Appartement Villa Boer

AppartementWeer vandaag35°19°
Appartement Villa Boer
7,6

11 reviews over Appartement Villa Boer in het Nederlands

Visto il prezzo c'è di meglio

Maurizio
10-8-2011

Siamo rimasti delusi dall'immobile, in quanto le descrizioni sul sito web non corrispondono perfettamente a quanto abbiamo riscontrato nel luogo:

- la distanza dell'appartamento dal mare non è affatto quella dichiarata di 300 metri, ma bensì 450 metri (ciò è verificabile con qualsiasi mappa),

- all'arrivo abbiamo riscontrato alcuni disfunzionamenti e rotture che abbiamo subito denunciato all'albergo Miramare (televisore e macchina del caffè non funzionanti, scarico del bagno intasasato al punto da rendere inutilizzabile il lavandino, tenda della finestra di una camera divelta, difficoltà di chiusura dei balconi), ma malgrado abbiamo chiesto un intervento anche in seguito, non si è fatto vivo nessuno,

- l'isolamento acustico è appena sufficiente: è possibile sentire cosa accade negli alloggi limitrofi,

- si odono suoni sgradevoli tra una stanza è l'altra (soprattutto tra i due bagni) a causa dell'impianto di climatizz.

nooit meer

H.Vreeswijk
27-9-2010

Wij hebben 3 weken verbleven in appartement nr. 1 en zijn helemaal gek geworden van het verkeer dat voortdurend voorbij raast.

Een normaal gesprek is op het grote balkon niet te voeren en buiten eten is ook niet aan te raden. Met al die uitlaatgassen niet echt gezond.

Het kleine balkon wordt ingenomen door de wasmachine, een buitenwasplaats, schoonmaakmateriaal, een wasrek, de aircon en de boiler dus plaats om te zitten is er nauwelijks of niet.

De grote slaapkamer was wel in orde.

Daarentegen was de keukenuitrusting povertjes.

Als je een bedrag van 60 Euro moet betalen voor de schoonmaak mag je ook verwachten dat het schoon is!

Kortom dit is absoluut niet wat wij verstaan onder een luxe appartement.

Niet geheel 'as advertised'

Psilin
18-9-2010

Het appertementencomplex villa boer is niet direct naadt het hotel 'miramare' gelegen. Derhalve is het gebruik van het zwembad omslachtig ( en hebben wij daar verder geen gebruik van gemaakt ).

Qua ligging: het appertementencomplex is gelegen aan de via andromeda maar is gelegen op de hoek met via orsa maggiore. En de laatste is een zeer drukke weg waardoor met elkaar converseren op het grootste terras eigenlijk op een normale manier regelmatig niet mogelijk is. Ook is dit grootste terras gelegen aan de verkeerde zijde van het complex: namelijk richting noorden zodat daar nooit zon op staat (!).

Het tweede balkon is vele malen kleiner en is de plek waar de wasmachine, uitstortbak en cv-ketel aanwezig is. Een 2 tal stoelen kan hier worden geplaatst, maar dan is de ruimte om te bewegen ook wel 'op'.

Grootste minpunt aan het complex is gelegen in de gehorigheid: deze is echt zuid europeaans en dus niet conform laatste technieken.

Villa boer: wel aardig, maar erg overrated op zoover!

fantastisch ruim appartement

J.H. v/d Peppel
21-7-2010

appartement villa boer is lekker ruim met twee badkamers. groot balkon om te zitten en kleiner balkon met wasmachine en ruimte om je was te drogen.

was machine ging even stuk. maar na melding kwam er een monteur om het euvel te verhelpen.service goed.

fijne grote eettafel voor als het weer wat minder is, dat je binnen wilt eten.

handdoeken vond ik weer wat summier.

fijne vakantie gehad in villa boer.

mooie behoorlijke keuken.

leuke lokatie voor korte vakantie

roel
17-8-2009

wij zijn met twee stellen twee weken naar italie geweest waarvan wij een week zijn verbleven in villa boer. Het was een mooi schoon en groot appartement voorzien van bijna alle gemakken. (keukengerei minimaal) airco is geweldig en het balkon gigantisch. wel kregen wij vanuit miramare vieze handdoeken (met haren) waar we toch 35euro voor hebben betaald. verder een gezellig centrum en de zee is schoon en dichtbij. het waterpark in de buurt is ook een bezoekje waard. We zijn wel van mening dat je na een week bibione alles gezien hebt.

nooit meer

roel van rixoort
21-5-2009

veel gebreken .wasmachine niet te gebruiken.bij aankomst geen warm water,stopkontakt hing uit de muur ,batterijen leeg van afstandbediening tv.afstand naar zee 2x zo lang dan aangegeven

HELEMAAL GEWELDIG

Edith Wolsink
22-1-2009

Wij waren hier 2 weken in Augustus 2008,alleen maar lof, de appartementen zijn erg ruim, wij hadden de grootste 6 pers. 2 balkons 2 x douche , wasmachine. Het strand en het centrum op loopafstand. Geweldig genoten met z'n vieren.

2008

geweldige accomodatie

S. Killer
19-8-2008

Het appartement is ronduit geweldig, de appartementen zitten bijna in het centrum en het is maar een paar honderd meter lopen en je zit op het schone zandstrand ( wordt elke morgen schoon gemaakt) De appartementen zijn luxe ingericht met vaatwasser,wasmachine, en twee badkamers. alles werkte perfect en zag er als nieuw uit. ook het personeel was erg vriendelijk en regelden alles direct voor je. zeker een aanrader!

Mooi appartement!

Rianne
28-7-2008

Wij zijn net terug van een weekje Bibione en het was super! Je zit echt 200 meter van het leuke en gezellige centrum af en ongeveer 300 meter v/h strand. Echt heerlijk! Appartement ziet er netjes uit. Wij hadden het grootste type (6 personen) en die was mooi ruim en had 2 badkamers. Balkons ( 2 stuks) waren ook erg ruim! (er staat zelfs een wasmaschine!) Al met al een heerlijke vakantie!

Fantastisch appartement,zeer ruim en 2 grote balkons. Frisse kleuren.Dicht bij centrum. Minpunt vonden wij, dat je er niet kon pinnen of met creditcard kon betalen.Uitchecken is afspreken en verder geen problemen gehad. Super strand wel verder naar het strand dan in de gids was aangegeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Boer in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Boer scoort een 7.55 uit 10 op basis van 11 reviews.