8,2

34 reviews over Camping Village Lido in het Nederlands

Goed gelegen

Martine
13-9-2014

Camping is goed gelegen ,is mooi,verzorgd maar te streng aan zwembad. Ook de sluiting in de middag van het zwembad is een min punt.de muggen aten je ook levend op maar daar kunnen zij niets aan doen dat is de omgeving . Jullie hadden nog geen Belgische reactie dus die is er nu en als Belg word je je dus echt niet welkom op de camping want je mocht zelfs onder siësta en na 23 uur niet lachen want dat vonden ze te veel lawaai en andere nationaliteiten mochten het wel ,dus ga ik er nog ooit? Geen idee

Gereisd met vrienden in juli 2014

Prima vakantie

Petra
18-8-2014

Middelgrote camping waar vooral veel Duitsers en Italianen komen. Relatief weinig Nederlanders. We hadden een chalet (Golden Mare) gehuurd op de camping. Deze was schoon en prima uitgerust. Airco, grote koelkast, 2 slaapkamers, 2 badkamers, stofzuigsysteem, plafond ventilator op het terras, barbecue, 1 fiets en 2 stoelen met parasol op het strand (100 m). Let wel op de kleine lettertjes, je betaalt hier niet alleen voor de caravan (wij 125 Euro p. nacht) maar ook nog per persoon (10,50 p.p.). Zo kom je op 167 Euro per nacht!! Vanaf de camping loop je een gezellig winkelstraatje in. Je kunt een kaart voor 5 Euro kopen om waterflessen mee te vullen (50 l). In het stadje koop je een ijsje voor 1,10. De animatie is volledig gericht op Italianen en Duitsers wat ook logisch is omdat zij het meest vertegenwoordigd zijn, maar niet echt iets voor onze kinderen van 13 en 16. Prima vakantie gehad, alleen wel verrast door de extra kosten p.p. waar we niet op gerekend hadden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke camping aan mooi strand

fam. Groenen
29-9-2012

Wij hadden van te voren een plaats gereserveerd, helaas bleek de plaats te klein voor onze vouwwagen (jamet arizonza), terwijl in de reserveringspapieren toch echt minimaal 80m2 vermeld stond. Na wat overleg bij de receptie konden we een andere plaats krijgen die net groot genoeg was. Let daar dus op als je een plaats reserveert, wij stonden vanaf het strand gezien links van het zwembad, de gereserveerde plaatsen rechts van het zwembad zijn groter en liggen ook bij een beter sanitairgebouw. Verder hebben we ons goed vermaakt, het strand is super en op loopafstand vind je enkele winkels en restaurants. Op de camping zit een prima supermarkt. Het zwembad is prima, alleen het peuterbad was voor onze dochter (2) te diep, zij kon daar niet staan (60cm diep). De animatie hoor je inderdaad, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Het sanitair is redelijk, een nadeel was dat er op de hele camping maar 1 babyruimte aanwezig is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Complete camping!

Nettie
21-8-2012

Camping met veel mogelijkheden, maar door opzet geen massa gevoel. Als je niet gereserveerd hebt is het " vechten" voor een plekje, wie het eerst een plek vrijhoudt heeft hem. Heb je een vrije plek, laat dan 1 familielid de plek bezet houden, anders is hij weg. Wil je een wat grotere plek, dan reserveren, hier hebben ze aparte delen voor, beduidend grotere plaatsen, meesten met schaduw. Heb je kleine kinderen probeer dan niet rondom de animatie te staan, iedere avond tot 23 uur , wij hadden er achterop de camping geen last van, maar als je er vlakbij staat lijkt me niet prettig. Voor broodjes naar de bakker in Bibione Pineda gaan, 5 minuten lopen, lange rij maar goed! Mooi zwembad, goede badmeester, fijne bedjes.Heel mooi strand, loopt langzaam af, schoon strand, echt super. Eet en winkelgelehenheden op loopafstand, gezellig! Personeel is ongeinteresseerd, stralen geen lol uit. Weinig Nl, vonden wij erg prettig. Veel Dui en Italianen. Al met al genoten en de kids van 4 en 5 ook.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

hier komen we graag nog een keer

michiel
19-8-2012

Heerlijke camping tussen een winkelstraat en strand. Het water is warm en het loopt goed af zonder stenen en kiezels. We hadden een gereserveerde strandstoel met parasol (hoorde bij het huisje). De huisjes staan een beetje kriskras op de camping hier kan je geluk of pech mee hebben. Wij zaten op het toiletgebouw uit te kijken wat keurig en zeer goed wordt schoongemaakt. Het enige echte minpunt is dat het zwembad van 13-16 uur gesloten is en op dinsdagen ook.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hele leuke camping

Paul
13-8-2012

Caravan is ruim en schoon en de mensen zijn zeer vriendelijk. De camping is niet zo massaal en is daarom voor kleine kinderen ideaal en een zeer leuke animatie de hele dag voor jong en oud.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 21 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Volgend jaar weer!!

Pring
29-7-2012

Als je van een strandvakantie houdt TOP!! Mooi breed strand, eventueel met ligstoelen en een parasol als optie. Sanitair prima, leuke actieve animatie, vriendelijk personeel en een leuk dorpje net buiten de camping. Paradice heeft het lekkerste ijs met enorme bollen, ook kun je enorme maxi pizza krijgen of pizza per punt. Er zijn diverse supermarkten op loopafstand of de Winner in Bibione, dit is een hele grotesupermarkt en prijstechnisch het voordeligst. Bibione ligt op 10 min. met de auto en daar zijn heel veel winkels en op dinsdag is daar markt. Venetie is erg leuk en heel goed te doen met de trein vanuit Latisana, ruim een uurtje. Ook de grotten bij Prosecco zijn zeker een bezoekje waard. En dat alles dicht is tussen 13.00-16.00, tja gewoon aan overgeven, heerlijk siesta op het strand. Nog nooit zijn wij 2 keer naar dezelfde camping geweest maar voor ons, VOLGEND JAAR WEER!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

prima, wel veel muggen

Jolijn
10-7-2012

prima camping

plus; enthousiast animatie team ons huisje was schoon en lag mooi de zee en het strand( schoon)

Min; MUGGEN !!! Er is geen peuterbad Opzetting centrum camping niet gezellig Ik miste een gezellig barretje bij het zwembad of strand.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

perfecte plaats

kevin_nec
25-1-2012

fantastische plek mooie camping en ligging mooi breed strand leukvoor pubers mooie acomodatie

Gereisd met vrienden in augustus 2011

Prima camping

Serge
22-8-2011

Wij boekten via touroperator stacarvan type 1A en kregen Suite Caravan Plus. Luxe, ruime caravan (zie indeling op website van camping). Alle stacaravans zijn voorzien van muggenhorren, airco, grote koelkast, kluisje, fiets, Weber barbeque en 2 stoelen en 1 parasol op het strand. Geen vaste plek op het strand, maar zelfs in het hoogseisoen (augustus) plaats genoeg! Je hoeft dus echt niet vroeg op te staan om een plek te hebben. Kraanwater kun je niet drinken. In het winkeltje kun je daarvoor een "creditkaart" kopen voor 5 euro. Naast het winkeltje kun je dan zelf flessen vullen met gewoon water of met bubbels. 10 cent per liter, dus je kunt 50 liter halen op 1 kaart. Dat was voor ons (3 pers.) genoeg voor 2 weken. Wel even uitzoeken wanneer het geen spitsuur is voor het vullen! Je bent wel verplicht een armbandje te dragen op de camping, dat is ook het bewijs voor je stoelen op het stand. Winkel is ruim gesorteerd met redelijk normale prijzen. In het plaatsje zelf zijn ook supermarken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Lido in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.