Camping Grand Combin

• 8.3Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Grand Combin bij Valpelline is geschikt voor de actieve vakantieganger. Het zwembad is klein en vooral geschikt om even af te koelen. De camping is meer geschikt voor wat oudere kinderen. Deze kunnen terecht op het voetbalveld of bij de tafeltennis. Overdag zijn er veel actieve activiteiten van wandelen tot aan raften.

Tonen op kaart

45 Reviews over Grand Combin

• 8Bas14-08-2020

Mooie camping, leuk voor actieve tienerss

Gezellige, gemoedelijke camping met voornamelijk tent-kampeerders in een prachtige omgeving. Zeer geschikt ook om met (actieve) tieners naar toe te gaan. Onze kids van 13 en 15 vonden de avonden bij de pingpongtafel met de andere jeugd heel gezellig. Overdag zijn de meeste mensen op pad voor mooie lange wandelingen in de buurt. De camping verkoopt heerlijk ijs. Minpuntje was dat de WiFi erg slecht was. Zelden verbinding 's ochtends en 's avonds... Ander minpuntje is dat er voor dames maar 4 gewone toiletten zijn. Andere wc' 's zijn hurktoiletten. Als de camping vol is, sta je vaak in de rij.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Maaike12-08-2020

Fijne uitvalsbasis voor het Aostadal

Fijne camping wel. Supervriendelijke eigenaren (echtpaar met oudere kinderen die ook hier werkzaam zijn) die hard werken. Sanitair superschoon en fijne douches. Alleen was het vorig weekend (2e weekend augustus) wel erg druk. Er zijn best veel vaste plekken en daar zijn in het weekend hele families inclusief alle huisdieren. Vond ik persoonlijk wat minder. De plekken hogerop de terrassen en als je binnenkomt rechts zijn meer de tourplekken. Het barretje met terras is perfect, voor zeer vriendelijke prijzen heb je drankjes maar ook pasta’s en pizza. En de kinderen waren verzot op het huisgemaakte ijs. Zwembad is prima, heerlijk afkoelen na een wandeling. Want dat is wat je vanuit hier zooooo goed kan doen. Even langs de Touristen Office in het dorp en je bent voorzien van de beste tips. We hebben een heerlijke week gehad!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Kirsten07-08-2020

Supervakantie gehad

Mooie terrascamping met veel schaduw. Goed uitgangspunt voor bergwandelingen. Tafeltennistafel is het verzamelpunt voor de jeugd. Onze kinderen (7 en 12) hebben zich erg goed vermaakt (tip: zet je tent wat hoger op camping). Leuk terras met erg lekker zelfgemaakt ijs en cocktails. Zwembad is niet heel groot maar prima om in op te frissen. Klein winkeltje op de camping, voor de grote boodschappen moet je richting Aosta.

• 8Prins04-09-2019

Wij komen hier zeker terug!

Een erg fijne vakantie hier gehad. Terrassencamping, plek was groot genoeg voor een grote 6 persoons stormtent met een klein tentje ernaast. Elektriciteitcentrale hebben wij wel gehoord maar geen last van gehad. Erg vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair. In de prachtige omgeving veel te doen, veel te wandelen, de Mont Blanc is een uur rijden, Turijn ook een dik uur. Aosta is een mooi stadje en verder zijn er genoeg andere activiteteiten zoals kastelen bezoeken, rafring, een klimpark etc. Zwembad is fijn om in af te koelen. Er is geen animatie, maar onze kinderen vermaakten zich met de andere kinderen bij het zwembad, tafeltennistafel of voetbalveld tegenover de camping. Wij komen zeker nog een keer terug! In de periode toen wij er waren stond de camping vol, reserveren is mogelijk!

• 7Eetgelegenheden
  • 9De Vries18-08-2019

Aanrader

Geweldige camping, super gastvrije ontvangst. Heerlijk rustig en autovrij. Enige minpuntje de energiecentrale. Geen een keer een smerige douche of wc gehad. Zwembad klein maar schoon. Vooraan altijd gezellig met veel jeugd die aan het tafeltennissen is.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie van der Brug13-08-2019

Ontzettend leuke en sfeervolle camping!!

Echt een fantastische camping, wat een goede fijne sfeer. Heerlijk in de bergen, heel vriendelijke eigenaren, een gezellig terras naast zwembad, ontzettend sfeervol. Heerlijk ijs, broodjes en noodzakelijke dingen te verkrijgen, prachtige omgeving voor wandelingen. Wij gaan altijd naar andere plekken, maar hier komen we zeker terug want ben verkocht!

• 9belou12-08-2019

Top camping in een fantastische omgeving.

Top camping in een schitterende omgeving. Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaar en zijn gezin zijn bijzonder gastvrij. De sanitaire voorzienieningen zijn tiptop. ‘s ochtends zijn er prima broodjes verkrijgbaar in de ieniemienie winkel waar ook weer een zeer hartelijke en gastvrije dame de scepter zwaait. In het restaurant kun je ‘s avonds enkele eenvoudige gerechten krijgen. Heerlijk en zeker niet duur. Voor de echte wandelaar is er voldoende aanbod aan wandelroutes. Vergeet niet om ook Aosta te bezoeken. Wat een prachtig stadje in de vallei.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Bdrn11-08-2019

Mooie camping in prachtige omgeving

Mooie terrassen-camping in een prachtige omgeving. Veel jeugd van 12 jaar en ouder. Veel actieve gezinnen die van wandelen houden en meer dan genoeg lange wandelingen om in de buurt te maken. Aan het eind vd middag zoekt de jeugd elkaar op bij het zwembad, de tafeltennistafel of bij het sportveld. Onze meiden van 12 en 14 hebben zich er prima vermaakt. De plekken zijn mooi en ruim.
    Je hoort wel steeds wat gebrom van de elektriciteitscentrale naast de camping. Dat is wel jammer. Want toen deze een keer uitviel was het ineens heerlijk stil op de camping. Voor dames zijn er maar 4 gewone toiletten (ook nog 6 hurktoiletten). Dus als de camping vol staat, moet je nogal eens wachten tot er een gewoon toilet beschikbaar is. Er is heerlijk ijs te koop en de eigenaren zijn heel vriendelijk. De camping is wat minder geschikt voor jonge kinderen. De terrassen bij de kampeerplaatsen lopen steil af en er is geen ondiep gedeelte in het zwembad.

• 9Regi17-08-2018

Heerlijke camping met relaxte sfeer

Een heerlijke camping waar we graag nog een keer terug komen! De camping wordt gerund door een familie die begrijpen hoe je dat doet: een gezellig terras, een prima bar waar je wat kan eten, heerlijk ijs en top bediening, een vriendelijke eigenaar die voor iedereen klaar staat. Wij waren met onze zoon van 7 jaar. Wij vonden t een fijne camping voor kleinere kinderen: tafelvoetbal, zwembad en veel andere kinderen. Je moet t wel leuk vinden om te wandelen want t is geen plek om de hele dag aan t zwembad te liggen (daar is t zwembad te klein voor) maar dat spreekt ons juist wel aan. De camping trekt daardoor ook sportieve gasten aan waar je tips over wandelingen-fietstochten etc uit kan wisselen. Enige minpunt: einde van de dag is t erg druk in t zwembad. Al met al een mooie camping met een heerlijk relaxte sfeer!

• 8Kees Blaak14-08-2018

Fijne camping

Gezellige camping. De eigenaren en hun medewerkers doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Toen wij er waren was het erg druk, zelfs zo dat er campers op het parkeerterrein moesten staan. Op de camping heb je daar geen last van, toiletten en douches zijn er voldoende en altijd schoon. De plaatsen zijn ruim en de meeste plaatsen hebben redelijk wat schaduw. Van de elektriciteitscentrale hebben we eigenlijk geen last gehad.

De omgeving is werkelijk schitterend en zeer geschikt voor een actieve vakantie, in het dal van kan prima gewandeld worden en iets verder weg bij Cogne kun je in het nationaal park uitstekend uit de voeten.

Wat ons betreft echt een prima camping en we hopen er nog wel eens te komen.

• 7Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar