Hotel Sporthotel Arabba

Hotel Sporthotel Arabba

8Fantastisch

Italië, Veneto, Arabba

Op vakantie geweest naar Sporthotel Arabba?

8Fantastisch

• 9Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Arabba voor je op een rij gezet:

• Sauna

7 reviews over Hotel Sporthotel Arabba

• 8Nellekeopreis03-02-2015

Goed hotel in heerlijk skigebied

Hotel met prima prijs/kwaliteit. Vriendelijk personeel en ideaal gelegen. Liften met aansluiting op Sella ronda praktisch voor de deur. Eten af en toe wat aan de zoute kant. Al met toch meer dan prima.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Helene van Leuven08-02-2014

Geweldig hotel met heerlijk eten

Fijn hotel met mooie lobby/bar. Het ontbijt en diner waren fantastisch, personeel zeer correct en vriendelijk. We waren hier de laatste week van januari en dreigden ingesneeuwd te raken. Het personeel deed er alles aan om de parkeerplaats berijdbaar te houden en maakte zelfs de auto's schoon, waarop in een nacht bijna een meter sneeuw was gevallen. De receptie hield ons goed op de hoogte van de toestand van de pas waarover we terug naar huis moesten. Uiteindelijk ging de pas een uur open en konden we zaterdag weer veilig naar huis. Dit hotel is niet goedkoop, maar wel een aanrader. Ook de wellness was heerlijk met diverse sauna's en groot bubbelbad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8sylviaanna22-08-2012

Vriendelijk en ontspanning

Zeer relaxed hotel. Mooie kamers, schoon, ruime badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt zeer rustig in gezellig klein dorp. Wij hebben half pension geboekt, 4 gangen diner met keuze. Kamers redelijk aan de prijs. Hotel beschikt over sauna, stoombad en 2 grote bubbelbaden. Je mag naakt na 4 uur, maar vele gasten doen badkleding aan. Het ligt redelijk dicht bij de 2 pistes, wel met een steile trap naar beneden met skies en aan het eind van de dag weer naar boven.

Gereisd met partner in maart 2012

• 6Nettie7506-02-2012

Ongezellig en onpersoonlijk

Op zich is het hotel erg mooi en ligt het dichtbij de pistes. Je kunt je auto neerzetten en die heb je de hele week niet meer nodig.
    Het eten vonden wij niet bijzonder goed maar ook niet bijzonder slecht. Het ontbijt vonden wij echt onder de maat, zeker voor een 4 sterren hotel. Hoewel het ontbijt tot 10.00 uur was, werden de vleeswaren die om 9.15 uur al op waren niet meer aangevuld. Een glas wijn in het restaurant bestellen kon niet. Er kon alleen een (dure) fles wijn van de wijnkaart worden besteld. De kamers waren bijzonder schoon. Wel misten wij een gezellig zitje, om even lekker op je eigen kamer te zitten. Er waren alleen maar twee harde steile stoelen en een mega groot dressoir. De wellnessruimte was veel te heet en benauwd. Als je uit de sauna (die grotendeels bezocht werd door Engelsen met badpak zonder handdoek)kwam was er geen mogelijkheid om ergens af te koelen, behalve dan buiten, maar dan moest je door de skibergruimte. Jammer, het had zoveel beter kunnen zijn!

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Hilde Leten13-04-2010

Zeer goed hotel maar niet kindvriendelijk

Hotel direct aan de skipiste. Zeer lekker eten. mooie kamers. de eigenaars van het hotel waren alles behalve kindvriendelijk. Zeer uitgebreid skigebied met veel variatie in afdalingen. Je kan van het ene dorp naar het andere skiên.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2009