Hotel Albergo Grandes Murailles

Hotel Albergo Grandes Murailles
9,3

• Ligging t.o.v. pistes8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Albergo Grandes Murailles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Albergo Grandes Murailles in het Nederlands

Fantastisk familiedrevet hotell

Thomas Raftemo
30-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dette hotellet må bare oppleves, og hvis man er interessert i bratt friluftsliv er innehaveren Guiseppe rette mannen..

2008

gewoon heerlijk genoten

Jacques & Wendy
5-10-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk genoten van een weekje wintersport.

Hotel is zeer smaalvol ingericht, mooie kamers. De eigenaren maken het dat je echt een relaxte vakantie hebt. Brengen/halen je van de skilift, waar ze een depot hebben om je skispullen achter te laten. Eenmaal terug in hotel brandt de open haard en staat er een lekker kop thee voor je klaar. Ontbijt is zeer goed en ook het diner dat je voor weinig geld kunt bijboeken is een aanrader.

Het skigebied is echt supermooi en groot. Zeker als je naar Cervinia of Zermatt gaat.

Geen overvolle pistes en zeker geen lange wachtrijen bij de liften. Goed eten op de pistes tegen betaalbare prijzen.

Jammer alleen dat in de omgeving verder niet zo heel veel te beleven valt, maar voor een weekje relaxen is dit absoluut een aanrader!!

2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

maart 2006 Zeer goed en gezellig hotelletje en erg vriendelijke hoteleigenaren. Kamers zijn erg mooi, confortabel en sfeervol ingericht. Het ontbijt is erg goed en het avondeten is bij de openhaard ook goed. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed van dit hotel. Er is een skibus van het hotel naar de gondellift van Valtournenche welke aansluiting heeft op het skigebied van Cervinia en Zermat (erg mooi skigebied). Kortom het was een zeer geslaagde week wintersport in dit hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albergo Grandes Murailles in Valtournenche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albergo Grandes Murailles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Albergo Grandes Murailles scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.