Hotel Albergo Grandes Murailles ***

Jacques & Wendy,
5-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk genoten van een weekje wintersport.

Hotel is zeer smaalvol ingericht, mooie kamers. De eigenaren maken het dat je echt een relaxte vakantie hebt. Brengen/halen je van de skilift, waar ze een depot hebben om je skispullen achter te laten. Eenmaal terug in hotel brandt de open haard en staat er een lekker kop thee voor je klaar. Ontbijt is zeer goed en ook het diner dat je voor weinig geld kunt bijboeken is een aanrader.

Het skigebied is echt supermooi en groot. Zeker als je naar Cervinia of Zermatt gaat.

Geen overvolle pistes en zeker geen lange wachtrijen bij de liften. Goed eten op de pistes tegen betaalbare prijzen.

Jammer alleen dat in de omgeving verder niet zo heel veel te beleven valt, maar voor een weekje relaxen is dit absoluut een aanrader!!