Camping Agriturismo Alba

• Matig / voldoende: 5 - 7

Rustige kleine camping

de Abeltjes
20-8-2017

In een landelijke omgeving een rustieke camping met 'n klein zwembad en een prima eetgelegenheid. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Douches en wc's zijn basic, 'savonds vaak geen warm water. De meeste kampeerplaatsen waren ruim en schaduwrijk.

Vanuit nabij gelegen treinstation Monselice ben je binnen 60 minuten in het hart van Venetie/ Padua.

Veel grote supermarkten in de omgeving die ook op zondag open zijn.

Prima

Jos
5-8-2017

We waren hier in de warmste week van het jaar. Het was continu 40+ graden. In de omgeving hadden we kunnen wandelen maar dat lukte dus niet. Gelukkig waren bologna, Vicenza, Padova en farrara prima te bereiken. Het eten op de camping was prima, maar door geen airco bloedheet. Prima camping dus als je leuke uitstapjes in de buurt wil maken en daarna heerlijke het zwembad in wilt duiken. Wel wat weinig sanitair.

Heel fijne plek

Hester
9-6-2017

Paradijsje in het voorseizoen bezocht. Mooie omgeving en niet toeristisch. Mooie stadjes in de buurt en vanwege het treinstation uitermate geschikt om steden als verona, pasta en venetie te bezoeken zonder gedoe met parkeren. Familie zeer vriendelijk. De wifi was in juni 2017 nog een ramp maar daar werd aan gewerkt. Mooie voor Italië ruime kampeerplaatsen. 2 zwembaden. Schoon sanitair. Een vriezer voor de kampeerders. Ik ben geen overtuigd kampeerder maar heb nog geweldige tijd gehad,

Oude reviews (archief)

Eigenaar is zeer gastvrij. Duidelijke uitleg in eenvoudig engels. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Campingplaatsen ruim, en voorzien van schaduw door bomen en doeken. Sanitair is schoon. eten in het restaurant op de camping was lekker en gezellig. leuk om zo de eigen produkten te leren kennen. In de omgeving zijn vele grotere en kleinere steden te bezoeken, allen goed te bereiken. Er is wifi maar niet stabiel en niet op alle plekken.

Rust, heerlijk eten en mooi locatie

john
    13-8-2016

De recenties van de afgelopen jaren zijn niet actueel meer. Tijdens mij verblijf in Augustus 2016 ware er geen muntjes meer nodig voor het douchen :). Deze camping is een pareltje. Mooie ruime plekken, schoon en up to date sanitair, De rust van een agrarische camping en een boel te zien op minder dan 15 KM. Stadjes als Este en Monselice zijn leuk om naar toe te gaan en daar kun je ook lekker eten! De streek is niet heel toeristisch, De grote steden natuurlijk wel maar veelal is dit het echt Italië! Op de camping is een mooi zwembad en een broodjes service. In het restaurant kun je voor een normale prijs heerlijk eten. Wijn en Olie komt van bevriende boeren in de streek.! Bring je je fiets mee dan kun je rondom het Parco Dei Colli Euganei 70KM fietsen over een speciaal aangelegde route. Hierdoor kun je de streek goed verkennen!

Heel erg knus!

MDBSAH
    15-7-2014

De camping is heel klein, echt een boerderij met daarbij max 30 kampeerplekken gerund door de hele familie. Dit maakt de camping heel erg knus!

De mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk. Hun Engels enigszins beperkt, maar we kwamen er uit.

De ligging is ideaal om te fietsen en/of hardlopen tussen de wijngaarden, om met de trein naar Venetië te kunnen of naar Bologna (voor Ducati) en Modena (voor Ferrari) te rijden.

Het restaurant is ook erg familiair en lekker, zeker gezien de prijs.

De douches waren schoon. Alleen jammer van de muntjes, het is wel erg snel douchen met een milde temperatuur. De WC's waren ook erg schoon. Je hoeft geen eigen wc papier mee te nemen, scheelt ook ;-).

Het zwembad was schoon en klein, maar zoveel eisen hadden we ook niet hiervoor. Misschien voor kinderen enigszins saai.

Al met al, heel tevreden!

Teleurstellend

Ditta Kleijer
    26-5-2014

Wij bezochten deze camping mei 2014. Gras en onkruid stond op hele terrein ca 30 cm hoog. Ook tussen grind. Alhoewel het al weken warm was, was zwembadwater nog groen. Geen brood 's ochtends. Sanitair gehuisvest in soort porta cabin. Het geheel maakte een onverzorgde indruk. Wel goede uitgangspositie voor bezoek omliggende steden.
    Nunzio and Berit, titolare, 30-7-2014

Dear Ditta,

our swimmingpool is every year open from the first of june till the first of october. So it might be that the water was green but when you stayed at our camping the pool wasn't open to the public and therefore not adjusted.

Also the service of buying breadrolls in the morning we offer from june till september when there are more people at our camping.

I'm sorry but I can't retrieve our campingplace in your description.

We would be happy to welcome you at our place again - maybe this time in the period between june and september. Kind regards, Nunzio and Berit.

Kleinschalige camping

Kees
    10-9-2013

De camping is op een apart omheind stuk van het terrein aangelegd met kleine veldjes voor tenten, caravans en campers. Je ziet hierdoor niets van het boeren bedrijf. Receptie is aan de overkant en wordt bemand door vriendelijke mensen. Toegang krijg je door een gratis nummer te bellen. Voor de douche moet je nog munten kopen. 's-morgens is er brood dat niet erg bijzonder is. Badmuts in het zwembad verplicht. In de omgaving zijn verrassend mooie stadjes, Venetië is met de trein heel goed te doen tegen relatief laag tarief.

Is het net niet

Ronny Boogaard
    2-7-2013

Kamperen bij de boer, nou ja eigenlijk ligt de camping tussen de akkers. Wel heel rustig. De capaciteit van het toiletgebouw is onvoldoende. En, lauw water, 2 minuten douchen voor 50 cent.

Het restaurant is slecht, daar ben je na 1 keer wel achter, gelukkig veel leuke restaurantjes in de omgeving.

Prima uitvalsbasis om de omgeving (Padova, Ferrara, Venetië etc.) te verkennen.

Overdag heel veel vliegen en 's avonds heeeel veel muggen.

Wij verbleven hier 7 nachten en genoten van de gemoedelijke sfeer van deze minicamping. Zeer vriendelijke uitbaters die perfect Engels spreken, proper sanitair wel met jeton en geen superwarm water wat wel jammer is. Leuk zwembadje voor de kinderen en elke dag vers brood. Winkels in de buurt en ook voldoende eetgelegenheid. Goeie uitvalsbasis voor alle belangrijke steden in de buurt. Een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Agriturismo Alba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Agriturismo Alba in Baone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Agriturismo Alba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Agriturismo Alba scoort een 7.59 uit 10 op basis van 13 reviews.