ItaliëVenetoBibioneCampings BibioneCamping Villaggio Turistico Internazionale

Camping Villaggio Turistico Internazionale

ItaliëVenetoBibione

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Villaggio Turistico Internazionale voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 169 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 169 reviews
  • 8.8Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Villaggio Turistico Internazionale in Bibione is vlakbij het strand. Het zwembad is erg leuk voor de kinderen en in het restaurant kun je goed eten. Het terrein is schoon en goed verzorgd. Je zit niet ver weg van Venetië, leuk voor een dagtrip. Ook leuk is om eens het centrum van Bibione te bezoeken, op loopafstand van de camping.

Tonen op kaart

170 Reviews over Villaggio Turistico Internazionale

• 10Marco26-08-2020

Super mooie verzorgde camping

Echt een fantastische 5 sterren waardige camping. De staanplaatsen large (plek 770) zijn ruim en netjes verzorgd. Het sanitair is luxe en super schoon. Heerlijke grote douchekoppen. Tip: huur een privesanitair. De camping word netjes bijgehouden. Vuilnis word elke dag opgehaald. Als je van zwemmen houd, dan is dit de ideale camping. Van alles wat. Ook heerlijk om zo het strand op te lopen en heerlijk langs de boulevard te slenteren. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• 10Coco26-08-2019

Echt geweldig

Voor de 3e x geweest, geweldige camping. Faciliteiten top en alles heerlijk schoon. Overtreft alles, echt 5 sterren waardig.

Er zijn 2 dingen die ik zou veranderen: WiFi en minder honden op de camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Piet12-08-2019

Wat duurder maar absoluut waard! Camping top

Voor het eerst in bibione geweest. Alles straalt kwaliteit uit. Oogt niet zo grote camping omdat het vierkant is. Maar door middenpad dat naar zee reikt zeer overzichtelijk. Sanitair bijna te vergelijken met een hotel. Camp ligt loopafstand dorp. Zwembad veel baden en heerlijk warm. Veilig/heel schoon en alles goed geregeld. Wel massa maar dat is echt niet erg. Over 100 euro in hoogseizoen per nacht is veel voor een camping. Maar door de klasse betaal ik graag

• 8Eetgelegenheden
  • 9Peter05-08-2019

Fantastische camping

Prachtige camping direct aan groot zandstrand. Iedereen zeurt over muggen, maar wij hebben bijna geen mug gezien. Nieuwe sanitair gebouw is mooiste wat we ooit gezien hebben op een camping, echt top. Zwembad met jacuzzi baden is prachtig en zeer relaxed. Er zouden bij het zwembad wel wat stoelen en banken extra mogen staan die je niet verplicht moet huren. Verder uitstekende vakantie gehad en ook een formidabel animatieteam (zelden zo goed gezien!)

• 7Eetgelegenheden
  • 8Mireille10-05-2018

Prima camping, een cijfer 7,5 maar Muggen....

In mei-vakantie 8 dagen op camping geweest ( 2 volwassenen en 3 kids van 4,6 en 10 jaar)

Positief - Schone, goed onderhouden camping - Mooie caravan (nieuw) - Dichtbij prachtig strand - Mooi zwembad voor jong en oud (veel toezicht, maar wel allemaal regeltjes 'geen bal in het water etc) - Dichtbij plaatsje Bibione

Nadelen - In de meivakantie zijn er ieder jaar enorme groepen met Italiaanse jongeren (schoolkampen). Overdag zijn ze veel weg, maar 's avonds zijn er allerlei activiteiten op het strand, waardoor het enorme herrie is. - Vreselijk veel muggen. Je wordt lek gestoken (dus ook al in mei). Reden voor ons om nooit meer naar deze streek te gaan - Geen Nederlandse gezinnen (misschien in de zomer wel, maar in de mei-vakantie niet) - Plaatsje Bibione is mooi, (groen) maar qua winkels/restaurants is het niet veel. - Minimale animatie (logisch, want er waren amper gezinnen)

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9ManonJ10-10-2017

leuke camping

we hadden een mooie plek dichtbij het nieuwste sanitair gebouw. Hier was het sanitair erg schoon en mooi. Speciaal voor de kleintjes: kleine lage toiletjes en kinderdouches. 1 badje voor de baby's. Is wel wat weinig...ik stond soms best lang te wachten met mijn baby. Zwembad is een paradijsje voor kinderen. Minpunt: je moet betalen voor de ligbedjes aan het zwembad. echt belachelijk want de camping is op zich al prijzig. Prachtig strand naast de camping. zandstrand.
    Minpunt: ik installeerde ons daar en zette een parasol in het zand. Dat mocht dus niet op het strandgedeelte van de camping. dus of bedjes met parasol huren of een stuk verderop lopen waar wel parasols mochten staan , vond ik niet prettig om te slepen met twee kleine kindjes. Ook enorm veel kwallen op het strand en 's avonds wordt je lek geprikt door de muggen. restaurant was goed. en alles wat op de menukaart staat kon je ook meenemen naar je plek. Je kunt best lopen naar bibione,, vond ik niet ver. Wij hebben hier 8 dgn gestaan en dat vind ik genoeg. daarna verder gereisd

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Super comerciele camping wil overal geld voor20-08-2017

Nooit meer

• Zwembad is fantastisch -Vriendelijke personeel restaurant -Camping op zich prima (Hygiëne douche omgeving) maar..... -HEEL HEEL veel muggen (je word lek geprikt) -Zwembad en Strand moet je 2 bedjes en parasol betalen (12 euro p.d) -Hadden een comfort plek beloofd 120m2 en kregen 90m2 -zeer smalle paden voor je caravan (jij rijdt bijna de scheerlijnen van al de buren eruit en caravan moeilijk op de plek te krijgen) -Tweede tent moet je betalen 6 euro p.d (wordt gecontroleerd) -Water en stroom aansluitingen twee caravans naast ons (kruip en sluip door) KORTOM voor een staan plaats van 118 euro per dag weinig comfort gekregen.
    • 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Anja15-08-2017

Geweldige camping

Wij hebben dit jaar drie weken doorgebracht op deze camping en zijn zeer onder de indruk. Alles heel schoon, vuilnis wordt tweemaal per dag opgehaald, schone mooie douches en toiletten. De entertainment was erg leuk, groot aanbod van sportlessen, goed restaurant en een heel mooi zwembad. Je betaalt 3 euro voor je bedje bij het zwembad, ideaal want hierdoor heb je altijd een bedje en ben je van de vervelende "handoekjesleggers" af. Je loopt zo het strand op of het dorpje in wat wij erg fijn vinden. Voor ons een ideale camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Natalie12-08-2017

Leuke locatie

Deze camping is echt een familie camping! Hygiënisch is gehele camping Zwembad: bij huisje standaard twee bedjes, parasol huren per dag 6euro. (prijzig dus aangezien je ook al fors betaald voor accommodatie) echter parasols moet je dag van te voren als boeken anders heb je op de dag zelf pech. Ons zoontje is eenmalig letterijk 'ziek' geweest vd zon/warmte. Kregen geen uitzondering maar schaduw naast de glijbaan en airco apparaat aangeboden. Huisje alleen minder: alleen de gebruikte oppervlakte maar niet de deuren/hoekjes vd wc/douche. (Schimmel)

Helaas extreem veel muggen (!) waardoor je amper buiten kan zitten op de veranda of uberhaupt ergens kan zitten. (overigens altijd schaduw) dit heeft voor ons gevoel toch wel een stempel gedrukt op het camping-gevoel.

Kinderaccomadatie: leuk echter veel in Italiaans en Duits. Waarbij de Italianen meer met zichzelf bezig zijn dan met de kinderen. Wij hadden geluk dat er een NL entertainer was: deed het met passie en liefde!

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Fam.Hofmann04-07-2017

Niet weer naar toe

Het is altijd druk met grote groepen schoolkinderen in het voorseizoen en veel lawaai, we stonden op een kleine plaats en hebben diverse keren geprobeerd om op een ander plaats te komen, dit is niet gelukt, ondanks dat er nog ruimte was, het personeel is niet erg behulpzaam. Het zwembad is erg mooi, maar als kampeerder moet je extra betalen voor een ligbedje ex.parasol. Er zijn verder geen voorzieningen om je handdoek ed neer te leggen,erg commercieel allemaal. Als je een redelijke plek wilt hebben moet je die heel vroeg vastleggen. Wij hebben daarom besloten om niet meer naar deze camping te gaan

• 6Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar