Hotel Al Forte

0Tonen op kaart

5 Reviews over Al Forte

• 8KimDN14-02-2017

Aangenaam hotel

Goed hotel met comfortabele kamers. Opgelet, er zit wel wat verschil tussen de kamers. Sommige heel groot, andere zelfs zonder raam. Niet geschikt voor rolstoelgebruikers en derhalve ook moeilijk in geval van ski-ongeval. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangename welness-ruimte. Zeer stille omgeving en uitstekende nachtrust gehad. We hadden op voorhand vooral schrik voor de afstand tot de pistes maar dit bleek totaal ongegrond. Het busje van het hotel stond steeds klaar om ons naar het centrum te brengen. We hebben nooit meer dan 5 min moeten wachten. Wel hebben we een ski-locker gehuurd naast de piste, zo hoefden we onze ski's niet steeds heen en weer te sleuren. Er is wel een verwarmde skiruimte in het hotel.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10rob schellevis03-09-2015

sfeervol hotel

Tijdens onze rondreis door de Dolimieten hebben wij een nacht in Festungshotel Al Forte overnacht. Het restaurantgedeelte is gelegen in een oude burcht en is ontzettend mooi gerenoveerd, sfeervol en stijlvol! Wij hebben 's avonds in het restaurant a la cart gegeten, prima kwaliteit voor een normale prijs. Ook het ontbijt dat in de vorm van een buffet aanwezig was was prima verzorgd. De kamer (junior suite) was verzorg - en niet onbelangrijk - heel schoon. Een plek om terug te komen!

• 8daisy05-02-2014

Erg goed

Zeer goed eten vrendelijk en behulpzaam personeel mooi kamers schoon iets verder van de pistes vandaan je kan minder goed parkeren

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 10Müller08-06-2010

Urlaub im Hotel AL Forte

Super Hotel in sehr schöner Lage. Sehr freundlich Hotelbesitzer.

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Frank en Mascha11-03-2010

Oud burcht mooi van binnen gerenoveerd

Ligt net buiten Arabba,rijdt elke dag een busje naar de pistes, mooie plek uitstekend restaurant waar ook mensen uit de regio komen.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Hotel Al Forte info