Camping Capalonga

Met jonge kinderen

Niet snel meer terug.

Karlo
11-8-2018

De stacaravan Maxi caravan is sterk verouderd. Wij hadden een maxi caravan a 1900 euro en dit is echt een hok met maar 2 ramen. Zeer Oud en smoezelig! Alles binnen valt haast uit elkaar, is gewoon ruw hout en er is ook geen “zitje” ( wisten wij niet van te voren). Wij huren al meer als 10 jaar op vakanties een mobile home maar deze NOOIT meer.

Het zwembad, restaurant en de winkels zijn top. Alles wat je “ vergeten” bent kun je daar halen.

We hadden wel een fiets bij de accommodatie en deze is wel brood nodig. De afstand van de caravan naar het zwembad is ongeveer 10 a 15 min lopen ( als je goed loopt).

Wij hebben ook een boot gehuurd en dat is fantastisch.

Al met al gaan wij niet snel meer terug.

Heerlijke vakantie gehad. Kampeerplaats was ruim genoeg voor onze vouwwagen , en 2 tentjes voor de kinderen.Strand is schoon,ruim en rustig,Toiletgebouw oud maar wel netjes en schoon. OpVallend was de luide aankondigingen op de luidsprekers van de siësta’s , het activiteitenprogramna en de aanwezigheid van de visboer . Is even schrikken op je 1 e vakantiedag s’ochtends om 8:15! Overwegend Duitse campinggasten. Hele vriendelijke gemoedelijke sfeer, een praatje, potje tafeltennis of volleybal ging heel leuk samen.

Fijne sportclub net buiten de camping. Personeel is niet erg behulpzaam, maar als je je eigen schema hebt, prima sporten. Alles is er, losse gewichten, kettlebells, dumbells ,squatrek en wat technogym apparaten ( conditie en kracht) geen Airco, gewoon lekker zweten! Ook zwembad, wellness en horeca is dik voorelkaar. Een leuke actieve strandvakantie gehad op Capalonga.

Nooit meer!

Martine
4-8-2018

Houd er rekening mee dat er vooral Duitsers op de camping staan, net een Duits dorp.

Hondenplaatsen zijn erg klein en de hond mag nergens op de camping komen.

Wij komen hier niet meer, het is net een groot Duits kamp, vreselijk!

Ps. Als je hier heen gaat zorg dan dat je een reserveringsnummer hebt, die van ons was nergens meer te vinden.

Fijne vakantei gehad!

Johan
22-7-2018

Fantastische camping met 2 zwembaden en aan de ene kant het strand en aan de andere kant aanlegsteigers voor je eigen boot(bootkraan) of huurboten. Midden op de camping een vrij nieuw toiletgebouw met mooie verlichting 's-avonds(blauwe led onder wastafels ed) maar aan het eind bij straat 36 2x ouder gebouw. Op zich best netjes en wordt regelmatig gereinigd en er hangen gordijnen tegen ongedierte . Hier staan ook de rent tenten die super waren. Geen badmuts en baden zijn tussen de middag(siësta tussen 13;30-15;30 uur )gewoon open . 1 is op maandag gesloten en 1 op de vrijdag. Hierbij genoeg ligbed en pvc bedjes met kussen en parasols of kunstgras. Alleen wordt je hier ook gek van het handdoekje leggen. Strand groot en zeer netjes en loopt gelijkmatig af . Overal douches en zelfs gratis stoelen met parasol(deze staan wel ver van het water maar gratis (iiig waar wij stonden).Bobione pineda te voet bereikbaar.Kortom fantastisch gehad!

Super Camping

nadieke
4-8-2016

een super geweldige vakantie gehad,zeer nette bungalow ,heel vriendelijk personeel ,en enorm lekker eten in de restaurants,en wat een luxe als je met je eigen boot gaat, we hebben echt genoten van deze camping +puntje met bungalow zijn stoeltjes en parasol inbegrepen op het strand

- puntje dat het zwembad gesloten was tussen 13 en 17u

sportieve vakantie

birgit
25-6-2016

mooi strand

mooie fitness

beachvolleybal!!!!!

Leuke camping, maar niet nog eens

Rezie Leenders
22-9-2014

Kindvriendelijke camping, met een mooi strand. Zwembad is aan de kleine kant.

Omgeving is weinig interessant. Als je voor strandvakantie gaat, is dit een prima camping. Het sanitair voldoet, wordt 3 keer per dag schoon gemaakt, maar echt schoon vonden wij het niet. Er vlogen veel zwaluwen door het gebouw, die overal hun behoefte deden.

De eigenaar rijdt iedere dag een rondje over de camping om vrije plaatsen te tellen. Dit deed wat onprofessioneel aan. De niet reserveerbare plekken zijn dan ook niet genummerd.

We hadden een kampeerplek gereserveerd, maar deze was niet reservering waardig. Er kwamen veel wortels uit de grond, waar echt niet op te kamperen was. De volgende dag, mochten we gelukkig een andere plek uitkiezen, die ons inziens veel beter was als de reserveerde plekken.

Het personeel van de receptie kwam op ons wat nors over. Er was weinig informatie te vinden over de omgeving en uitstapjes bij de receptie.

Heerlijke strandvakantie op capalonga

familie hendrix
28-8-2014

Heerlijke vakantie gehad op capalonga,

Het strand is geweldig, supermarkt lekker lang open en groot.

langgestrekte camping, daardoor zijn de afstanden redelijk lang.

Leuk straatje met tenten.

Zeker een aanrader!!!

Top

familie Leenstra
26-8-2014

Prima camping ..........................

prima camping

familie Doormaal
25-8-2014

Wel raar dat je tussen 13.30 en 15.30u niet van de camping kunt, dit belemmert wel erg, niet erg klant vriendelijk in deze tijd!! Verder ook erg raar dat het zwembad tussen 12.45 en 15.30u gesloten is. Het is hoog seizoen, de camping is in september weer dicht. Dit kan ook echt niet in het hoogseizoen!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capalonga in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capalonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.