Hotel Evaldo (+app.)

Hotel Evaldo (+app.)

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag13°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Evaldo (+app.) voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Evaldo (+app.) in het Nederlands

Fanatastisch!

Anka Donders
29-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Evaldo ligt in Arabba midden in de Dolomieten. Perfect uitgangspunt voor al die mooie passen die wij met de motor gereden hebben. Ze hebben een zeer grote garage waar de motoren in mochten staan. De prijs-kwaliteit-verhouding was goed, We hadden een zeer grote schone, luxe kamer, met een fijne badkamer. Het restaurant is prima. Zeer ruime lekkere keuze aan het ontbijtbuffet en het heerlijke nagerechtenbuffet. Vanuit het terras heb je uitzicht op de Dolomieten. Zo ook vanuit sommige kamers. Het hotel heeft een zeer luxe zwembad en sauna.

Goed hotel waar je zeker naar terug wil!

Gereisd Met partner in juli 2013

Mooi hotel, prima faciliteiten

Carolien
9-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Arabba ligt midden in de Dolomieten. Prima uitvalsbasis voor meerdere torurtochten. Wij waren met de motor. Garage voor motor aanwezig. Prijzig hotel tijdens hoogseizoen, viel nu mee. Zwembad, bubbelbad en sauna's aanwezig. Badjassen en slippers liggen op kamer klaar. Wij hadden een zeer ruime en ook schone kamer, de badkamer is in verhouding wat kleiner, wij hadden alleen een douche. Aantal Nederlanders gesproken waarvan niet iedereen even enthousiast (slechte douche en doorgezakte matras). Wij vonden het allemaal prima. Mannen moeten met diner een lange broek dragen. Personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. Mochten wij nogmaals naar de dolomieten gaan dan zouden wij zeker dit hotel weer bezoeken

Gereisd Met partner in augustus 2009

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hooibad, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Evaldo (+app.) in Arabba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Evaldo (+app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.