Camping Capalonga

100 reviews over Camping Capalonga in het Nederlands

Super Camping

nadieke
4-8-2016

een super geweldige vakantie gehad,zeer nette bungalow ,heel vriendelijk personeel ,en enorm lekker eten in de restaurants,en wat een luxe als je met je eigen boot gaat, we hebben echt genoten van deze camping +puntje met bungalow zijn stoeltjes en parasol inbegrepen op het strand

- puntje dat het zwembad gesloten was tussen 13 en 17u

sportieve vakantie

birgit
25-6-2016

mooi strand

mooie fitness

beachvolleybal!!!!!

Leuke camping, maar niet nog eens

Rezie Leenders
22-9-2014

Kindvriendelijke camping, met een mooi strand. Zwembad is aan de kleine kant.

Omgeving is weinig interessant. Als je voor strandvakantie gaat, is dit een prima camping. Het sanitair voldoet, wordt 3 keer per dag schoon gemaakt, maar echt schoon vonden wij het niet. Er vlogen veel zwaluwen door het gebouw, die overal hun behoefte deden.

De eigenaar rijdt iedere dag een rondje over de camping om vrije plaatsen te tellen. Dit deed wat onprofessioneel aan. De niet reserveerbare plekken zijn dan ook niet genummerd.

We hadden een kampeerplek gereserveerd, maar deze was niet reservering waardig. Er kwamen veel wortels uit de grond, waar echt niet op te kamperen was. De volgende dag, mochten we gelukkig een andere plek uitkiezen, die ons inziens veel beter was als de reserveerde plekken.

Het personeel van de receptie kwam op ons wat nors over. Er was weinig informatie te vinden over de omgeving en uitstapjes bij de receptie.

Heerlijke strandvakantie op capalonga

familie hendrix
    28-8-2014

Heerlijke vakantie gehad op capalonga,

Het strand is geweldig, supermarkt lekker lang open en groot.

langgestrekte camping, daardoor zijn de afstanden redelijk lang.

Leuk straatje met tenten.

Zeker een aanrader!!!

Top

familie Leenstra
    26-8-2014

Prima camping ..........................

prima camping

familie Doormaal
    25-8-2014

Wel raar dat je tussen 13.30 en 15.30u niet van de camping kunt, dit belemmert wel erg, niet erg klant vriendelijk in deze tijd!! Verder ook erg raar dat het zwembad tussen 12.45 en 15.30u gesloten is. Het is hoog seizoen, de camping is in september weer dicht. Dit kan ook echt niet in het hoogseizoen!!

nette camping, prima, schoon en confortabel

familie Kragt
    22-8-2014

Voor Italiaanse begrippen, netjes, schoon, er werd veel georganiseerd, prima eetgelegenheden en fijne winkel. Accommodatie (tent) was schoon en netjes, helaas wel veel lawaai's ochtends vroeg van buren met jonge kinderen....

Prima camping

familie Goei
    22-8-2014

Zwembad is prima, omgeving niet zo. Strand perfect. Zwembadbar lekkere lasagna. Mooie lagune.

Super camping!! Wel afgelegen.

familie Kuipers
    22-8-2014

Echt dicht bij een heel leuk strand en heerlijke zwembaden (wel weinig ligbedjes) eten erg goed, animatie top!! Tenten perfect, zeer goede ontvangst.

Leuk voor het hele gezin

familie Zaad
    20-8-2014

Leuke camping erg gezellige sfeer, eigenlijk niet echt iets om aan te merken. Tuurlijk zijn er altijd wel wat dingetjes die je irriteren of niet aanstaan zoals bijvoorbeeld de muggetjes maar kom op dat mag de pret niet drukken. Echt een camping om weer terug te komen. Dit was trouwens het 3e jaar dat we in Bibione waren.

We hebben een aantal aanbieders voor Capalonga voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capalonga in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capalonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capalonga scoort een 8.16 uit 10 op basis van 159 reviews.