FamiliehotelWeer vandaag21°13°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bibione Palace Suite voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Bibione Palace Suite in het Nederlands

Prima hotel in een minder interessant Bibione

J Willen
6-5-2018

Een prima hotel. Prijs-kwaliteit prima. Zeer schoon. Halfpension, eten goed niet uitzonderlijk. Veel gratis extra's

Gereisd Met partner in mei 2018

Perfectie tot in de puntjes !

carl_braekevelt
12-8-2016

Of het een grote troef is dat dit doorgaat als designhotel, dat betwijfel ik. Het ontwerp van de nachtkastjes op de kamer was doorgetrokken, maar deze waren totaal niet gebruiksvriendelijk ! Het is niet goedkoop hier te logeren, maar de meerwaarde is er wel ; beddengoed wordt iedere dag ververst (blijkt dit wel nodig ?), het ruime ontbijt en avondeten zijn top (met afwisselend lamsvlees, côte à l'os, zeetong ...). Frisdrank en water zijn bij het eten vrij te nemen. Het zwembad is supergroot, de animatie en uitstappen van het hotel (kayakken ed.) zijn super ! De fitnessruimte is fantastisch. Dit is een uitstekend hotel voor families met jonge kinderen, voor hen is dit het paradijs, met uitgebreide kinderclub en afgezonderd kinderzwembad. Het gekrijs van de kleine eters moet er dan wel bij nemen. Absolute netheid is hier van tel. Je wordt hier in de watten gelegd. Buiten het hotel is er niet veel te beleven en is de typische Italiaanse sfeer ver te zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Goed hotel

Marloes
1-9-2014

Bibione was relatief weinig te beleven buiten de lange winkelstraat en strand. Weinig Nederlanders. Lange winkelstraat met ook veel restaurants. Wij misten de clubs, loungebar. Met kinderen snap ik dat je hier naar toe gaat, voor jonge stellen vonden wij het minder geschikt. Venetië is leuk uitstapje, maar meer was er ook niet.

Goed hotel, goede service, vriendelijk, goed eten. Net hotel, binnen en buiten zwembad, direct aan zee. Relatief weinig Nederlanders. Veel gezinnen met kinderen, waren het enige jonge stel zonder kinderen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Super hotel

narcis37
31-8-2013

Prachtig hotel met een super ligging meteen aan zee. Wij hadden halfpension geboekt en dat was zeker de moeite waard. Voor en nagerechten zijn allemaal in buffetvorm en daarnaast zijn de hoofdgerechten van de kaart te bestellen, zoveel je wilt! En smaakte super echt goede kwaliteit. Vriendelijk personeel die de tijd nemen op je tips over de omgeving te geven. Venetie ook een aanrader ongeveer 1,5 uur rijden dan bij Punta Sabbiodori op de boot. De zee is fantastisch en loopt geleidelijk af dus ook ideaal voor kinderen. Strandbedjes zijn inbegrepen bij het verblijf incl strandlakens. Ook in het hotel veel te doen voor kinderen. Kamers netjes en schoon, bed was iets minder met harde vering, kamer die wij hadden was ook niet echt ruim. Wel een groot balkon en goede airco. Al met al zeker een aanrader! Bibione erg toeristisch maar leuk met een grote winkelstraat en veel vertier.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Gewoon geweldig

Detlef Spiessens
17-2-2013

Dit hotel heeft alles wat een hotel moet hebben. Mooi hotel, prachtige kamers, lekker eten, de beste ligging, zwembaden, wellness, fitness, gratis parking,... Gewoon boeken! Bibione zelf is leuk, met veel winkels en leuke pubs. Wel nieuw opgetrokken en geen typisch Italiaans karakter. Maar toch zal je hier een supervakantie hebben.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed gelegen en kindvriendelijk hotel!

Sofie
7-8-2012

Een ideaal gelegen hotel aan het lange zandstrand. Als je in de maanden juli en augustus naar hier op vakantie wil gaan weet je dat het druk kan zijn op dit strand, dan kies je best een andere bestemming waar je wel alleen kan rondlopen!!!!!! Het hotel heeft een fijn kinderzwembad en een mooi groot zwembad, het was er zeker niet te druk! Een leuk speeltuintje voor kinderen aangrenzend aan het kinderzwembad. Een grote fiets en wandelboulevard aan het strand, fijn om een fietstochtje te maken. Fietsen met kinderstoel gratis ter beschikking. Een vriendelijke bediening voor het hoofdgerecht aan tafel. Het eten was lekker al weet je op voorhand niet waarvoor je kiest. Soms vraag ik me af wat de mensen s' morgens thuis eten als ze dit ontbijt niet goed vinden. Er zijn eitjes, spek, broodjes, gebak, vers fruitsap, koeken noem maar op...alles wat je maar kan wensen! Een prijzig hotel maar toch proper en modern!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Kindvriendelijk

stijn van caneghem
28-5-2012

Modern verzorgd hotel, mooi groot zandstrand (minpunt: veel leurders op strand), rustige omgeving (al denk ik dat het in het hoogseizoen wel anders zal zijn...), eten van uitstekende kwaliteit (wel enkel ontbijt, saladebar en dessert in buffertvorm, rest a la carte...), leuke winkelsraat en eet- en drankgelegenheden op wandelafstand. Zeer kindvriendelijk! Parking in ondergrondse garage, gratis fietsen, buggy's, WIFI in op kamer,...

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

Een hel voor wie rust zoekt op vakantie !

werner huysmans
28-8-2011

Het hotel heeft een mooi interieur en de kamers zijn ruim,modern en mooi. Tot zover het goede nieuws. Het zwembad is veel te klein voor het aantal gasten en er drijven heel veel luchtmatrassen in die het hotel gratis ter beschikking stelt. Als rond 18 u de kleine kinderen het zwembad verlaten hebben, ligt het zwembad in de schaduw van het aanpalende gebouw! Het zandstrand is zeer groot. Jammer genoeg is het massatoerisme hier zodanig dat je zelfs geen 10m op het strand kan wandelen zonder tegen iemand aan te botsen. Je moet al redelijk ver de zee in gaan om een beetje rust te hebben. Het avondeten is beneden alle peil, zeker voor de prijs die we betaald hebben (480 euro per nacht - half pension). Het ontbijt is beter van kwaliteit, maar nog altijd niet zeer goed (wat het wel zou mogen zijn voor de prijs die je betaalt). Kortom, heel duur en geen kwaliteit. Never again !!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Prachtig hotel

mario Maenhaut
22-8-2011

We zijn juist terug van een prachtige vakantie in Bibione palace suite hotel Dit hotel is een echte aanrader zowel voor jong en oud wij zijn geweest met 2 volw 1 tiener 17 jaar en 1 knd van 6 jaar Goede lligging, prachtige kamers, heel rustig en vooral heeeel kindvriendelijk (top) 1 minpuntje het buffet vonden wij niet zo uitgebreid (we zijn waarschijnlijk al te veel verwend geweest vorige keren) wel heel lekker en voor elk wat wils aan de bar goed vertoeven wel veel geld ( 4 euro) voor blikje cola enz.... Niet twijfelen voor te boeken vooral doen is een echte must Wij zijn echt verwend geweest en dit 11 dagen lang .....

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon fantastisch

ALINDA
25-7-2011

We zijn net terug van Bibione Palace suite hotel en het was super geweldig, heel vriendelijk personeel, goede ligging, we kunnen echt geen enkele min punt bedenken, zowel aan het zwembad, het strand en het hotel zelf was super proper, het eten was zeer lekker en voor de kinderen was er alles wat we maar kunnen wensen, toffe animatie 's avonds. het hotel is centraal gelegen maar toch heel rustig. wij zouden er zeker terug gaan

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bibione Palace Suite in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bibione Palace Suite zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.