KinderhotelWeer vandaag20°12°
7,3

29 reviews over Camping Il Tridente in het Nederlands

Aardig maar niet voor herhaling vatbaar

Gijs S,
29-8-2017

De camping is keurig, netjes onderhouden en de chalets zijn ruim. Er zijn weinig Nederlanders te vinden, maar veel Italianen en Duitsers. Het animatie team was dus ook niet geschikt (ondanks enthousiasme) voor jonge Nederlandse kinderen. De faciliteiten zijn netjes en verzorgd, behalve de tennisbaan, die heeft hoognodig een opknapbeurt nodig. De winkel is ruim voorzien tegen niet gekke prijzen, het restaurant heeft voor iedereen wat wils. Uitstapjes zijn wel in de buurt, maar verwacht niet zoiets als bij het Gardameer. Ik vond het personeel wel vriendelijk en behulpzaam. Volgende keer zoeken wij naar iets wat meer geschikt is voor onze jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet voor herhaling vatbaar

Joëlle Jongejan
1-8-2015

Il tridente is een mooie, verzorgde camping met veel natuur. Mijn dochters van 16 en 19 vonden het lastig om zich te vermaken. Om die reden zal ik er niet meer heen gaan. Sebastiaan de Graaf

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuke camping

Scheppers
9-9-2013

Mooie, fijne camping. Veel plaatsen staan onder bomen, maar let wel op, als het warm is krijg je hars van de bomen op je auto. Een laken of hoes over de auto helpt goed. Zwembad is leuk voor kinderen, maar wel erg druk. Tussen de middag en op woensdag dicht. De camping heeft een prive strand met toezicht.

Tijdens middag rust & savonds maakt vooral het personeel van de camping "lawaai".

Sanitair erg schoon, wordt meerdere malen per dag schoongemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Goed gefaciliteerde camping!

Annemarie
27-7-2013

Modern en schoon sanitair. Campingwinkel aanwezig waar ze alles hebben, nette prijzen. Het eerste deel van de camping bestaat uit staanplaatsen en sta-caravans, daarna kom je bij het zwembad en ligweide uit, waar ruime gelegenheid is voor kinderen om te spelen. Als je nog wat verder doorloopt, kom je bij het strand. Voor campinggasten kun je gratis op het zandstrand liggen (eigen spullen meenemen) of voor 6-10 euro per dag een parasol en twee ligstoelen huren. Wij zaten in een Rent-a-Tent, deze staan aan het begin van de camping, prima plaatsen, uitstekend ingerichte tenten. Enige nadeel is dat er 's ochtends wel wat lawaai kan zijn omdat om 7.00 uur al vuilniswagens e.d. het terrein op komen rijden. De camping ligt op zo'n 500m van Bibione Pineda, Bibione zelf is een paar km. Pineda is een stuk rustiger dan het megatoeristische Bibione zelf. Prima camping, zeker voor kinderen fantastisch (veel animatie!), enige nadeel is dat de omgeving niet meer biedt dan zon, zee en strand.

Gereisd met partner in juli 2013

Grote camping keten

Peter
20-10-2012

De camping is redelijk onderhouden. zwembad en zeestrand op loopafstand. De campingwinkel is de gehele dag open en voldoende produkten wel iets prijzig, Animatie team is groot en proffesioneel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Fijne camping

mijsberg
25-8-2012

Ruim opgezet, perfecte ligging tov de zee, centrum Bibione op loop/fietsafstand. Enorm enthousiast en zeer professioneel/veelzijdig animatie team. Veel !!! voorzieningen. goede supermarkt. Zwembad is schoon ook al is het druk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

We hebben een sta caravan gehuurd Golden chalet 6 pers. nr. V5 die erg ruim is en met overdekte veranda. Er is zelfs een vaatwasser, barbeque en een fiets aanwezig. De caravans staan op een ruime plaats met gras waar je ook je auto kwijt kunt. Het strand en zwembad was niet ver lopen. Het zwembad is inderdaad gesloten van 13.00-16.00 uur en op woensdag de hele dag. Personeel bij de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Er is een restaurant aanwezig en een supermarkt.

Gereisd met jonge kinderen in Fri May 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie ligging aan zee

Fam.Kraak
5-8-2011

Wij zijn een gezin; met 2 kinderen van 9 en 10 jaar. Wij hebben een leuke tijd gehad eind juli op deze camping. Het toiletgebouw was dichtbij en schoon. Met Wc papier en muziek! Wel gek is dat het zwembad van 13.00 uur tot 16.00 uur écht dicht gaat!! En dat in het hoogseizoen. Wij gingen dan naar het strand rond die tijd, maar echt logisch is dat niet. Venetië is te doen. Paraguore ook - leuke stad. Een stuk rustiger. Bijna geen muggen ( ik had wel genoeg anti-mug bij me). Kortom, deze camping is prima!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

mooie camping, prachtig strand,

Irene
19-1-2011

Wij zijn afgelopen jaar (2010) 2 maanden op de Camping Il Tridente geweest. Van half mei tot half juli. Hebben daar voor een Ned. Org. als Gastvrouw en Gastheer gewerkt. Hebben onze gasten van allerlei informatie voorzien. Het is een prachtige camping, mooie ligging en een breed strand. Je kunt hier heerlijk fietsen. Fietsroutes zijn op het Bureau voor Tourisme in Bibione te verkrijgen. Sanitair op de camping is zeer schoon. Campingpersoneel is erg vriendelijk. Op de camping is een grote, goede prijskwaliteit, Supermarkt. Bijzonder goede sortering en tevens verkoop van campeerartikelen. Al met al een aanrader voor gezinnen met kinderen. Het huren van een compleet ingerichte tent is aan te bevelen.

Gereisd met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping met mooie ligging aan het strand

Fam. Sengers
7-9-2010

Wij zijn hier nu voor de 3e keer geweest en het is wederom zeer goed bevallen. Dit keer keer heben we direct via de camping geboekt en dan heb je de mogelijkheid om een Golden of Platinum chalet te huren en je kunt ook nog kiezen welke. Wij hadden een Golden chalet dicht bij het strand, zwembad en animatie=perfecte ligging. In die 3 jaar dat wij geweest zijn wij natuurlijk aan het "muggenprobleem" gewend geraakt. Wat ons opvalt is dat het probleem elk jaar minder wordt. Als je een Golden of Platinum chalet huurt heb je een plafondventilator op de buitenterras en dit is ideaal!! Niet of nauwelijks last van muggen. Ja, het klopt dat het zwembad tussen 1300-1600 uur en op woensdag dicht is maar dit staat ook op de website van de camping aangegeven. Wij vinden dit niet zo'n probleem, gewoon een kwestie van andere dingen plannen in die tijd. Strand/zee ook perfect,goed onderhouden en langzaam aflopende zee. Al met al een ideale camping voor een gezin met kinderen van 0-12 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad

• Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Il Tridente in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Il Tridente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.