Vakantiepark Villaggio Danubio

Rössler
29-8-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Die Anlage und Unterkünfte sind augenscheinlich äußerlich gepflegt. Invenrar der Häuser wie Geschirr, Möbel usw ist an Schrottreife nicht mehr zu unterbieten. Ich weiß sehr wohl dass in Italien möbilierte Appartements eher alt und abgewohnt sind aber das hier gehört so wie es ist komplett zum wertstoffhof abtransportiert. Deswegen werde ich auch diese Unterkunft nie wieder buchen.

Schön aber unsicher!

Melanie
7-9-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Die Anlage ist sehr schön, gepflegt und ruhig. Leider sind die Häuser alles andere als sicher. Bei uns wurde am hellichten Tag mit einem Schraubenzieher und einem leichten Druck gegen die Türen eingebrochen. Unsere [*] hielt es nicht für nötig uns zu sagen, dass es einen Tressor im Haus gibt. Wir hatten unsere Wertsachen gut versteckt, doch leider hatten wir nach dem Einbruch nichts mehr. Grundsätzlich ist nichts an der Anlage auszusetzen, wenn man nicht über die [*] bucht. Denn im Falle des Falles ist man ganz auf sich alleie gestellt. Wir haben keinerlei Hilfe erhalten

[*Namen von Reiseveranstaltern werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

Appena reduce da una vacanza al villaggio Danubio Bibione,mi sono fidato delle foto mostrate dall'agenzia nel sito,dove si mostra la parte interna del villaggio molto tranquilla.io invece mi sono ritrovato un appartamento che si affacciava sulla strada principale con traffico a tutte le ore.Ci sono 150 appartamenti diffidate dai primi 40 che si affacciano sulla strada in questione.

Het ziet er mooier uit dan dat het is

Familie Bijnen
16-6-2009
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Vakantiepark Danubio in Bibione ziet er goed verzorgd uit. Maar de inrichting van de appartementen laat soms te wensen over. Het eerste appartement waarin wij terecht kwamen had slechte bedden, vervallen gasfornuis, weinig kookruimte, muffe kasten en geen koffiezetapparaat.

We zijn direct naar het bureau gegaan om bovenstaande te melden en we hebben 2 dagen later een beter/netter uitgerust appartement gekregen. De badkamers zijn overigens te klein waardoor het douche gordijn continu tegen je lijf gaat plakken. Op de momenten dat je wat verkoeling zou willen van een zwembad (tussen 13:00 en 15:30) is het gesloten. Het kinderbad is zo'n 50 cm diep maar heeft geen aflopende bodem naar deze diepte. Met een 2 jarige was dat niet handig. Er staan rondom de zwembaden 1 parassol en een paar stoelen. Lekker relaxen is er dus niet bij. Wij hebben ook nog de pech gehad de tuinman 2 weken lang hagen heeft gesnoeid (motorheggeschaar!) en vervolgens gif spoot.

Bibione zelf is niet "Italiaans".

2007

Prachtig ,stil gelegen op 20 minuten lopen van zee en met de trein vanuit Latisana (parkeren) in een uurtje naar Venetie of Trieste in september prima weer en het huis ,zie foto, erg goedkoop

Het parkje (148 huisjes) is verzorgt en goed onderhouden 1

Ron en Diana Wijngaard
    22-9-2007

Het parkje (148 huisjes) is verzorgt en goed onderhouden en ligt dicht bij ee anntal winkels. Voor kinderen is hier niets te doen, HET ZWEMBAD IS SAAI EN SLUIT 'S MIDDAGS VAN HALF 1 TOT HALF 4!! Het interieur is sober, de douche is klein. Het stikt er van de muggen (heel Bibione) maar horren kan je vergeten dus ramen dicht, ook bij 30 graden. Wij vonden het geen 1500,00 Euro voor 2 wkn waard Bibione zelf is gezellig maar als je voor authentiek Italë gaat moet je hier niet zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Danubio in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Danubio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Danubio scoort een 4.73 uit 10 op basis van 6 reviews.