Appartement Villaggio Aceri

Appartement Villaggio Aceri

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°20°

1 review over Appartement Villaggio Aceri in het Nederlands

Het zijn geschakelde appartementen rondom een zwembad

Saskia
22-8-2012

Het zijn geschakelde appartementen rondom een zwembad. Verder is er geen animatie, maar voor ons is dat niet nodig. Appartementen zijn klein, warm, maar alles zit erin. Let alleen op italiaanse stopcontacten! Zwembad is heerlijk en ruim genoeg, inclusief kindergedeelte.

Gereisd Met partner in juli 2012

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Aceri in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Aceri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.