Veneto

We hebben een aantal aanbieders voor Veneto voor je op een rij gezet:

accommodaties Veneto met all inclusive

We hebben een aantal aanbieders voor Veneto voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Veneto

Fantastische droomvakantie gehad op geweldige plek

Agnes Jansen,
    10-9-2018

Wij hebben een fantastische vakantie gehad! De ligging is geweldig, op een droomplek. Kies bij voorkeur voor een kamer met meerzicht dat is het dik dubbel en dwars waard. Je kijkt dan naar een steeds veranderend schilderij. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het avondeten ook heerlijk, mijn man vind dat ook en hij is kok.. Soep en salade is van het buffet. Ander voorgerecht, of hoofdgerecht en toetje kan je kiezen van de kaart. Wij hadden halfpension geboekt maar kregen all inclusive omdat dit standaard is in september. Fijn groot zwembad met lekkere sauna en stoombad. 's avonds in hotelbar regelmatig gezellige muziek met o. a. karaoke. De inrichting is sfeervol met veel hout. Het personeel is heel vriendelijk. Wij zijn verliefd geworden op de Dolomieten en hebben nog niet alles kunnen doen wst we wilden en komen zeker nog eens terug, bij voorkeur in grand hotel Misurina

Gereisd met partner in september 2018

Relaxte all in vakantie

Sonja,
    28-7-2017

Het eten is hier heerlijk( en onbeperkt). Ik heb eigenlijk niets negatiefs.

Gereisd met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Puur verwennen

Ans,
    25-6-2016

Ook als je er niet heen gaat voor de fango en wellness is dit hotel een aanrader. Heerlijk rustig, vriendelijk personeel. Prima eten. Iedere wens werd van je lippen afgelezen voordat je hem uitspreken kan.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel op perfecte locatie

H. Reedijk,
    10-6-2016

Een bijzonder prettig hotel op loopafstand van het oude centrum, met vriendelijke medewerkers en prima service. Aanrader.

Gereisd met partner in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

perfecte uitval basis om te wandelen

Harm Nijkamp,
    10-5-2016

Zeer rustig plaatsje gelegen aan een meer. Kamers zijn goed en ruim, ontbijtbuffet uitstekend. all inclusief tot negen uur , daarna werd het rustig( ligt niet aan het hotel maar aan de gasten) Mogelijkheid tot het meenemen van lunch pakketten, welke top waren ( zonder bij betaling)

Gereisd met partner in juni 2015