Camping Villaggio Turistico Internazionale

Camping Villaggio Turistico Internazionale
8,2

11 tips over Camping Villaggio Turistico Internazionale

j.housheer, 12-8-2015

in Centrum van Bibione (5 min. lopen van de camping, ligt achter fontein)

kun je elektrische stepjes (vanaf 14 jaar) huren eur. 8,00 voor 30 min.

leeftijd vanaf 12 jaar hebben ze een scooter met pendalen (elktr. ondersteuning)

voor eur. 6,00 voor 30 min. (hiermee heb je veel bekijks!)

erg leuk om in centrum wat 's avonds afgezet is voor auto's en overdag weinig verkeer doorkomt rond te rijden

j.housheer, 12-8-2015

Neem Parkeerschijf mee ( te koop bij action voor weinig)

Voor de deur bij de ILDI (is een soort Lidle in centrum van Bibione) kan je parkeren met parkeerschijf achter de ILDI zonder.

Let op: ze delen daar veel parkeerbonnen uit!

- je zet je aankomsttijd op de schijf en leg die achter je voorruit.

ps: in Italië vind je veel p-plekken met een parkeerschijf

irene_reekers, 27-8-2014
Vraag van te voren naar grootte van de plek die je boekt…..

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Internazionale voor je op een rij gezet:

Marcel, 31-7-2014
Glijbanenpark in Lignano (kwartiertje rijden van de camping), daar kun je je zeker een dag vermaken.
rezza, 17-8-2013
Probeer restaurant pesce grilla Gigi Marchetto in Lignanoi; vis grill
eva kamer, 11-8-2013
De omgeving is niet bijzonder dus als je veel op de camping blijft mis je niets. Venetie een uur rijden maar goed te doen. Een mooie kartbaan op 12 km afstand ( circuito : via valle hierschel 2 Precenicco)

saskia2112, 6-8-2013

Venetië op 85 KM, kan met bus/boot worden bereikt. kan ook met eigen auto. kan er erg druk zijn.

Mega grote pizza voor 16.50 , op het park, waar je met z'n drieën van kan eten.

fam de vries, 4-8-2013
neem bescherming mee voor je auto ivm dennenappels/hars dat van de bomen valt
Fam. Okma, 16-8-2012

Restaurant in centrum: Atmospheria. Snelle bediening, wel druk maar goedkoop en erg lekker.

Venetië: Met de auto in 1,5 uur naar Punta Sabbione en vandaar met de boot over.

Het aquapark is ook een aanrader.

Gremmen, 8-8-2012
Leuk is het om met kleinere kinderen de "piratenboot" op te gaan.