Camping Grand Combinsterstersterster

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Grand Combin bij Valpelline is geschikt voor de actieve vakantieganger. Het zwembad is klein en vooral geschikt om even af te koelen. De camping is meer geschikt voor wat oudere kinderen. Deze kunnen terecht op het voetbalveld of bij de tafeltennis. Overdag zijn er veel actieve activiteiten van wandelen tot aan raften.

42 reviews over Camping Grand Combin

• 2019
    8Prins04-09-2019

Wij komen hier zeker terug!

Een erg fijne vakantie hier gehad. Terrassencamping, plek was groot genoeg voor een grote 6 persoons stormtent met een klein tentje ernaast. Elektriciteitcentrale hebben wij wel gehoord maar geen last van gehad. Erg vriendelijke eigenaren. Schoon sanitair. In de prachtige omgeving veel te doen, veel te wandelen, de Mont Blanc is een uur rijden, Turijn ook een dik uur. Aosta is een mooi stadje en verder zijn er genoeg andere activiteteiten zoals kastelen bezoeken, rafring, een klimpark etc. Zwembad is fijn om in af te koelen. Er is geen animatie, maar onze kinderen vermaakten zich met de andere kinderen bij het zwembad, tafeltennistafel of voetbalveld tegenover de camping. Wij komen zeker nog een keer terug! In de periode toen wij er waren stond de camping vol, reserveren is mogelijk!

• 7Eetgelegenheden

• 9De Vries18-08-2019

Aanrader

Geweldige camping, super gastvrije ontvangst. Heerlijk rustig en autovrij. Enige minpuntje de energiecentrale. Geen een keer een smerige douche of wc gehad. Zwembad klein maar schoon. Vooraan altijd gezellig met veel jeugd die aan het tafeltennissen is.

• 9Eetgelegenheden

• 9Familie van der Brug13-08-2019

Ontzettend leuke en sfeervolle camping!!

Echt een fantastische camping, wat een goede fijne sfeer. Heerlijk in de bergen, heel vriendelijke eigenaren, een gezellig terras naast zwembad, ontzettend sfeervol. Heerlijk ijs, broodjes en noodzakelijke dingen te verkrijgen, prachtige omgeving voor wandelingen. Wij gaan altijd naar andere plekken, maar hier komen we zeker terug want ben verkocht!

• 9belou12-08-2019

Top camping in een fantastische omgeving.

Top camping in een schitterende omgeving. Op de camping heerst een gemoedelijke sfeer. De eigenaar en zijn gezin zijn bijzonder gastvrij. De sanitaire voorzienieningen zijn tiptop. ‘s ochtends zijn er prima broodjes verkrijgbaar in de ieniemienie winkel waar ook weer een zeer hartelijke en gastvrije dame de scepter zwaait. In het restaurant kun je ‘s avonds enkele eenvoudige gerechten krijgen. Heerlijk en zeker niet duur. Voor de echte wandelaar is er voldoende aanbod aan wandelroutes. Vergeet niet om ook Aosta te bezoeken. Wat een prachtig stadje in de vallei.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Bdrn11-08-2019

Mooie camping in prachtige omgeving

Mooie terrassen-camping in een prachtige omgeving. Veel jeugd van 12 jaar en ouder. Veel actieve gezinnen die van wandelen houden en meer dan genoeg lange wandelingen om in de buurt te maken. Aan het eind vd middag zoekt de jeugd elkaar op bij het zwembad, de tafeltennistafel of bij het sportveld. Onze meiden van 12 en 14 hebben zich er prima vermaakt. De plekken zijn mooi en ruim.
    Je hoort wel steeds wat gebrom van de elektriciteitscentrale naast de camping. Dat is wel jammer. Want toen deze een keer uitviel was het ineens heerlijk stil op de camping. Voor dames zijn er maar 4 gewone toiletten (ook nog 6 hurktoiletten). Dus als de camping vol staat, moet je nogal eens wachten tot er een gewoon toilet beschikbaar is. Er is heerlijk ijs te koop en de eigenaren zijn heel vriendelijk. De camping is wat minder geschikt voor jonge kinderen. De terrassen bij de kampeerplaatsen lopen steil af en er is geen ondiep gedeelte in het zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Regi17-08-2018

Heerlijke camping met relaxte sfeer

Een heerlijke camping waar we graag nog een keer terug komen! De camping wordt gerund door een familie die begrijpen hoe je dat doet: een gezellig terras, een prima bar waar je wat kan eten, heerlijk ijs en top bediening, een vriendelijke eigenaar die voor iedereen klaar staat. Wij waren met onze zoon van 7 jaar. Wij vonden t een fijne camping voor kleinere kinderen: tafelvoetbal, zwembad en veel andere kinderen. Je moet t wel leuk vinden om te wandelen want t is geen plek om de hele dag aan t zwembad te liggen (daar is t zwembad te klein voor) maar dat spreekt ons juist wel aan. De camping trekt daardoor ook sportieve gasten aan waar je tips over wandelingen-fietstochten etc uit kan wisselen. Enige minpunt: einde van de dag is t erg druk in t zwembad. Al met al een mooie camping met een heerlijk relaxte sfeer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Kees Blaak14-08-2018

Fijne camping

Gezellige camping. De eigenaren en hun medewerkers doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Toen wij er waren was het erg druk, zelfs zo dat er campers op het parkeerterrein moesten staan. Op de camping heb je daar geen last van, toiletten en douches zijn er voldoende en altijd schoon. De plaatsen zijn ruim en de meeste plaatsen hebben redelijk wat schaduw. Van de elektriciteitscentrale hebben we eigenlijk geen last gehad.

De omgeving is werkelijk schitterend en zeer geschikt voor een actieve vakantie, in het dal van kan prima gewandeld worden en iets verder weg bij Cogne kun je in het nationaal park uitstekend uit de voeten.

Wat ons betreft echt een prima camping en we hopen er nog wel eens te komen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8AM de Gunst12-08-2018

We zijn hier met onze border collie 3 weken geweest en hebben een fantastische tijd gehad, vriendelijke eigenaren, schitterend gebied om te wandelen en te mountainbiken. De electriciteitscentrale maakt een brommen geluid waar wij geen hinder van gehad hebben, stonden op goede afstand. Deze camping is een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Yvonne09-08-2018

Fijne actieve-familiecamping in prachtig Aosta

Hele mooie camping in een nog mooiere omgeving om erop uit te trekken. Prettige relaxte sfeer, het échte kamperen (geen glamping). Zeer vriendelijke eigenaren. Camping heeft mooie boomrijke vlakke plekken met schaduw gelegen op terrassen. Centrale plek met pingpong tafels en wat speeltoestellen. Leuk terras/bar, bank waar volop gebruik wordt gemaakt voor koffie, bier, ijs of WiFi (niet op plek). Pizza/pasta maaltijden. Zwembad klein, wat kouder water maar prima en je mag er met balletje spelen (geen badmeester met fluit). Goed, schoon voldoende sanitair, beste camping douche ever. Klein winkeltje voor brood en andere benodigdheden incl vers gesneden vleeswaren. Omgeving en camping meer geschikt voor actieve families met wat oudere kinderen. Veel NL maar ook twee rijtjes vaste IT gasten. Prima uitvalsbasis voor wandelingen in Aosta. Bezoek Turijn kan ook prima. Geen animatie. Stil en rustig. Auto’s in juli/aug buiten de camping parkeren.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Zo zin in...04-08-2018

Druk maar mooi

Een grote camping. Voor ons eigenlijk te groot.In juli tweede helft werd het goed druk. Er staan zelfs tenten op de parkeerplaats. Grootte plekken wisselend. Boomrijk. Veel tieners. Zeer vriendelijke eigenaren die het erg druk hadden. Inderdaad heerli ik ijs. Wij hoorden de waterkrachtcentrale ook niet. Wel twee weekeinden tot ver in de nacht herrie van muziek uit het dorp. Vanuit camping weinig uitzicht op de prachtige bergwereld. Sanitair is over heet algemeen echt super schoon. Zelfs met enorme drukte. Er wordt de hele dag door schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Door de grootte van oppervlakte camping ver lopen naar sanitair. Veel Italianen en Nederlanders. Machtige wandelomgeving.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

8 tips over Camping Grand Combin

• Gertrude Abbring, 20-09-2013

Er staat een Nederlandse outdoor-organisatie op de camping, die allerlei uitdagende uitstapjes organiseert: raften, bivak, klettersteigen, e.d. tegen schappelijke prijzen.

• v berlo, 20-09-2013

De TDC (tour du combin) wandelroute vanuit champillon (met de auto bereikbaar 2000 mtr.hoogte), volg niet het paadje naar de refuge de champillon maar neem bij de parkeerplaats het pad parallel aan het beekje, achter het kapelletje door, dan kom je automatisch uit op de TDC route, geweldig uitzicht, komt alleen koeien tegen, het loopt helemaal horizontaal. Je komt ook verlaten koestallen tegen (gemaakt onder de grond) zoals die vroeger werden gebruikt. Wel dezelfde route terug nemen.

• Albert Kilsdonk, 15-07-2014

Aosta: de cabinebaan naar Plan d'Aosta en recreëren bovenop de berg. Je ziet dan o.a. Mont Blanc, Grand Combin, Matterhorn en Monte Rosa in één groots panorama. Aosta: tuinrestaurant annex bar "Ad Forum", Via Monsieur Sales 11. Heerlijk zitten, lekker eten en fijne bediening (Vouw)fietsje meenemen om even van camping naar dorp te fietsen is handig. Spaart 10 minuten heen en weer lopen. En uiteraard ga je wandelingen maken. Neem verrekijker mee.

10 vragen over Camping Grand Combin

• Zozinin, 20-03-2018

Plek

Wie kan aangeven waar de mooiste plekken zijn op de camping qua uitzicht, ruimte en privacy en als het kan niet te dicht bij de waterkrachtcentrale? En geschikt voor de wat grotere vouwwagen? Hoor je die waterkracht centrale trouwens echt zo erg als sommigen zeggen in de reviews? En waar hoor je hem dan het minst? En wat zijn de leukste activiteiten hier met jonge pubers? ( naast het wandelen, waarvoor we komen?)

• Herman, 04-07-2016

camping grand combin

kan iemand mij informeren of het gebied rond de camping geschikter is voor een MTB of een racefiets

• M Jacobsen, 03-07-2016

via ferrata

wij willen graag gaan klettersteigen in de omgeving kan iemand os een goed boek met routes aanraden?

Camping Grand Combin info

• Aantal sterrensterstersterster