Hotel Gran Venere Beach

HotelWeer vandaag23°16°
Hotel Gran Venere Beach
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Venere Beach voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Gran Venere Beach in het Nederlands

Dit hotel wordt geleid door aardige en behulpzame moeder en zoon. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Ligging perfect op slechts 100 mtr van de zee en in het centrum van de stad. Wij hadden alleen geboekt voor overnachting met ontbijt, het ontbijt is gevarieerd en goed, hoewel we een ei ontbrak.

De badkamer en balkon was aan de kleine kant maar was wel schoon en gezien de hele entourage is dit hotel zeker voor herhaling vatbaar. De kamers zijn voorzien van airco, welke wel nodig is. De auto kan of onder het hotel of naast het hotel op eigen grond geparkeerd worden.

Dit hotel is een echte aanrader!!!!!!!

Goed t.o.v. het centrum en het strand liggend vriendelijk familie hotel.

Kamers worden elke dag netjes onderhouden, uitgebreid ontbijt. Het zwembad is naast het hotel en voorzien van een bar en ober welke op verzoek uw drankje bij uw zit/lig plaats brengt. De auto kan op een plaats onder of naast het hotel geparkeerd worden. De eigenaars (moeder en zoon) en het personeel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader. Minpuntje is het kleine balkon en de kleine doucheruimte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Venere Beach in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Venere Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.