Aparthotel Holiday

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

9 Reviews over Holiday

• 9Patrick22-08-2017

Goed verzorgd hotel

Ga voor de royal kamer met zijzeezicht tegenover hotel Savoy, heb je lekker avondzonnetje. Meerprijs tov de kamers met vol zeezicht zou ik niet doen, kamers hebben zeer groot balkon maar onpraktisch ingericht. We sliepen er zelf twee nachten door overboeking. Royal kamer beschikt over twee badkamers en drie airco's. De keuken uitrusting is zeer karig. Kamers gedateerd maar zeer schoon en dagelijks gereinigd incl handdoeken. Ontbijt ééntonig maar uitgebreid. Vaste plek bij ontbijt, handig. Aardige behulpzame obers en receptie. Handdoeken service aan zwembad, eigen strandplek + bedjes en parasol. Prijzen aan hotelbar hoog; flesje bier €5, wodka €8 voldoende plek overal. Alles zeer schoon. Animatie doet haar best maar beter gezien....persoonlijk hadden wij hiervoor twee keer UAI 5 sterren in Turkije gedaan, dit is geenszins hiermee te vergelijken en dat geeft niet want daar stel je je op in. Desondanks zou het voor ons voor herhaling vatbaar zijn terwijl de prijs zeker vergelijkbaar is.

• 9Familie met jonge kinderen21-06-2016

Goed verzorgd, schoon, top voor jonge kids!

Leuke animatie voor kinderen, leuke binnenspeelruimte met huisjes, glijbaantjes en veel speelgoed, prima kamers, alles schoon, zwembad lekker ruim en een leuk kinderbadje, eten goed verzorgd, fijn personeel, handdoekenservice bij het zwembad, je mag geen handdoek leggen, direct aan de eindeloze wandel- en fietsboulevard met daarachter direct het strand, met om de 100 meter een speeltuintje, volleybalvelden, etc. In het centrum, doch rustig gelegen.

• 10Harry Meijer04-10-2011

zeer goed hotel met grote schone kamers

algemene indruk top, omgeving goed [druk] ,buurt netjes personeel super vriendelijk, prijs stevig maar kindvriendelijk tot 5 jaar gratis , restaurant zeer goed krap zitten maar dat is overal, kamers goed schoon en groot, kindvriendelijk ja zeer goede animatie en veel facaliteiten, kortom een super hotel met kinderen

• 10Anna11-09-2011

Świetne miejsce zwłaszcza dla rodziców z dziećmi.

Świetnie położony, mnóstwo atrakcji dla dzieci zarówno na terenie hotelu jak i w pobliżu.Pokoje wysoki standard, obsługa również, jedzenie także.Większość turystów to Niemcy i Austriacy.Idealne miejsce na wakacje z dziećmi:)

• 9Leo11-03-2010

Mooi aparthotel met prachtig zwembad aan zee

1 week in dit goed onderhouden aparthotel fijn zwembad en goede ligging aan ietwat druk stand. personeel zeer vriendelijk. Keuken goed en netjes verzorgd. Gaan weer terug voor twee weken

• 8John en Marielle27-08-2009

Een leuk begin van een super vakantie

Wij zijn hier een week geweest voor dat wij op cruise gingen, mooi hotel. Gunstige ligging voor uitstapjes en het strand. Leuk zwembad. Ruime kamers (2 slaapkamers, woonkamer en 2 badkamers), wij hadden een kamer met frontaal zeezicht. En een super groot balkon. Van hieruit hebben we een bezoek gebracht aan Venetië en de Grotte Gigante.

• 9Jessica02-09-2008

Geweldig!!

Mooi Aparthotel!! Wij hadden volpension het eten was heerlijk!! Mooie ruime kamers. Het personeel is erg vriendelijk. Prachtige zwembad en strand.

• 9Peter en Karen11-08-2008

SUPER!!!!

Een prachtig hotel, zeer rustig gelegen maar het centrum ligt op een steenworp afstand. Kamers zijn erg ruim en schoon. We hebben alleen logies en ontbijt gehad, maar het ontbijt was ook heel goed verzorgd. Het zwembad is groot en een voordeel: er zijn genoeg stoelen. Zelfs als je later op de ochtend komt, kun je nog uitzoeken waar je wilt liggen. Kortom zeker een aanrader!

• 8van Zalen04-08-2008

Prachtig hotel!!

Prachtige grote kamers en terras met zeezicht. Prima hotel, mooi zwembad, goed eten(wel erg veel antipasta's) zeer hygienische schoonmaak. Strand is minder, ongelooflijk veel bedjes en dezelfde parasols zodat je kinderen niet meer weten waar je bent.(om deze reden ook geen gebruik van gemaakt) het zwembad maakt veel goed!

Aparthotel Holiday info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)

Meals