Sorteren

Reviews over Caerano di San Marco

Een echte aanrader!

hilde peumans
    10-8-2008

Prachtige en rustige locatie! Ideaal gelegen voor uitstappen naar Asolo, Bassano del Grappa, Venetië, ..

De gastheer spreekt Engels en is samen met zijn ouders bereid om al uw wensen te voldoen!

Bij het ontbijt worden producten van eigen makelij aangeboden, heel goed, enkel een extra broodje zou welkom zijn!

Maar wij gaan zeker terug!

endroit merveilleux

santimaria
    3-8-2008

endroit merveilleux situé au centre de superbe site ( padoue , vicenza , venise , asolo ,...) .

La famille vous acceuille agréablement , les chambres sont spacieuses et sont équipées d'un frigo (pas négligeable) et sont néttoyées tous les jours, le petit déjeuner est fait avec des produits de leurs récoltes (fruit , confiture, gateau , saucisson , fromage , jus de fruit , pain)

La famille Gallina vous aidera à trouver des endroits merveilleux pour diner et avoir des astuces pour les sites à visiter

Ideaal om van hieruit uitstappen te doen naar Venetië, is

Fam. Helsen-Masala
    10-7-2008

Ideaal om van hieruit uitstappen te doen naar Venetië, Verona, Bassano enz.

De gastheer Signor Gallina is een heel aangenaam en vriendelijk persoon.

Het onthaal was niks op aan te merken.

De kamers zijn verzorgd, ruim en proper. Enig minpunt was de airconditioning die enkel 's avonds en 's nachts werkt.