientallen verkopers op het strand. Sieraden, massages, zonnebrillen, handdoeken, vliegers, kleden, hoedjes, venetie aanbiedingen, enz. Je kunt dit irritant vinden, maar ik vond het een genot om naar te kijken. Je kunt er lekker bij afpingelen hoorde ik om mij heen.

Verder nog een waarschuwing voor de muggen. Neem Deed en een vliegenmepper mee. Iedereen wordt er geprikt! En dus loopt iedereen er met rode plekken van de muggen. Citronella kaarsen of iets dergelijks heeft geen zin. Zijn ze immuun voor.

Je bent wel erg beperkt wanneer je geen auto hebt. Dus hebben voor 2 dagen een auto gehuurd. We wilde graag naar Venetie, maar daar was het echt te heet voor. Helaas dus niet meer gedaan. Wel een avondje naar Caorle en zaterdag ochtend naar de weekmarkt daar met de bus. Is goed te doen. Bushalte voor de deur.

We waren er op voorbereid dat het er best duur is en veel nog moet betalen. Bij ons vielen de kosten mee. Goed om je heen kijken en vergelijken. En ook af dingen hoort er bij.

En er is niks in het Nederlands. Dus alles Italiaans, Duits of Engels. Dat vond ik een beetje een nadeel.

Verder hebben wij het er prima gehad. Net dat we wat aan de warmte gewend waren moesten we helaas al weer naar huis.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Centro Vacanze Villagio San Francesco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.