Hotel Palace Regina

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Regina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palace Regina

• Onvoldoende: 1 - 5

2008

Delusione, mai più!

LucianaFranca Anelli
17-8-2008

E' stata una delusione, hotel 4 stelle, una stella "regalata" sicuramente!

Peccato perchè l'ubicazione è interessante, ma i proprietari sono indifferenti, le camere piccolissime!! Non ritorneremo certamente! Franca e Giancarlo - Udine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Regina in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palace Regina scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.