Appartement Valbella

Familie

Genieten

Christophe
22-6-2017

Zijn er twee jaar geleden geweest en wa super vandaar dat we dit jaar terug gaan bibione we Love you

prima!

hannink
24-5-2017

wij zijn hier augustus 2016 geweest en ik kan zeggen dat we een mooi maar klein appartement hadden alles was schoon en fris en in een goede staat. we hebben geboek via touroperator en kijk voor fotos op die site we hadden hetzelde appartement voor 600 euro voor 1 week. ik zou zeker weer terug gaan

Eens, maar nooit weer

Sylvia
4-8-2012

Van buiten ziet het complex er aardig uit. Zwembaden zijn goed en schoon. Dat is dan ook het enige. Het appartement is gewoon echt aftands. Oude rotzooi. Zelfs gevaarlijk. De douche zat tussen toilet en wasbak. Als er gedoucht was, duurde het te lang voor het water wegliep. als het dan al niet de rest van het appartement in was gelopen. De keuken was echt heel slecht. Vieze koelkast met een vriesvakje dat niet werkt. afgebroken stukken van keukenblad en tafel. Wat dus scherpe randen veroorzaakt. Ook als je de bedbank in de kamer zou gebruiken is er absoluut geen mogelijkheid meer om te lopen. Bedbank was ook smoezelig. Wij hebben het matras van onder de bedbank maar bij ons op de kamer gelegd. op de bank een handdoek gelegd om er daarna op te gaan zitten. Ook niet logischn dat het voetbalveld tegelijkertijd sluit met het zwembad. Na het zwemmen is toch de ideale tijd voor een potje voetbal. Dan is het qua temp. nog wel te doen. Overdag bloedheet. Mijn zoon was dan ook teleurgesteld.

Erg slecht!!

T en N
30-7-2012

We hadden met 2 stellen tegelijkertijd 2 1kamerapp. geboekt. Daar aangekomen is het ene app met airco en het andere zonder en liggen de app. in 2 verschillende gebouwen die vrij ver uit elkaar liggen.

Beide app. stinken (rioollucht, niet weg te krijgen)

Een 1kamerapp. zou voor max 4 personen zijn maar wordt dan wel enorm krap, de 2 extra bedden krijg je door een uitschuifbank maar als je deze uitschuift blokkeer te de toegangsdeur tot het app. (er zou maar brand uitbreken)

Je kunt ervoor kiezen je app. zelf te poetsen (scheelt weer €40,-) dit wordt niet gecontroleerd, vandaar dat de app. ook vrij vies waren.

Het is ook niet mogelijk om de boiler en de airco (en/of een föhn) tegelijkertijd aan te zetten, dan slaan de stoppen eruit...

Zwembaden waren wel schoon, worden regelmatig gepoetst. Jammer alleen dat 2 van de 3 zwembaden van 1 tot 4u dicht zijn en er zijn geen ligbedjes.

3 keer geweest en 3 keer genoten

michele
18-9-2010

De inrichtingen van de appartementen zijn erg italiaans van uiterlijk, maar goed van kwaliteit. Goede warmwaterdouches, lekkere bedden, zat ruimte.

De zwembaden zijn goed schoon en worden elke ochtend voor het openen grondig gereinigd. Helaas komt hiermee dat ze deze niet zachtjes kunnen reinigen....

Het restaurant is ook tot redelijk laat openen, dus met kleine kinderen geen aanrader om boven te zitten.

nooit meer, geen denken aan

van eijk
3-9-2010

We zijn hier van laatste week van augustus 2010 geweest. we kwamen om 13.00 aan, niemand aanwezig bij de receptie, ze hadden tot 16.00 uur pauze. Een Duitser vertelde dat we naar een kantoor in centrum moesten om daar te informeren, en die zijden dus dat we tot 16.00 moesten wachten. eindelijk zover, kregen we de sleutel, gingen we naar de kamer, doen de deur open, volgens mij riolering probleem, het stonk enorm toen we de kamer open deden. Wij hadden een 4/5 persoons kamer geboekt omdat we hadden gelezen op deze site dat het anders te krap was voor vier personen als je een 3/4 persoons kamer boekt. Blijkt dat ze een 3/4 pers kamer hebben gegeven, met een woord, krap! wij naar de receptie, voucher laten zien dat we een 4/5 hadden geboekt. we moesten zelf bellen om het uit te zoeken, later de juiste kamer gekregen, zeer oude meubels, niet schoon, echt dikke laag stof, zelfde stank, zand op mijn matras van de bank, never nooit meer.

Redelijk / goed

Dennis
23-7-2010

Dit jaar geweest in juli.

Het appartement was wat gedateerd, maar wel schoon. De bedden konden beter. De zwembaden waren heel netjes cq schoon. De afstand naar het strand was aan te lopen, maar met deze hitte viel het wel tegen. Italie is niet mijn favoriete land geworden (voor het eerst geweest) dus voor mij ook geen tweede keer. Prijs/kwaliteit verhouding klopt wel.

Geen andere nederlanders in het complex dus de kinderen waren op elkaar aangewezen.

Prima appartement!!

Jacqueline
16-8-2009

Voordat wij gingen las ik de uiteenlopende en vaak negatieve beoordelingen op deze site. Omdat het sleuteladres ergens anders is werden wij door iemand naar het app gebracht (service!). Daar troffen we boven onze verwachting een schoon, ruim 2kamerapp aan. Bedden met stevige matrassen, schone badkamer, groot balkon. De inrichting was weinig smaakvol, maar dat vonden wij niet belangrijk, wel dat het schoon was en dat was het. Verder gaan enkele zwembaden dicht van 13-15:30 uur, maar er blijft altijd een bad open. Je mag gewoon met ballen spelen en van de kant afspringen. Wanneer je over een auto beschikt is de afstand tot het strand geen probleem: je prakeert voor t strand, als je op tijd bent kun je zelfs met alleen een parkeerkaart 4uur gratis parkeren. Er is ook een bus die je bij t strand afzet. Wij hebben eigen handdoeken en bedlinnen meegenomen, ook zelf eindschoonmaak gedaan. Werd niet gecontroleerd, toch gewoon €100,- borg terug. Prima verblijf gehad in Valbella, gebouw C.A 11.

Wij komen er niet meer.

philippe van huylle
3-8-2009

Het appartement was te klein. Voorzien voor zes personen. 2 slaapkamers waarvan 1 voor 3 personen en 1 voor 2 personen. de zesde persoon moet dus in de woonkamer slapen. De redders waren niet vriendelijk. 's Nachts niet uit te houden van de warmte. Airco zeker welkom. Stadje Bibione zelf zeer goed. Al bij al is de reis eigenlijk tegen gevallen. We waren blij dat we naar huis konden.

Super vakantie!

Reitsma
1-8-2009

Heerlijke vakantie, kinderen konden zo het zwembad inspringen. Heel mooi, schoon, ruim 4-kamerappartement. Wij, gezin met 5 kinderen, in leeftijd 8 tot 16 jaar, hebben een super week gehad. Zon , zee, strand en zwembad en een dagje Venetië (een aanrader en heel goed met eigen auto te doen) het kon niet beter!!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valbella in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valbella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.