Hotel Karibe

ItaliëVenetoBibione
5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

5.5VoldoendeScore uit 2 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

2 Reviews over Karibe

• 7marchner petra11-02-2013

Ein besonderer Urlaub

Wir haben uns im Hotel Karibe sehr wohl und wie zu Hause gefühlt. Die direkte Lage zum Meer ist einfach Ideal. Die Zimmer ( mit Klimaanlage) sind einfach und sauber. Frau [*], die Besitzerin ist aufmerksam, hilfsbereit und kinderfreundlich sowie auch ihr Team. Preis-Leistungsverhältnis passt. Vom Essen waren wir begeistert, ebenso vom Service.

[*Namen von Privatpersonen werden gemäß unseren Regeln nicht veröffentlicht. Die Zoover-Redaktion.]

• 4Rob en Chantal24-12-2009

Zo goed als de locatie is, zo slecht is het hotel

We zijn hier naar een nacht gelijk weer vertrokken. De kamers/hotel zijn op zijn voorzichtig uitgedrukt sterk verouderd en versleten. Stoofig en troosteloos. Bovendien kun je de gesprekken van de buren letterlijk volgen. Ontbijt is ook ver onder de maat. Bij navragen konden we nog een paar plakjes kaas en worst krijgen om het broodje niet droog hoeven te eten. Voor 10 euro per nacht meer zijn we naar Belleveu gegaan in Bibione dit was echt een wereld van verschil. Er is wel een positief iets. Het Hotel ligt pal aan het strand.

Hotel Karibe info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV