Vakantiepark Michelangelo

Goed te doen!

Bea ,
10-8-2012
  • Onderkomen6

Village Michelangelo is een appartementencomplex net buiten het drukke strandgedeelte van Bibione. Ja, het interieur is zeer eenvoudig maar wel comleet en schoon. Comfortabel bed, koken op gas lukt prima en de douche functioneert goed. Wel erg warm binnen! Veel Italianen bezitten een appt als 2e woning en zij hechten veel waarde aan de siësta. Van 13.00 tot 15.00 is het doodstil; zelfs het zwembad is dan dicht. Een mooi zwembad omgeven door keurig tegelterras.

Kenmerken

19-9-2009
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten1

rondom de appartementen ligt een autoweg waar veel verkeer overheen rijdt,

totaal geen zon bij je appartement,zwembaden koud water.

oog in oog met een rat dus hygiëne ??????????????????????

erg oudbollig,koken met een gasfles in aanrechtkastje.

erg gehorige appartementen.

informatie ter plaatse erg slecht.

voor ons echt nooit meer naar michelangelo,wel wat voor jong lui.

We zijn vier dagen eerder vertrokken en hebben nog een lastminute in nederland geboekt waar we op de veluwe nog een paar heerlijke dagen hebben gehad.

nooit meer

Fam Pronk
26-8-2009
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

goede vakantiebestemming voor jongelui voor een redelijke prijs

Voor een gezin niet veel te doen dan alleen maar strand Appartementen met krakkemikkige meubels en verouderde douche. Er is ook geen enkel toezicht bij zwembaden waar gewoon peuken en bierblikjes langs de waterkant ligggen Moet met shutllebus naar het strand en wanneer hij vol is stopt hij gewoon niet en mag je weer een half uur wachten. Heel drukke winkelstraten en ons appartement was in de buurt van een kermis en circus en werden iedere nacht hierdoor wakker gehouden Kermis is zomers blijvend!

2007

heel mooie zwembaden en heel verzorgd en dicht bij het en

erik
7-8-2007
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7

heel mooie zwembaden en heel verzorgd en dicht bij het centrum en niet te ver van het strand

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Michelangelo in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Michelangelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.