Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capalonga voor je op een rij gezet:

170 Reviews over Capalonga

• 9Ruben18-09-2022

Geweldige camping in levendig stadje

Wat een mooie camping. Ja, het is groot maar het voelt totaal niet massaal aan. Je hoeft nergens lang te wachten. Het strand is groot genoeg en ook het zwembad (met spraypark) kan het aantal gasten prima aan evenals het sanitair. De hygiene is top. Je fietst vanaf de camping zo langs de boulevard naar het centrum van Bibione, een levendig en gezellig stadje met Lunapark. Pak je liever de auto dan zijn er ook voldoende leuke stadjes en wijnestates in de omgeving. Met een veerbootje (vanaf restaurant naast de camping) vaar je naar de overkant van de lagune alwaar je prachtig kan fietsen of wandelen. De campingplaatsen zijn niet heel groot maar voldoende groot voor caravan, camper of (normale) tent. Het personeel bij de receptie is meer zakelijk dan vriendelijk. Het personeel van het zwembad en animatie is wel vriendelijk. Een groot deel van de plaatsen kan je niet van te voren boeken. Op de bonnefooi afrijzen is dus mogelijk.

• 7Maarten uit Gilze13-09-2022

Voor als je van massa toerisme houdt

Enorm grote camping welke meer straten heeft dan het dorp waar wij vandaan komen. Alles is groot en massaal. De ontvangst, de campingwinkel (lees: volwaardig supermarkt), het entertainment, noem maar op. Staanplaatsen zijn overigens ruim. Zwembad is leuk maar weinig ligplaatsen/ligbedjes. Grootste pluspunt van de camping is zijn ligging direct aan zee met een heerlijk strand welke letterlijk aan de camping grenst. Sanitair is OK en wordt goed onderhouden. Tja, leuke camping als je van massa toerisme houdt. Na een paar dagen vonden wij het wel weer prima.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 6Danielle17-08-2022

Nooit meer heen

Wij zijn er in 2019 geweest en een rent a tent gedaan maar wat was het verschrikkelijk Camping had alles een zwembad. Strand lekker eten Maar ongelofelijk wat een drukke bedoeling Als ik achteruit de tent wou gaan stond ik al bij de buren De kerel waar je ook nog borg aan moes betalen was niet vriendelijke deed niet zijn best De tent was niet eens goed schoon Word niet goed gecontroleerd En er wordt hard gereden, er lopen ook kleine kinderen rond En het raarste vond in eigenlijk de regels van de camping dat je paspoort moes afgeven zo niet dan werd er een foto van gemaakt en je kreeg het pas terug als de toeristenbelasting had betaald maar dan kreeg je het nog niet gelijk terug Bij weggaan zit er iemand bij de poort en die overhandigt jou paspoort weer terug, belachelijk gewoon

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Sas13-08-2022

Top locatie onvriendelijk personeel

Bij aankomst vreselijk onvriendelijk personeel bij de receptie. Na 1 nacht had mijn dochter het koud dus op naar de receptie voor een deken, maar die krijg je niet die leggen ze niet in de huisjes. Je kan wel Beddengoed huren waarop wij zeggen prima als we naar een deken hebben. Die krijg je dus niet alleen een laken pakket deken moet je maar buiten de camping kopen. De airco kan je ook niet aan laten als je weggaat dus word zo weer 45 graden in je chalet als je even weg ben. Gelukkig zijn wij niet voor 1 gat te vangen dus de boel even omgebouwd en de airco werkte ook als je weg ging. Er zijn weinig tot geen Nederlandsers op de camping. Ik denk dat 80% Duits is.

De zee was heerlijk, de pizza iets buiten de camping hemels en Bibione is een erg leuk stadje. Venetië ligt om de hoek dus ook echt de moeite waard.

Voor tieners is het een saaie boel. De sportschool zit er trouwens NIET bij in. Betaal je 25 euro per persoon per verblijf.

• 6Eetgelegenheden
  • 8NIKERK09-08-2022

Rent a tent safaritent Ivory

Wij zijn 2 weken naar camping Capalonga geweest in Bibione. Het is een mega grootte camping, waar veel te doen is, vooral voor wat jongere kinderen. In de avond worden er hele leuke shows opgevoerd. Ze maken heerlijke cocktails bij de bar. Bij de receptie zijn ze niet heel gastvrij en ook bij de poort, zijn de Italianen niet op hun best. Wij hadden via rent a tent een safaritent geboekt. Onze gastheer bleek helaas niet zo'n gastheer als dat wij verwachtte. We miste het een en ander in de tent. We hadden graag de Ligbedjes gehad, die erbij zouden zitten. We vroegen dit aan onze gastheer, maar hij lachte dit weg en zei dat hij daar geen geld voor had. Verder was de inventaris voor een 6 persoons tent minimaal, 2 Schaaltjes, 1 koekenpan , 1 bed in de woonkamer, omdat de stapelbedden "op" waren, geen parasol en geen kledingkast met hangertjes. Dit zijn maar een paar dingen die ontbraken. Verder wordt er TE hard gereden.

• 9Delia17-08-2019

Meraviglioso

Bellissimo campeggio, ben organizzato, personale gentile e competente. Animazione Samarcanda stupenda e professionale, sempre sorridenti e simpatici con Carla super energica e Lukas e Marco calcio super simpatici. Torneremo!!!!!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Siglinde21-08-2018

26 Jahre zur zweiten Heimat geworden!

Zwischen Lagune und Meer viel Platz für Sport und Freizeit. Ruhige Plätze um die Seele baumeln zu lassen. Nähe zum Ort lädt zum abendlichen Bummeln ein. Supermärkte, Bars, Restaurants gut zu erreichen. Das vermeidet einen „Lagerkoller“

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7Karlo11-08-2018

Niet snel meer terug.

De stacaravan Maxi caravan is sterk verouderd. Wij hadden een maxi caravan a 1900 euro en dit is echt een hok met maar 2 ramen. Zeer Oud en smoezelig! Alles binnen valt haast uit elkaar, is gewoon ruw hout en er is ook geen “zitje” ( wisten wij niet van te voren). Wij huren al meer als 10 jaar op vakanties een mobile home maar deze NOOIT meer.
    Het zwembad, restaurant en de winkels zijn top. Alles wat je “ vergeten” bent kun je daar halen. We hadden wel een fiets bij de accommodatie en deze is wel brood nodig. De afstand van de caravan naar het zwembad is ongeveer 10 a 15 min lopen ( als je goed loopt). Wij hebben ook een boot gehuurd en dat is fantastisch. Al met al gaan wij niet snel meer terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Marleen09-08-2018

Een leuke actieve vakantie gehad op Capalonga.

Heerlijke vakantie gehad. Kampeerplaats was ruim genoeg voor onze vouwwagen , en 2 tentjes voor de kinderen.Strand is schoon,ruim en rustig,Toiletgebouw oud maar wel netjes en schoon. OpVallend was de luide aankondigingen op de luidsprekers van de siësta’s , het activiteitenprogramna en de aanwezigheid van de visboer . Is even schrikken op je 1 e vakantiedag s’ochtends om 8:15! Overwegend Duitse campinggasten. Hele vriendelijke gemoedelijke sfeer, een praatje, potje tafeltennis of volleybal ging heel leuk samen. Fijne sportclub net buiten de camping. Personeel is niet erg behulpzaam, maar als je je eigen schema hebt, prima sporten. Alles is er, losse gewichten, kettlebells, dumbells ,squatrek en wat technogym apparaten ( conditie en kracht) geen Airco, gewoon lekker zweten! Ook zwembad, wellness en horeca is dik voorelkaar. Een leuke actieve strandvakantie gehad op Capalonga.

• 8Eetgelegenheden
  • 9EMANUELA07-08-2018

PARADISO DI TRANQUILLITA'

SONO STATA NEGLI ANNI ' 90 AL CAPALONGA QUANDO ERO RAGAZZINA E GIà ALLORA AVEVO UN OTTIMO RICORDO DI UN CAMPING ORDINATO, PULITO...DECIDO DI RITORNARCI CON LA MIA FAMIGLIA QUEST'ANNO E LO RITROVO MIGLIORATO , SEMPRE PULITO, TRANQUILLO, UNA SPIAGGIA MERAVIGLIOSA, LO STAFF SEMPRE ATTENTO , DISPONIBILE E GENTILE COL CLIENTE. PISCINE MERAVIGLIOSE, PULITISSIME CON OTTIMO PUNTO RISTORO. ANIMAZIONE OTTIMA CON SPETTACOLI SERALI DI LIVELLO, MOLTO PREPARATI. ANCHE IL MINI CLUB DIVERTENTE , MIO FIGLIO è STATO FELICE!! UNICO NEO...L'ESSERCI STATA SOLO UNA SETTIMANA, IL PROSSIMO ANNO TORNEREMO PER STARCI MOLTO DI Più. e' IL POSTO IDEALE PER DIMENTICARSI TUTTO LO STRESS ACCUMULATO DURANTE L'ANNO!

Camping Capalonga info

Camping-informatie

• NaturistencampingNiet beschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Rolstoel toegangBeschikbaar
  • KluisNiet beschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar