ItaliëVenetoBassano del GrappaHotels Bassano del GrappaHotel San Giacomo (in Paderno del Grappa)

Hotel San Giacomo (in Paderno del Grappa)

ItaliëVenetoBassano del Grappa

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel San Giacomo (in Paderno del Grappa) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 11 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

11 Reviews over San Giacomo (in Paderno del Grappa)

• 7Fam. Driessen21-08-2017

Goed hotel met een paar minpuntjes

Mooie schone kamer, wel een erg krappe badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt, diner was wisselend van kwaliteit, wel altijd voldoende. Jammer dat er weinig buitenruimte is om een middag rustig door te brengen. Het bubbelbad in de tuin was niet te gebruiken omdat het vol zat met wespen. Al met al een leuke week gehad. Zeer veel te bekijken in de omgeving. Auto is onmisbaar.

• 7Doom06-08-2017

Goed hotel voor het arrangement proseccotour

Wij hebben geboekt via een Touroperator voor een proseccotour. Kamer lag aan straatzijde, had geen balkon. Alle comfort aanwezig maar geen overdreven luxe. Je kan ter plaatse wel upgraden naar een kamer op achterkant met zicht op mont grappa (mits surplus per dag). Je kan eten ook upgraden naar keuze a la carte (ook hier mits supplement/ persoon/dag). Arrangement vermeldt 5 wijnproeverijen maar hotel had 5de geplaatst om 15u30 de dag van vertrek, dus die konden we niet doen. De dag waar een regionale lunch inbegrepen is in het pakket, krijg je s avonds niet het 3gangen menu. Je krijgt een bonnetje goed voor een pizza en een drankje in een nabijgelegen pizzeria. Aan de receptie kregen we melding "you can choose any pizza you want and a drink pro person". Toen we wilden betalen met onze bon bleek echter dat die slechts een waarde had van 22 euro en dit 2 personen (11 euro/pers) Verder was het personeel vriendelijk en behulpzaam.

• 7C.D.06-09-2016

Leuke vakantie

Vriendelijk personeel, goed eten. Bij aankomst zou men wat flexibeler kunnen zijn omdat je perse moet wachten tot 15.00 uur om in te checken. Dat is na een lange rit niet echt fijn.

• 9Ton en Tonnie Nuijten22-07-2016

Geweldig in alle opzichten.

Wij vonden alles zeer goed en boven verwachting. Het alleen maar door zeer hardwerkende dames "gemaneged" hotel is een absolute aanrader. Veel aandacht van hun voor de gasten met een continue persoonlijke benadering en behandeling. Prijs/kwaliteitsverhouding zeer goed. Inrichting en onderhoud/verzorging/hygiëne zeer goed. Menu's als je van Italiaans eten houdt zeer verzorgd, gevarieerd en zeker heel lekker. Het hotel zelf is gevestigd in maar een dorp (Paderno del Grappa) waar op zich niet veel is te doen. Maar dit hotel is een prachtige uitvalsbasis voor verdere verkenning in de omgeving (Monte Grappa, Bassano del Grappa, Asolo, Venetië etc. De streek is prachtig en biedt vele mogelijkheden. Wat wij ook als zeer opvallend en zeer prettig hebben ervaren was de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van de bevolking in deze regio. Wij hebben dat op andere plaatsen in Italië nog niet zo meegemaakt.

Kortom een aanrader voor verkenners van landstreken. De meeste boekers boeken deze reis volgens mogelijke arrangementen voor 1 week. In principe afhankelijk van voorkeuren, ervaringen en persoonlijke activiteit is 1 week misschien voldoende. Wij hebben er dankzij onze zeer positieve ervaringen 1 extra week aangeplakt.

• 7Tom03-07-2016

Leuk hotel met een aantal maar's...

Verbleven in kamer 213. Erg kleine kamer met zeer weinig bewegingsvrijheid. Op 1 enkele kast na zeer weinig ruimte om spullen in op te bergen. De kast stond heel dicht naast het bed waardoor je ook nog moeite had om erbij te komen. Verder wel schoon. Kluisje helemaal onder in de kast waar je niet bij kunt. Goed ontbijt en diner met vriendelijk bedieningspersoneel. Kleine tuin met boven de ligbedden geen parasols en klein bubbelbad voor hooguit 4 personen. Er kwam een groep Italiaanse wielrenners en toen mochten wij ineens niet meer de parkeerplaatsen voor de deur gebruiken. Wel aan de overkant van de weg parkeermogelijkheden.

• 9Margriet05-08-2015

Geweldig

De algehele indruk van het hotel is zeer goed. De achterkant kijkt uit op de Monte Grappa. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Netjes en schoon hotel en de kamers werden elke dag goed gepoetst. Prima prijs kwaliteit verhouding - zelfs beter dan verwacht. Elke dag konden we kiezen uit 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Het waren geen grote porties, maar wel voldoende. Tijdens ons verblijf waren er geen kinderen in het hotel.

• 7Hugo23-09-2014

Geen 4* kamers

Het hotel ligt aan een rotonde van doorgaande wegen. De entourage wanneer men het hotel is OK, incl. het ontbijt- en dinerrestaurant. Alle comfortkamers liggen aan de drukke voorzijde, de standaard kamers aan de achterkant evenals de 2 kamers met terras. De kamer aan de achterkant die we kregen, van 15 m2, is te klein voor een 4* ambiance en is niet als zodanig ingericht. Er is een 2 pers. kingsize bed met fragiele nachtkastjes, klerenkast met een IKEA hangrekje, kapstok, bureautafeltje, 2 houtenstoelen, koelkastje, KTV en koffie/thee-zet mogelijkheid. De badkamer, 2.8 m2, met douche 70x70 cm, niet schimmelvrij, ontbeert plaats om toiletspulletjes neer te leggen. Verder klossend laminaat, verlichting kon beter en airco. Gipsplaten wanden, dus gehorigheid van de medegasten. Gratis: kluisje, internet (niet stabiel) en beperkt gratis parkeren voor het hotel. Ontbijt: Redelijk. Keuze diner: Redelijk Onze conclusie: Het hotel voldoet niet aan 4* verwachting.

• 9Regine12-08-2014

Prima hotel in een mooie omgeving

We hadden dit hotel via een wijn-proef-arrangement. Het ligt in een hele mooie omgeving (proseccostreek) met veel bezienswaardigheden en hele leuke oude plaatsen, waar het een prima uitvalsbasis voor is. Hele vriendelijke mensen en lekker eten (arrangement was half-pension). We hadden een kamer met een balkon en er is ook een heerlijke tuin waar je ook gebruik kan maken van de hot-tub. Het hotel is ingesteld op actieve vakanties, zodat er goede faciliteiten zijn om bijvoorbeeld fietsen te plaatsen. Zowel voor de sportieve fietser (Monte Grappa ligt in "de achtertuin" en was dit jaar het parcours van de Giro) als voor de recreatieve fietser of wandelaar is het een zeer geschikte omgeving. Een echte aanrader!

• 7liesbethloef_106-08-2014

super gastvrij personeel

De sfeer in dit hotel is speciaal door het zeer hardwerkende en gastvrije personeel, allemaal vrouwen! De kamers aan de voorzijde van het hotel zijn wat kleiner, hebben bv geen extra stoel. Wel zeer goed schoon gehouden! Het ontbijt en diner zijn karig, géén 4 sterren. Wij vonden het jammer dat we geen gebruik konden maken van de jacuzzi, dat hadden onze kinderen leuk gevonden, maar ja... Wifi deed het de meeste tijd niet, maar dat vonden wij niet zo erg, er is genoeg te doen in en om Paderno.

• 9Paul Eringa08-06-2014

Prima hotel

Prima hotel, midden in de Prosecco-streek. Uitermate vriendelijk personeel. Kamers zijn OK. Enige minpuntje: wij hadden kamer aan de straatkant. Het was warm, maar omdat het nog vroeg in het seizoen was, kon/mocht de airco nog niet aan. De directe omgeving is Prachtig.

Hotel San Giacomo (in Paderno del Grappa) info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)