Hotel Albergo Gran Paradiso

ItaliëValle d'AostaValsavarenche

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Albergo Gran Paradiso voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 1 review
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 1 review
  • 8Waardering

0Tonen op kaart

1 Reviews over Albergo Gran Paradiso

• 8Lex23-04-2013

Eenvoudig, maar goed hotel op prachtige locatie

Het hotel ligt midden in het nationale park Gran Paradiso, ongeveer 6 km voorbij het dorpje Valsavarenche, aan een grote parkeerplaats. Deze wordt voornamelijk gebruikt door dagjesmensen die komen langlaufen of wandelen. Hotel Gran Paradiso is een eenvoudig maar goed hotel. De sfeer is gemoedelijk. Er logeren voornamelijk natuurliefhebbers. (Langlaufers en wandelaars). Wij verbleven er twee nachten in een keurige, niet al te grote kamer. De badkamer was aan de krappe kant. Dat gold zeker voor de douchecabine. Omdat het hotel ver van de bewoonde wereld ligt ben je voor maaltijden aangewezen op het restaurant van het hotel. De viergangen diners zijn eenvoudig, maar smakelijk. Voor- en nagerecht zijn standaard. Voor de 2e en 3e gang heb je steeds keus uit 4 verschillende gerechten. Wij rekenden €22,- per couvert af voor een diner. Een zeer schappelijke prijs. Het ontbijt is zonder meer goed. In het hele hotel is wifi beschikbaar via een inlogcode die verkrijgbaar is bij de receptie.

Hotel Albergo Gran Paradiso info

Veilig betalen met