Vakantiehuis Villaggio Sole B

1 review over Vakantiehuis Villaggio Sole B in het Nederlands

nooit meer

a.de winter
20-8-2010

In eerste instantie was ons een woning op de beganegrond toegezegd per email.Na een lange reisdag met een baby van 1 jaar waren om 6 uur pas de sleutels overhandigd.Na een drukke dag voor het mcagenzia.

Wat bleek toen we aankwamen bij de woning ten eerste geen begane grond,maar op de eerste etage,vies ruikende woning licht deed het niet, geen parkeerplaats,moeilijk uit te manoevreren.

Wij weer terug naar de mcagenzia helemaal overvol van mensen die op hun sleutel wachtten.Wilde gewoon geld terug voor die oplichterij en dreigde met politie die aan de overkant zat.

Toen boden ze een andere accomodatie aan doch zonder zwembad maar dat weigerde we.En dan een baby van 1 jaar wachtend in de auto.Na bijbetaling van 200 euro in totaal 1428 euro zaten we dan in een superluxe resort net geopend,echt luxe we moesten het plastic nog van de matrassen afhalen.Een prachtig zwembad praktisch de 1e week bijna van ons alleen.

maar hoe dan ook nooooooooooooooooooooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villaggio Sole B in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villaggio Sole B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.