Appartement Villagio Lido del Sole

Appartement
Appartement Villagio Lido del Sole
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Villagio Lido del Sole voor je op een rij gezet:

21 reviews over Appartement Villagio Lido del Sole in het Nederlands

Leuk voor 1 keer

Hans,
3-7-2017

Wij waren de laatste twee weken van juni op Lido del Sol. Het was vroeger een Duitse enclave maar omgeturnd naar het voor het voormalig Oostblok. Niet mis mee maar wel verrassend. Nederlanders kan je zoeken met vergrootglas.

Appartement D 403 lag aan het zwembad en het leuke is dat tussen 2 en 4 iedereen blijft zitten, de badmeester heeft siësta en de bezoeker niet. Is ook prima, beetje achterhaald en vooral met kinderen plezierig. Het appartement is wat verouderd en aan renovatie toe. Erg gehorig, naast ons zat een "Deens" gezin met 5 kinderen en dat was even wennen in week 2.

Het strand is leuk en prima verzorgt, lekkere ligbedden. Het leukste is het weekend als alle Italianen naar het strand gaan, dan krijg je het gevoel dat je op vakantie bent in Italie. Wat wij vervelend vonden zijn de verkopers op het strand met tassen/riemen/zonnebrillen e.d. De man van de "coco bello" was leuk met kinderen een high five e.d was een vrolijke noot. Het kan zijn dat zijn collega er loopt en die is niet leuk.

De kalvestraat van Bibione is minder leuk, veel dezelfde winkels en om de 10 meter een pizza of ijs tent. Erg druk. Leuke vakantie gehad voor een redelijk bedrag, maar niet voor herhaling vatbaar

Nooit meer!

Anita
3-8-2016

Kom je daar aan in de bloedhitte, moet je een nummer trekken om in te checken??? Belachelijk en ook nog een formulier invullen met info die zij allang hebben! Staan er 2 jongelui die de boel moeten entertainen en op een vervelende manier mededelen dat je iets niet goed ingevuld hebt? Wat een achterhaadl en ouderwets gebeuren zeg! En de airco deed het niet, daar kwamen we dus zaterdagavond achter. Heel netjes gemeld bij de receptie en gevraagd om beddengoed die volgens touroperator inbegrepen was... De receptioniste zei dat het voor haar ook zondag was en zij moe was? Heel slecht Engels sprak ze, zeer onbeschoft en onvriendelijk! En dan heb je een groot balkon en geen tussenschot met de buren? Nu hadden wij het geluk dat zij er nooit zaten, maar het was een appartement voor 6 personen dus je moet er niet aan denken om daar naast te zitten als iedereen op het balkon zit. Ik had dit al eerder gelezen en we hebben het nu zelf ervaren. De omgeving is perfect verder. Wel een stukje lopen naar het strand waar je een strandbed kunt huren voor € 18,-! Belachelijk! En als je met een eigen bedje en parasol wilt zitten word je verwezen naar een ander apart stuk strand. Ze begrijpen het echt niet! Wij gaan er nooit meer naartoe!

fantastisch

nathan1
2-7-2016

Dit is een fantastische plek als je naar het centrum of het strand van bibione wil gaan want het ligt op wandelafstand verder is het een zeer leuk zwembad met kinderbadje

Geen Wow-gevoel

Jurgen
29-7-2015

Ontvangst viel dik tegen! Je boekt via een reisagentschap van touroperator waaraan je al je identiteitsgegevens bezorgd en je verkrijgt er de accommodatievoucher (so far so good), maar eens je je aanmeldt aan het plaatselijke bureau waar je de sleutel mag afhalen kun je weer van vooraf herbeginnen, maw meerwaarde service van touroperator is in deze een dikke nul!

Je komt eraan in het plaatselijke bureau, trekt een bonnetje en vervolgens mag je weer alle documenten invullen ipv louter voucher afgeven en minimale formaliteiten. Bovendien een Russische rij van anderhalf uur... .

Doen we niet meer!

Leuk voor een keertje

J.Koetsier
19-8-2014

Net terug van een weekje Lido del Sole. Het is een soort Duitse enclave. Mooi ruim appartement met ruim balkon. Inventaris erg summier. Harde bedden en lage kussens. Balkon gelegen aan de straat kant. Hierdoor wat minder gezellig dan zwembad kant maar overdag wel rustiger. s'avonds helaas wel veel muggen buiten. Binnen komen ze gelukkig niet. Zwembad prima voor jong en oud. Genoeg ligbedden voor iedereen en geen last van "handdoek leggers" . Bij het zwembad een leuk speeltuintje. Strand is echt Italiaans met rijen bedjes met parasolletjes. Gelukkig ook stukken waar je zelf je parasol mag opzetten. In de nabijheid veel winkeltjes en restaurantjes. Voor kinderen wordt van alles georganiseerd maar vaak op het strand of pas heel laat (21.00). Wij hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Toffe plek in Bibione !

david_camerlinckx
22-7-2012

We hebben een week in dit complex verbleven en het was er heel goed.

Het appartement (D3 18) was simpel maar voorzien van alle comfort die men nodig heeft op vakantie.Zwembad is heel leuk en zeer goed onderhouden.

Op ong.10 mn wandelen ben je aan de dijk van Lido del Sole en op ong een half uur ben je in Bibione zelf met vele winkeltjes en terassen.Op dinsdag is er een grote markt.We hebben ook Venetie bezocht .Vanuit P.Sabbioni de boot genomen.Veel volk in venetie maar zeer zeker de moeite om eens te bezoeken.

Kortom een zeer leuke vakantie en heel goed verblijf voor die prijs !!!!

bibione

sita
24-9-2011

we vonden het niks aan en het was heel duur niet de tweede keer een appartement hotel is beter

We zijn net terug van een vakantie in Bibione.

Het appartement was mooi en verzorgt. Een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Zwembad is verzorgd en goed, voor ons was deze vlakbij. Winkels op 5 minuten wandelen.

Het centrum BIBIONE is op 30 min wandel afstand, dit is mooi, lekker eten, gezellig, ...

Zeker de moeite is bezoek aan Caorle en Venetië.

Voor Venetië zijn we met de auto tot in Punta Sabbioni, 7 Euro parking en 9 euro voor de boot heen en terug.

Dus zeker eens de moeite om te doen.

Wij zaten in een 2 kamer appartement in "2" op de begane grond. Zwembad lekker vlakbij en dorpje en strand op loopafstand bereikbaar. Ook voldoende plek op het strand voor wie geen ligbedden en parasol wil huren op het strand en je zit nog een stuk dichter bij de zee dan. De zee is mooi aflopend dus geschikt voor kinderen. De animatie op strand is leuk om naar te kijken.

Mooie boulevard naar het toeristiche centrum van Bibione (20 min lopen of te fietsen).

Ook voldoende lekkere restaurantjes en ijstenten in de buurt en in het centrum.

Helaas ook een paar minpuntjes:

We hadden veel last van kakkerlakken (of beestjes die er op leken), wel was men direct behulpzaam om aan ons een spuitbus te geven waarmee ze konden worden gedood. Hiermee verdwenen ze niet en bij thuiskomst bleek er 1 levend in de bagage te zitten.

Pas ook op in de Friuli Mare supermarkt. Cassiere aldaar verwisselde het door mij gegeven 20 euro biljet voor een 10 euro biljet en gaf dus 10 euro te weinig terug.

Mooi park

steunenberg
3-8-2010

We hadden met z'n tweetjes(later met zn drieeen) een twee-kamerappartement. Voor ons zeer ruim, maar voor 5 personen zou het redelijk krap zijn. Superschoon appartement met airco!

De zwembaden waren ook netjes, als het te druk was bij het ene zwembad was er bij het andere bad altijd plek.Er zitten veel supermarktjes in de buurt, waar je ook verse broodjes kunt halen!Ook zitten er een aantal afhaalpizzaria's en ijssalons. De zee was prima te lopen. Het centrum van Bibione is erg gezellig, vooral 's avonds is er veel te doen ook is er een groot lunapark in de buurt. Wij zijn als uitstapje naar de grotte gigante geweest, dichtbij triest. Is wel een aanrader, je moet alleen wel 500 treden omlaag en die even later weer omhoog..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villagio Lido del Sole in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villagio Lido del Sole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.