Appartement Agriturismo Di là dal Fiume

Appartement Agriturismo Di là dal Fiume

9.1Fenomenaal

Italië, Veneto, Caorle

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Di là dal Fiume voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

8 reviews over Appartement Agriturismo Di là dal Fiume

• 9annet-rob20-08-2014

Prima uitvalsplek om Venetië te bezoeken

Prima appartement. Geweldig zwembad. 1 grote slaapkamer en 1 wat kleinere. Voldoende kastruimte. Prima keuken, die ook dient als eetkamer en woonkamer. Naast de eettafel staat er alleen een slaapbank, dat is wat karig. Halverwege de week vindt nog een kleine schoonmaak plaats, inclusief bedlinnen en handdoeken. Omgeving vonden wij niet geweldig, polderlandschap en richting de kust erg druk met toeristen. Grote supermarkt dichtbij, een geweldige pizzeria zit om de hoek. Venetië is prima bereikbaar over de weg, via de trein en boot. Dus een prima uitvalsplek om Venetië te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Linda10-09-2013

Top

Dit jaar voor de 2e keer geweest. Nog steeds even goed. Echt een topper. Alles keurig verzorgt. Enige minpunt is dat er in de omgeving niet heel veel te zien is. van 12 tot 16 uur is alles dicht in de weide omtrek. Maar als je een niet al te drukke vakantie wil, is dit ideaal. Niet geschikt voor jongeren die willen stappen, er zijn geen disco's oid in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9fam. van schie07-08-2012

Geweldig

Prachtige appartementen, zeer geschikt voor mensen met kinderen. Allemaal nog vrij nieuw, maar je ziet dat het keurig wordt onderhouden. Goede service, persoonlijk, je bent geen nummer. Vriendelijk personeel, alleen sommige spreken nog niet zo goed engels. Het ligt net buiten het toeristische centrum, heerlijk rustig. Wij hebben geen last gehad van de weg. Door de beplanting valt het nauwelijks op. Beplanting moet ook nog groeien, in de toekomst zie je de hele weg niet meer. Enige wat wij misten was een koffiezetapp. op de kamer, maar bij de bar naast de receptie kon je een heerlijk espresso krijgen voor €1,00. Omgeving is niet spectaculair en rekening houden met een siesta, tussen 12.30-15.30 is er in de omgeving niet veel te doen. Er is een ontbijtservice, hebben wij geen gebruik van gemaakt. Het is ook mogelijk om alleen verse broodjes te bestellen, die liggen 's-morgens voor je klaar. Op de bar staan vaak vruchten uit de eigen tuin, deze zijn gratis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9nicole28-08-2011

Mooie nieuwe agriturismo

Hele mooie nieuwe agriturismo in Caorle. Wij zaten in het nieuwe appartementencomplex en waren de eerste bewoners van een groot appartement op de begane grond. De kinderen konden zo naar het nieuwe zwembad lopen. De eigenaressen zijn erg vriendelijk. Je rijdt met de auto binnen 5 minuten naar het centrum van Caorle en het strand. Echt een aanrader als je van kleinschalige accomodaties houdt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7Bas16-08-2010

Goed hotel, heerlijk rustig, niet ver van Caorle

Na 10 dagen in een appartement in Oostenrijk was zowel de omgeving als de accommodatie totaal anders. Het hotel, een voormalige boerderij, is vier jaar oud en heeft slechts twaalf kamers. Een aanrader. Er is een heerlijk zwembad. Onze kinderen van 7 en 9 jaar oud vermaakten zich daar prima in. Doordat onze kamer op de begane grond lag konden ze rechtstreeks vanuit de kamer naar het zwembad lopen. In principe was de kamer voor 2 personen. Men had er echter voor E15,- per nacht een stapelbed neergezet voor de kinderen. Dat was goed te doen. Op de kamer was tevens een kitchenette met koelkast aanwezig. Heel handig. Ook de airco op de kamer was heerlijk. Ontbijt was prima en werd buiten onder de pergola geserveerd. Heel gezellig, maar minder bij wat koeler weer. Er is namelijk geen gelegenheid om binnen te eten. Het hotel ligt op 7km van Caorle een leuke, toeristische plaats. In het hotel kun je die drukte helemaal achter je laten. Tip: een bezoek aan Venetië met de boot via Punta Sabbioni

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Appartement Agriturismo Di là dal Fiume info