Vakantiehuis Villaggio Sole B

3 reviews over Vakantiehuis Villaggio Sole B in het Nederlands

nooit meer

a.de winter
20-8-2010

In eerste instantie was ons een woning op de beganegrond toegezegd per email.Na een lange reisdag met een baby van 1 jaar waren om 6 uur pas de sleutels overhandigd.Na een drukke dag voor het mcagenzia.

Wat bleek toen we aankwamen bij de woning ten eerste geen begane grond,maar op de eerste etage,vies ruikende woning licht deed het niet, geen parkeerplaats,moeilijk uit te manoevreren.

Wij weer terug naar de mcagenzia helemaal overvol van mensen die op hun sleutel wachtten.Wilde gewoon geld terug voor die oplichterij en dreigde met politie die aan de overkant zat.

Toen boden ze een andere accomodatie aan doch zonder zwembad maar dat weigerde we.En dan een baby van 1 jaar wachtend in de auto.Na bijbetaling van 200 euro in totaal 1428 euro zaten we dan in een superluxe resort net geopend,echt luxe we moesten het plastic nog van de matrassen afhalen.Een prachtig zwembad praktisch de 1e week bijna van ons alleen.

maar hoe dan ook nooooooooooooooooooooit meer.

Es ist dort einfach super!!!

Bianca
13-8-2009

Wir waren jetzt schon viermal in Villaggio Sole B und es ist dort einfach super.

Es ist sehr ruhig gelegen. Die Wohnungen sind praktikabel eingerichtet und sehr sauber. Einziger Nachteil ist der weite Weg zum Strand, aber wer nicht laufen möchte, hat ja noch die Möglichkeit umsonst den Shuttle-Bus zu nutzen.

Wir können es nur weiterempfehlen.

2008

"Aussen hui, innen pfui"

Marion Baumann
23-9-2008

Die Anlage selbst ist sehr schön angelegt. Kinderfreundlichkeit durch eingegrenzten Innenbereich, Rasenfläche, Kinderplantschbecken, was leider sehr lieblos ausgestattet ist. Die Raumaufteilung ist praktikabel und für eine Familie mit 2 Kinder ausreichend. Ein erheblicher Negativpunkt ist jedoch die Inneneinrichtung und Sauberkeit der Häuser. Die Möbel sind abgewohnt und teilweise defekt (defekter Toilettendeckel, Beleuchtungen funktionierten nicht). Obwohl einem bei der Übernahme der Häuser ein erheblicher Chlorgeruch von Reinigungsmitteln begegnet, muss doch vor Bezug erheblich gereinigt werden. Der Pool wurde entgegen der Beschreibung bereits am 12.09. geschlossen, die Agentur "Agenzia Lampo" hat entschieden, dass der Pool nicht mehr genutzt werden soll, obwohl noch Gäste in der Anlage waren. TIPP: Unbedingt Fliegennetze und Mückenspray mitbringen!! Das Mückenproblem stellt sich an einem eindrucksvollen Mückenmuster an den Wänden dar. Häuser sollten dringend renoviert werden.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Sole B voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villaggio Sole B in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villaggio Sole B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Villaggio Sole B scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.