8,8

KimDN
14-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Goed hotel met comfortabele kamers. Opgelet, er zit wel wat verschil tussen de kamers. Sommige heel groot, andere zelfs zonder raam. Niet geschikt voor rolstoelgebruikers en derhalve ook moeilijk in geval van ski-ongeval. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Aangename welness-ruimte. Zeer stille omgeving en uitstekende nachtrust gehad. We hadden op voorhand vooral schrik voor de afstand tot de pistes maar dit bleek totaal ongegrond. Het busje van het hotel stond steeds klaar om ons naar het centrum te brengen. We hebben nooit meer dan 5 min moeten wachten. Wel hebben we een ski-locker gehuurd naast de piste, zo hoefden we onze ski's niet steeds heen en weer te sleuren. Er is wel een verwarmde skiruimte in het hotel.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

sfeervol hotel

rob schellevis
3-9-2015

Tijdens onze rondreis door de Dolimieten hebben wij een nacht in Festungshotel Al Forte overnacht. Het restaurantgedeelte is gelegen in een oude burcht en is ontzettend mooi gerenoveerd, sfeervol en stijlvol! Wij hebben 's avonds in het restaurant a la cart gegeten, prima kwaliteit voor een normale prijs. Ook het ontbijt dat in de vorm van een buffet aanwezig was was prima verzorgd. De kamer (junior suite) was verzorg - en niet onbelangrijk - heel schoon. Een plek om terug te komen!

Gereisd Met partner in september 2015

Erg goed

daisy
5-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer goed eten vrendelijk en behulpzaam personeel mooi kamers schoon iets verder van de pistes vandaan je kan minder goed parkeren

Gereisd Met partner in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Al Forte voor je op een rij gezet:

Oud burcht mooi van binnen gerenoveerd

Frank en Mascha
11-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ligt net buiten Arabba,rijdt elke dag een busje naar de pistes, mooie plek uitstekend restaurant waar ook mensen uit de regio komen.

Gereisd Met partner in maart 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Al Forte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Forte in Arabba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Forte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.