Appartement Acapulco

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Polecam!

Nikitom
5-8-2011

Hmm..jest to Residence Acapulco, bo jest jeszcze aparamentowiec "Acapulco", ja byłem w kompleksie przy Via Mantova. Rezydencja śliczna, czysta ze świetnym wyposażeniem m.in. klimatyzacja. Jest mały basen (głębokość 1,5m) do plaży 400 m, do centrum 900m. Spokojna okolica, cicha a za "płotem" tani market A&O. Całość ładnie urządzona, dużo zieleni, parking kryty ze szlabanem.

Polecam to miejsce.. pozdrawiam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Acapulco in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Acapulco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Acapulco scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.