ItaliëVenetoBibioneResorts BibioneVakantiepark Michelangelo

• 5Onderkomen
  • 5.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

4 Reviews over Michelangelo

• 7Bea 10-08-2012

Goed te doen!

Village Michelangelo is een appartementencomplex net buiten het drukke strandgedeelte van Bibione. Ja, het interieur is zeer eenvoudig maar wel comleet en schoon. Comfortabel bed, koken op gas lukt prima en de douche functioneert goed. Wel erg warm binnen! Veel Italianen bezitten een appt als 2e woning en zij hechten veel waarde aan de siësta. Van 13.00 tot 15.00 is het doodstil; zelfs het zwembad is dan dicht. Een mooi zwembad omgeven door keurig tegelterras.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 3RoeHel19-09-2009

ons niet meer gezien

rondom de appartementen ligt een autoweg waar veel verkeer overheen rijdt, totaal geen zon bij je appartement,zwembaden koud water. oog in oog met een rat dus hygiëne ?????????????????????? erg oudbollig,koken met een gasfles in aanrechtkastje. erg gehorige appartementen. informatie ter plaatse erg slecht. voor ons echt nooit meer naar michelangelo,wel wat voor jong lui. We zijn vier dagen eerder vertrokken en hebben nog een lastminute in nederland geboekt waar we op de veluwe nog een paar heerlijke dagen hebben gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 3Fam Pronk26-08-2009

nooit meer

goede vakantiebestemming voor jongelui voor een redelijke prijs Voor een gezin niet veel te doen dan alleen maar strand Appartementen met krakkemikkige meubels en verouderde douche. Er is ook geen enkel toezicht bij zwembaden waar gewoon peuken en bierblikjes langs de waterkant ligggen Moet met shutllebus naar het strand en wanneer hij vol is stopt hij gewoon niet en mag je weer een half uur wachten. Heel drukke winkelstraten en ons appartement was in de buurt van een kermis en circus en werden iedere nacht hierdoor wakker gehouden Kermis is zomers blijvend!

• 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 8erik07-08-2007

heel mooie zwembaden en heel verzorgd en dicht bij het centrum en niet te ver van het strand

• 8Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen