Camping Capalonga

165 reviews over Camping Capalonga in het Nederlands

Niet snel meer terug.

Karlo
11-8-2018

De stacaravan Maxi caravan is sterk verouderd. Wij hadden een maxi caravan a 1900 euro en dit is echt een hok met maar 2 ramen. Zeer Oud en smoezelig! Alles binnen valt haast uit elkaar, is gewoon ruw hout en er is ook geen “zitje” ( wisten wij niet van te voren). Wij huren al meer als 10 jaar op vakanties een mobile home maar deze NOOIT meer.

Het zwembad, restaurant en de winkels zijn top. Alles wat je “ vergeten” bent kun je daar halen.

We hadden wel een fiets bij de accommodatie en deze is wel brood nodig. De afstand van de caravan naar het zwembad is ongeveer 10 a 15 min lopen ( als je goed loopt).

Wij hebben ook een boot gehuurd en dat is fantastisch.

Al met al gaan wij niet snel meer terug.

Heerlijke vakantie gehad. Kampeerplaats was ruim genoeg voor onze vouwwagen , en 2 tentjes voor de kinderen.Strand is schoon,ruim en rustig,Toiletgebouw oud maar wel netjes en schoon. OpVallend was de luide aankondigingen op de luidsprekers van de siësta’s , het activiteitenprogramna en de aanwezigheid van de visboer . Is even schrikken op je 1 e vakantiedag s’ochtends om 8:15! Overwegend Duitse campinggasten. Hele vriendelijke gemoedelijke sfeer, een praatje, potje tafeltennis of volleybal ging heel leuk samen.

Fijne sportclub net buiten de camping. Personeel is niet erg behulpzaam, maar als je je eigen schema hebt, prima sporten. Alles is er, losse gewichten, kettlebells, dumbells ,squatrek en wat technogym apparaten ( conditie en kracht) geen Airco, gewoon lekker zweten! Ook zwembad, wellness en horeca is dik voorelkaar. Een leuke actieve strandvakantie gehad op Capalonga.

PARADISO DI TRANQUILLITA'

EMANUELA
7-8-2018

SONO STATA NEGLI ANNI ' 90 AL CAPALONGA QUANDO ERO RAGAZZINA E GIà ALLORA AVEVO UN OTTIMO RICORDO DI UN CAMPING ORDINATO, PULITO...DECIDO DI RITORNARCI CON LA MIA FAMIGLIA QUEST'ANNO E LO RITROVO MIGLIORATO , SEMPRE PULITO, TRANQUILLO, UNA SPIAGGIA MERAVIGLIOSA, LO STAFF SEMPRE ATTENTO , DISPONIBILE E GENTILE COL CLIENTE. PISCINE MERAVIGLIOSE, PULITISSIME CON OTTIMO PUNTO RISTORO. ANIMAZIONE OTTIMA CON SPETTACOLI SERALI DI LIVELLO, MOLTO PREPARATI. ANCHE IL MINI CLUB DIVERTENTE , MIO FIGLIO è STATO FELICE!! UNICO NEO...L'ESSERCI STATA SOLO UNA SETTIMANA, IL PROSSIMO ANNO TORNEREMO PER STARCI MOLTO DI Più. e' IL POSTO IDEALE PER DIMENTICARSI TUTTO LO STRESS ACCUMULATO DURANTE L'ANNO!

Nooit meer!

Martine
4-8-2018

Houd er rekening mee dat er vooral Duitsers op de camping staan, net een Duits dorp.

Hondenplaatsen zijn erg klein en de hond mag nergens op de camping komen.

Wij komen hier niet meer, het is net een groot Duits kamp, vreselijk!

Ps. Als je hier heen gaat zorg dan dat je een reserveringsnummer hebt, die van ons was nergens meer te vinden.

Fijne vakantei gehad!

Johan
22-7-2018

Fantastische camping met 2 zwembaden en aan de ene kant het strand en aan de andere kant aanlegsteigers voor je eigen boot(bootkraan) of huurboten. Midden op de camping een vrij nieuw toiletgebouw met mooie verlichting 's-avonds(blauwe led onder wastafels ed) maar aan het eind bij straat 36 2x ouder gebouw. Op zich best netjes en wordt regelmatig gereinigd en er hangen gordijnen tegen ongedierte . Hier staan ook de rent tenten die super waren. Geen badmuts en baden zijn tussen de middag(siësta tussen 13;30-15;30 uur )gewoon open . 1 is op maandag gesloten en 1 op de vrijdag. Hierbij genoeg ligbed en pvc bedjes met kussen en parasols of kunstgras. Alleen wordt je hier ook gek van het handdoekje leggen. Strand groot en zeer netjes en loopt gelijkmatig af . Overal douches en zelfs gratis stoelen met parasol(deze staan wel ver van het water maar gratis (iiig waar wij stonden).Bobione pineda te voet bereikbaar.Kortom fantastisch gehad!

È sempre incantevole

Mariangela
15-7-2018

Da anni vengo al capalonga prima con i miei amici ei miei figli ora anche con le mie nipotine è un posto fantastico belle tutte le migliorie che sono state fatte specialmente nella piscina x bambini animazione ottima i ragazzi sono fantastici non frequentavo molto il teatro ma quest'anno non ho perso mai una serata . I ragazzino dono molto disponibili ti coinvolgono e hanno un buon rapporto con le persone in vacanza. Buon lavoro ragazzi avete ancora tanto da lavorare con chi invece è li a riposare grazie a tutto il personale spero di poter ritornare l'anno prossimo

Total verdreckte Sanitätgebäude

TomTom
8-12-2017

Wir sind seit vielen Jahren dort, aber dieses Jahr bestimmt zum letzten Mal. Das Sanitärgebäude in der Ringstraße ist wirklich nicht mehr zumutbar, Vögel nisten in den Toiletten an den decken, Spiegel verrostet und zerbrochen, ab Mittag keine Toilette mehr benutzbar ... sorry, aber es gibt auch andere schöne Strände.

Torno tutti gli anni da 15 anni

Elena
30-11-2017

Io e la mia famiglia ci troviamo benissimo da tanti anni. ogni anno almeno una settimana, da soli, con altri amici ... e' come essere a casa. Spiaggia meravigliosa, mare pulito, campeggio tutto ok, ristoranti molto carini, mobilhome funzionali e pulitissime.

Voto 10 stelle !!!!!!!!!!!!!!

mittelmäßig

Ziegeuner
10-9-2016

Der Platz ist eigentlich super auch die Animation wenn man das Prinzip der Anmeldung verstanden hat ist gut aber es sollte doch mehr investiert werden das zum Beispiel keine Schwalben in den sanitäranlagen nisten können oder das ist der Knaller man sitzt vor seinem Zelt und isst da kommt ein Insektenbekämpfer und sprüht Insektizide über die zelte und Teller dabei sprechen wir von 17 18 uhr diese Probleme sind leider schon lange bekannt aber es wird nichts verändert ein Zeichen das es dem Betreiber egal ist wie der Gast sich fühlt wiegesagt platz ist sonst gut

Super Camping

nadieke
4-8-2016

een super geweldige vakantie gehad,zeer nette bungalow ,heel vriendelijk personeel ,en enorm lekker eten in de restaurants,en wat een luxe als je met je eigen boot gaat, we hebben echt genoten van deze camping +puntje met bungalow zijn stoeltjes en parasol inbegrepen op het strand

- puntje dat het zwembad gesloten was tussen 13 en 17u

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capalonga in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capalonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capalonga scoort een 8.16 uit 10 op basis van 165 reviews.