Appartement Residence Luxor

2 reviews over Appartement Residence Luxor

Ferie ben fatte

sole
23-8-2015

In famiglia e' da più anni che ci vado con la mia famiglia, ho soggiornato in diversi appartamenti tutti comodi rinnovati e accoglienti! Il residence dispone di piscina ed e' molto comodo!!

Velmi pěkné ubytování na pláži.

Jarda
22-7-2011

Residence Luxor je pěkná,na pobřežní promenádě hned u pláže.Ke slunečníku tak 250m..pláž je dost široká!!Pokoje nově zařízené,spíš menší.Mikrovlnka,LCD TV satelit.Terasa velká,výhled na moře boční..super.Jen k bazénu se nedá jít z pláže,je oplocen..musíte bočním vchodem do residence a zpět..Parkovací místo..ok.Na hl.třídu jen 50metrů..corso je v Bibione fakt pěkné..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Luxor in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Luxor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Luxor scoort een 9.8 uit 10 op basis van 2 reviews.