Hotel Rex

1 review over Hotel Rex in het Nederlands

Familie

2007

wij zaten hier 1 nacht en vonden het wel een ervaring;

hotel was een en al vergane glorie en probeerde zichzelf uit alle macht in stand te houden

vriendelijk personeel en enorme ruime familiekamers

leuk speeltuintje bij het zwembad voor de allerkleinsten en sfeer in en om zwembad erg goed en gezellig door inrichting

lekker dichtbij strand en met stoelen en parasol voor de gasten; mooi ruim strand en vreselijk druk en toeristisch stadje

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rex in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.