Appartement Villaggio Michelangelo

AppartementWeer vandaag32°19°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Michelangelo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Villaggio Michelangelo in het Nederlands

niet goed bevallen

wiljan en chirley
15-8-2011

ons appartement was oudbollig en niet goed schoongemaakt. het water liep niet goed weg als je had gedouched want de tegeltjes lagen recht en je had geen douchebak met als gevolg dat de overloop nat werd. als je de badkamer droog maakte met de trekker trok je zo de schimmel van de vloer. ook is de badkamer erg klein, de wc staat zowat in het douchegedeelte. op de slaapkamers liepen de kabeltjes van de nachtlampjes door het bed (dus niet echt kindvriendelijk).

de voordeur was moeilijk open te krijgen en de deur die daarvoor zat was makkelijk open te krijgen.

het zwembad was van 13:00 uur tot 15:00 uur gesloten.(dit stond ook niet in de reisboeken) er was geen toezicht bij het zwembad of over het park zelf. ook is er geen receptie. als je klachten had moest je naar de plek waar je je sleutel op had gehaald en die vinden alles normaal zo.

ligging was wel goed. op ongeveer 500m had je het centrum en op 900m had je het zandstrand. ook rijd er 4x per uur een shuttlebus naar het strand

Leuk complex voor gezinnen.

Twisk
8-8-2011

Wij zijn met twee jonge kinderen 2 weken in dit complex geweest.

Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij het zwembad en de speeltuin.

De huisjes zijn ruim opgezet,winkels/restaurants zijn 100 meter verder.

Ieder kwartier rijdt er een gratis shuttle bus naar het strand (is ongeveer 600 meter).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Michelangelo in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Michelangelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Michelangelo scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.