Hotel Club Med Cervinia

ItaliëValle d'AostaValtournenche

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Club Med Cervinia voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews
+49/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 7 reviews
  • 6.4Ligging t.o.v. pistes

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Club Med Cervinia

• 9Visser27-02-2014

Heerlijk hotel

Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7gertm01-04-2013

Geweldig skigebied

Efficiente ontvangst. ruime kamer Badkamer super klein met idem douche; eigenlijk heel slecht sfeer in club is goed. ruim voldoende tafels in restaurant.

• 4Ligging t.o.v. pistes
  • 8Regine03-02-2013

Hoog gelegen dus sneeuwzeker!

Voor de 2e keer deze Club Med bezocht en wederom een heerlijke week gehad. Dit keer viel de skileraar enorm tegen. Hij is slechts 1.50 meter groot..Hij vond dat groep 5 geen les meer nodig had dus deed alleen zijn eigen ding. Hij had zonder overleg met ons een ander restaurant gereserveerd terwijl we op steenworp afstand waren van TucTuc (het bergrestaurant van ClubMed). Volgens hem was TucTuc vol en had de directie hem gevraagd ergens anders te gaan eten. Wij hielden voet bij stuk dat we 'all inclusive' hadden gereserveerd en na enkele (nep) telefoontjes konden we toch in TucTuc terecht. Daar bleken nog 8 tafels vrij te zijn..... Vermoedelijk heeft hij deals gesloten met horecaondernemers in het gebied. In de envelop die hij vrijdag bij het diner van onze groep kreeg zaten slechts enkele Euro's.

• 9Anita van Orsouw03-02-2011

Super vakantie !!

Heerlijke ski vakantie gehad bij Club Med Cervinia!! Alles incl. zoals skipas, skiles, eten en drinken. Fijne service en zeer vriendelijke bediening. Onze kamer (goedkoopste mogelijkheid) was keurig verzorgd: goed bed, voldoende kastruimte, bureau met TV en badkamer met bad, wc en bidet. Hotel is verder voorzien van vele faciliteiten zoals zwembad, sauna, fitness en beautycenter en een parkeergarage (laatste 2 tegen betaling). Busvervoer naar lift (en dorp) is zeer goed geregeld, je hoeft echt niet te wachten. Terug skien naar het hotel aan eind van de dag. Dorp overigens op loopafstand (10 min.) echter wel een klimmetje terug!! Het eten is in 1 woord geweldig te noemen: zeer uitgebreid en afwisselend. Iedere dag een goed ontbijt en lunchmogelijkheden (ook op de berg) en elke avond weer andere gerechten en specialiteiten en live cooking. Kortom: Club Med Cervinia is een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

• 10Jannette25-01-2011

2011 super hotel met super team

Wanneer iemand eens wil ervaren wat de ultieme wintersport vakantie is bij Club Med kan ik iedereen dit jaar 2011 Cervinia aanraden. Alles tot in de puntje verzorgd en geregeld. Eten een dikke 10, service een dikke 10. Het nadeel bij club med is altijd dat elk jaar er andere mensen werken, dit jaar is top volgend jaar 2012 kan het gewoon goed zijn.

• 8Steegh05-08-2010

GEWELDIG!!!

Voor een wintersportvakantie is deze 'all in' formule geweldig. Vooral als je graag mensen leert kennen van verschillende nationaliteiten (Zuid Afrika, Israël, Australië, Nieuw Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Amerika, Engeland etc. (toen nog geen Rusland). Alleen of met z'n twee heb je toch altijd 'Anschluss'.

Bijna alles is inclusief: heerlijk ontbijt, geweldige diner-buffetten, lunch, de gehele dag drankjes, après ski met snacks (kaasplank etc.) skiles, shows en hééél vééél gezelligheid.

• 7marion misran03-01-2009

prima hotel

om bij skigebied te komen moet je met de bus, deze busservice hoort bij het hotel, terug kan je in principe op de ski. bergrestaurant van de club bij plan maison. de kamers zijn echt super groot. het eten is divers en goed verzorgd, alles de salad bar een beetje pover.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Room facilities

• MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)