Tijdelijk geen boekingskosten

Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Omschrijving

Camping Villaggio Turistico Internazionale in Bibione is vlakbij het strand. Het zwembad is erg leuk voor de kinderen en in het restaurant kun je goed eten. Het terrein is schoon en goed verzorgd. Je zit niet ver weg van Venetië, leuk voor een dagtrip. Ook leuk is om eens het centrum van Bibione te ...

Wat zeggen bezoekers over

8.5FantastischScore uit 172 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

172 reviews

Zeer mooie camping
Door Wendy op 01-01-2023
Gereisd met jonge kinderen

Mooie overzichtelijke camping.Wij hadden een stacaravan welke opzich prima voldeed, maar de douche was zo klein dat we ons gingen douchen in de openbare douches, direct naast onze stacaravan. Deze waren ontzettend mooi en schoon! Zwembaden waren ontzettend mooi en schoon,je krijgt 2 bedjes toegewezen welke je zelf mag kiezen,en ook 2 bedjes aan het strand, dit waren 2 vaste bedjes voor de hele vakantie.Handdoeken en beddengoed service.Camping heeft aan de andere kant van de weg de bungalows zitten,wij vonden dit erg afgelegen,is best een stuk lopen naar strand/zwembad.Souvenir winkel en supermarkt aan begin vd camping.Je loopt zo het strand op waar je ook diverse watersport kon doen.Vanuit camping is het ong 5 minuten lopen naar het stadje waar je diverse restaurants en winkels heb.Er rijd ook een treintje met 3 stops in het stadje. Vlakbij ook een grote kermis.Er zijn inderdaad veel muggen,maar daar is weinig tegen te doen.

Top, 5 sterren camping
Door Inge op 20-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

Mooie accommodatie , geweldig zwembad . Handdoeken service, gereserveerde zwembad bedjes en strand bedjes. Luxe .

Beperkt aantal activiteiten rondom bibione. Parkeerplaatsen waren beperkt .

Super mooie verzorgde camping
Door Marco op 26-08-2020
Gereisd met oudere kinderen

Echt een fantastische 5 sterren waardige camping. De staanplaatsen large (plek 770) zijn ruim en netjes verzorgd. Het sanitair is luxe en super schoon. Heerlijke grote douchekoppen. Tip: huur een privesanitair. De camping word netjes bijgehouden. Vuilnis word elke dag opgehaald. Als je van zwemmen houd, dan is dit de ideale camping. Van alles wat. Ook heerlijk om zo het strand op te lopen en heerlijk langs de boulevard te slenteren. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Echt geweldig
Door Coco op 26-08-2019
Gereisd met oudere kinderen

Voor de 3e x geweest, geweldige camping. Faciliteiten top en alles heerlijk schoon. Overtreft alles, echt 5 sterren waardig.

Er zijn 2 dingen die ik zou veranderen: WiFi en minder honden op de camping.

Wat duurder maar absoluut waard! Camping top
Door Piet op 12-08-2019
Gereisd met oudere kinderen

Voor het eerst in bibione geweest. Alles straalt kwaliteit uit. Oogt niet zo grote camping omdat het vierkant is. Maar door middenpad dat naar zee reikt zeer overzichtelijk. Sanitair bijna te vergelijken met een hotel. Camp ligt loopafstand dorp. Zwembad veel baden en heerlijk warm. Veilig/heel schoon en alles goed geregeld. Wel massa maar dat is echt niet erg. Over 100 euro in hoogseizoen per nacht is veel voor een camping. Maar door de klasse betaal ik graag

Fantastische camping
Door Peter op 05-08-2019
Gereisd met oudere kinderen

Prachtige camping direct aan groot zandstrand. Iedereen zeurt over muggen, maar wij hebben bijna geen mug gezien. Nieuwe sanitair gebouw is mooiste wat we ooit gezien hebben op een camping, echt top. Zwembad met jacuzzi baden is prachtig en zeer relaxed. Er zouden bij het zwembad wel wat stoelen en banken extra mogen staan die je niet verplicht moet huren. Verder uitstekende vakantie gehad en ook een formidabel animatieteam (zelden zo goed gezien!)

Info

Hygiëne
Prive sanitair mogelijk

Via delle Colonie, 2, 30020

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.