Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Savoy Beach

• 8Paul04-09-2018

Doen!

Een mooi hotel met zeer vriendelijk en attent personeel. Het ontbijt was uitgebreid en uitstekend verzorgd. Het diner concept met buffet voor voor- en nagerecht sprak ons wel aan. De tweede en derde gang werd voor je opgeschept met keuze uit steeds 3 of 4 verschillende gerechten. Het strand zag er schoon en opgeruimd uit. Iedere kamer krijgt eigen strandbedjes met parasol. Bij het zwembad werden, ondanks waarschuwingen dat ze weggehaald zouden worden, toch weer iedere ochtend handdoeken neergelegd. In september niet zo heel erg omdat er ruim voldoende bedjes zijn. Helaas was het zwembad water erg koud. De animatie was leuk maar niet top. Het, naast het hotel gelegen, wellness center (tegen betaling) is netjes. De massages waren uitstekend en het zwembad is heerlijk warm. In de omgeving is niet veel te doen met uitzondering van de winkelstraat waar de souvenirwinkeltjes de hoofd attractie zijn. Een hotel waar je rust vindt.

• 10Martin17-07-2017

Wie immer fabelhaft gut, sauber, freundlich, schön

Alles top gepflegt, sauber, schön Personal sehr freundlich Perfekte Lage

• 2Aleksandra04-08-2009

nigdy więcej najbrzydsze miejsce w jakim byłam

hotel w Hiszpanii miałby najwyżej 3+ gwiazdek ,żadnej rozrywki,beznadziejne animacje robione przez amatorów,żałosne zachowanie osób w recepcji,

• 8Katia19-09-2008

prima hotel

Hotel ligt vlakbij het strand en op wandelafstand van de winkeltjes, waar het 's avonds zeer druk werd. Ontbijtbuffet met ruime keuze. Avondmaal ook in buffetvorm, met ruime keuze, maar soms wat chaotisch. Kamers met airco en gratis safe, terrasje aan elke kamer. Kamer kon wel iets netter. Mooi zwembad, met gratis ligstoelen, handdoeken en parasol. Bar aan het zwembad. Ook op het strand gratis ligstoel, maar hier geen gebruik van gemaakt. Animatie in het Italiaans en Duits. Wel steeds hetzelfde. Maar het stoorde ons niet echt, want we hebben niet actief deelgenomen.

• 7Gianni De Muynck05-01-2008

Onze algemene indruk was OK. Gelegen aan het strand maar tegen het centrum... De kamers waren klein maar goed, jammer dat net de Airco uitviel maar dat hebben ze met al het mogelijke goedgemaakt, reparatie METEEN en kregen een grote tas van het hotel. Het eten was goed vooral 'savonds, die keer kregen we kaviaar en alles was TOP! enkel jammer was het ontbijt met wespen op zommige schotels maar verder geen klagen hoor! is dus zeker eens de moeite te doen! het is nu al 8 jaar geleden van ons bezoek maar hebben mooie herinneringen

Hotel Savoy Beach info

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • MinibarBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)